מתנתקים מ-HOT מתלוננים: לא באים לאסוף ציוד
לקוח בן 70 ביקש להתנתק ונאמר לו שאיסוף הציוד יתואם בהמשך. כשהתקשר לברר מה קורה עם הניתוק, נאמר לו שאין כל בקשה כזאת והוא חויב על חודש נוסף. למזלו, הקליט את שיחות הניתוק: "חשבו שאני סנילי". לקוחה אחרת קבעה מועד לאיסוף ציוד, הטכנאי לא הגיע ואיש לא יצר איתה קשר. אחרי פניית ynet פוצתה ב-600 ש'
HOT מתקשה לנתק לקוחות? ל-ynet הגיעו מספר פניות מלקוחות שהציוד שלהם לא נאסף, אחרי שביקשו להתנתק. אחת הפניות היא של יצחק, לקוח החברה בן 70. שיחת הניתוק של יצחק הוכחשה, "משמע הייתי סנילי", אמר ל-ynet בעלבון.
מיתוג מחדש: HOT החליפה את הלוגו
דו"חות הוט: ההכנסות ירדו ב-2%, הרווחים - ב-43.8%
"ב-9 בספטמבר התקשרתי לשירות לקוחות במוקד *6900 בבקשה להתנתק מכל שירותי HOT", סיפר יצחק, לקוח HOT, ל-ynet. "כעבור 3 ימים, ב-12 בספטמבר, נציגת החברה התקשרה אליי על מנת לשכנע אותי להישאר בחברה. כשלא השתכנעתי, הנציגה השלימה עם החלטתי ואישרה סופית את הניתוק, תוך ציון שאיסוף הציוד יתואם בהמשך".
החגים עברו חלפו להם ויצחק התקשר לברר מדוע עדיין לא נאסף הציוד. "נדהמתי לשמוע שאני מוגדר כלקוח רגיל, ללא שינוי במִנוי ואף נשלחה אלי חשבונית עבור כל התקופה. למען הסר ספק התקשרתי שוב ב-11 באוקטובר ושוב קיבלתי הכחשה מוחלטת לדבר הניתוק. עד לרגע זה, אני עדיין מוגדר כלקוח לכל דבר.
"זהו שפל חדש. לרדת לדרגה של אישור ניתוק, אך בפועל להתעלם, להכחיש ולהמשיך לחייב. הנחתי שתרגיל מלוכלך זה מיועד בעיקר לחסרי ישע סניליים כמוני - בן 70 אחרי ניתוח לב פתוח – שאינם מסוגלים להתגונן ולהוכיח את טענתם. אלא שהפעם ישנה הוכחה חד משמעית: השיחות שלי - הן אישור הניתוק והן הכחשת הניתוק - הוקלטו"!
אחרי פניית ynet, נציגת HOT פנתה ליצחק. "התקשרו אלי ואמרו לי שאני צודק, היתה טעות ויחזירו לי כסף על כל החודש. החזירו לי רק 41 שקל ואני משלם בסביבות 200 שקל לחודש, מה גם שעל טעויות משלמים, ומה הם שילמו על הטעות הזאת? ברור לי שהלקוח הבא שלא יקליט ולא יפנה לתקשורת - ישלם. אם הם אומרים שיצאתי מרוצה – אז ממש לא".
מ-HOT נמסר בתגובה: "אנו מתנצלים בפני הלקוח. מדובר בטעות שנבדקת על ידינו. נציגי שירות הלקוחות של HOT יצרו קשר עם הלקוח והוא טופל".
הטכנאי לא הגיע וב-HOT לא יצרו קשר
ל-ynet הגיעו עוד פניות בנושא, בין היתר של נטלי שהתנתקה מ-HOT באוגוסט. איסוף הציוד נקבע ל-8 באוקטובר אך ביום המיועד איש לא הגיע. "התנתקתי דרך אתר נתק ולקח ל-HOT זמן לאסוף את הציוד. ביום האיסוף הטכנאי לא הגיע. העיקר כתבו שאם לא נהיה בבית יחייבו אותנו בעלות ביקור סרק. לא יצרתי קשר עם השירות, כי למחרת נסענו לצימר לחגוג יום הולדת, אז לא התעסקתי עם זה. כשחזרנו – הבנתי שמגיע לי פיצוי של 600 שקל, על אי הגעת טכנאי".
אחרי פניית ynet, חברת HOT תיאמה מועד אחר וקרוב לאיסוף הציוד של נטלי ונאמר לה כי תפוצה ב-600 שקל.
מ-HOT נמסר בתגובה : "HOT פועלת בהתאם להוראות הדין בכל הנוגע לאי הגעת טכנאי. המקרה המדובר ייבדק".