שתף קטע נבחר

הורים בבריטניה דורשים מאמזון ומאיביי להפסיק למכור תחפושת של "חייל צה"ל"

ענקיות המסחר המקוון מציעות באתרים שלהן תחפושות לילדים של חייל ישראלי, דבר המעורר זעם בקרב הורים בבריטניה: "מחריד בעיניי להלביש ילד עם משהו שמסמל את המוות של ילדים אחרים"

הורים בבריטניה דורשים מאמזון ומאיביי: הורידו תחפושת לילדים של חייל ישראלי המוצעת למכירה באתרים.

 

ב"דיילי מייל" פורסם כי בין ההורים הללו נמצאת הלן בייקר (41) מסקוטלנד, אם לארבעה ילדים, שזועמת על אמזון ואיביי מאחר והן מאפשרות מכירה של תחפושת מדי חייל ישראלי באתרים שלהן. התחפושת כוללת חולצה בצבע ירוק זית, מכנסיים, חגורה וכומתה אדומה, והיא דומה למדים של צה"ל.

 

סערה בארה"ב: תחפושת חייל צה"ל להאלווין

 

תחפושת חייל צה
תחפושת חייל צה"ל באיביי(צילום מסך)

 

לדברי בייקר, בכוונתה להחרים את החברות עד שהן יפסיקו להציע למכירה את התחפושות: "זו תחפושת נוראית, שזמינה באתר שלכם ומיועדת לילדים", צייצה לאמזון.

תחפושת חייל צה
אחת התלונות נגד מכירת התחפושת(צילום מסך)

 

 

בייקר, עובדת חברת תרופות לבעלי חיים, אמרה כי היא "נחרדה" לראות ילדים לבושים בתחפושת הזו. "יש לי שלושה בנים, בני 6, 10 ו-15", אומרת הלן. "אני נחרדת לחשוב על כך שאחד מילדיי יראה ילד אחר עם התחפושת הזו. בהינתן מה שצה"ל עומד מאחוריו נכון לעכשיו - יש 40 ילדים שנהרגו מאז מרץ - להלביש ילד עם משהו שמסמל את המוות של ילדים אחרים, נראה מחריד ובטעם רע מאוד מבחינתי. אני מופתעת שבאמזון יש משהו כזה למכירה".

 

הורים המומים נוספים פנו לרשתות החברתיות על מנת להתלונן על התחפושת. כך, אישה בשם אלינה ספארקס פרסמה פוסט בפייסבוק, בו כתבה: "אתם רציניים, אמזון? כיצד אתם יכולים לקדם את זה? תשתמשו בשכל שלכם ותורידו את זה מהאוויר!"

 

אדם בשם רמי קאנאזי פרק גם הוא את זעמו, וכתב: "תחפושת של חייל ישראלי לילדים: אל תגידו 'תעלול או ממתק', פשוט תגנבו את הסוכריה. תגידו לאמזון להוריד את הזבל האלים הזה מהאוויר".

 

באמזון סירבו להגיב לדברים, בעוד שבאיביי לא ענו על הבקשה לתגובה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
צילום מסך
תחפושת חייל צה"ל באיביי
צילום מסך
מומלצים