שתף קטע נבחר

מועדון צרכנות לצעירים בני 18-24 ינסה למשוך אליו חיילים וסטודנטים

היזמים ניסים וגיא עזרא השקיעו במיזם "1824" כ-4 מיליון שקל במטרה לאפשר לכוח הקנייה של הצרכנים הצעירים לסבסד הנחות. עד כה היו קיימים עבור גילאים אלה מועדוני צרכנות לחיילים ואנשי קבע, חיילים משוחררים ומילואימניקים

מועדון צרכנות חינמי לצעירים מושק בימים אלה תחת השם "1824" (שמונה עשרה עשרים וארבע). המועדון יופעל באמצעות אפליקציה ללא התחייבות מצד המשתמשים ויכלול הטבות מותאמות לבני 18-24. מאחורי המיזם עומדים היזמים ניסים וגיא עזרא שהשקיעו בו כארבעה מיליון שקל, המבקשים לאפשר לכוח הקנייה של קבוצת הצרכנים לסבסד הנחות והטבות בקרב גופים פופולריים.

 

חשד שהטעו קשישים: "יש לכם וירוס במחשב"; הקנס - 5 מיליון שקל

בקשה לייצוגית נגד בירד: מחייבת יותר מדי

מנכ"ל שופרסל על המשלוחים אונליין: "אין לנו יכולת לדייק כי זה נעשה מהחנויות"

 

נציין כי ישנם מועדני צרכנות המיועדים לקהל היעד בגילאים אלה: מדובר בעיקר בחיילים, חיילים משוחררים וחיילי מילואים (למשל מועדון יותר ומועדון בהצדעה; כמו גם מועדני צרכנות של כרטיסי אשראי כמו "חבר" לאנשי קבע). עם זאת, יזמי 1824 מדגישים כי מועדון הצרכנות החדש פתוח לגילאים 18 עד 24 ללא התניה (מה שמאפשר לצעירים שלא התגייסו לצבא להצטרף, מתנדבים, חיילות בשירות לאומי או סטודנטים).

מועדון צרכנות המיועד רק לצעירים (צילום: shutterstock) (צילום: shutterstock)
מועדון צרכנות המיועד רק לצעירים(צילום: shutterstock)
  

האפליקציה כוללת הטבות וקופונים במגוון תחומים כגון מסעדות, אופנה, אטרקציות, חופשות, אירועים וחיי לילה. בנוסף, היא כוללת מתחם חיפוש עבודה ממוקד לקהל היעד עם משרות מתעדכנות בארץ ובעולם, מתחם לימודים המציג מידע על מוסדות הלימוד, מסלולי הלימוד ואפשרויות הלימודים בארץ ועוד.

 

 

עם המותגים שעובדים עם מועדון הצרכנות ניתן למנות את ריקושט, HOT, הולמס פלייס, STINGTV, אמריקן לייזר, נאטורפיל, בית הפנקייק, מותג האופנה ROCKGLAM, דלתא, FIX, ישרוטל, מלונות פתאל, קבוצת קידום, יואל גבע, וול סטריט, מכללת מגמות, מכללת פסגות, המרכז האקדמי למשפט ועסקים ברמת גן, זמן אמיתי, הבימה, בית ליסין, מסעדות שגב, מקס ברנר, מותג הטיפוח GA-DE ועוד.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים