הקוד באסוס לא עבד - הצרכניות נלחצו
קוד IL17, שמאפשר הנחה של 17% לישראלים בקנייה מעל 50 ליש"ט באתר האופנה הפופולרי, נעלם לשעות ארוכות - לקוחה קיבלה מייל תשובה מאסוס, לפיו הקוד לא נמצא יותר בשימוש. לאחרונה שינתה אסוס את אופן המשלוח לישראל והעלתה את רף הקנייה עבור משלוח חינם
תקלה או רעידת אדמה בעולם השופינג אונליין? צרכנים שניסו הבוקר (ב') לקנות באתר אסוס (ASOS) גילו כי קוד IL17 שמאפש הנחה של 17% לישראלים בקנייה מעל 50 ליש"ט נעלם. מאז שעות הלילה לא היה ברור אם מדובר בביטול ההנחה הקבועה לישראלים או בתקלה זמנית כלשהי. בשעה זו הקוד חזר לפעול.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
אפשר להירגע - כלכלנית באולפן ynet: "החבילות של אסוס יגיעו"
החבילות יגדלו: אסוס משיקה מותג פרטי לפריטים לבית
במייל תשובה ששלחה אסוס לחברה בקבוצת "רעות תקני לי" נכתב, כי "בדקתי את הקוד הזה ואני רואה שהוא פג ב-23:59 ב-3 במרס 2019 וכך הוא לא תקף יותר בשימוש בשום הזמנה". יחד עם זאת, לפי פניות אחרות לאתר הנושא עדיין בבדיקה. בעבר קרה שהקוד לא פעל במשך יומיים ולאחר מכן חזר לפעול.
פרסמה אזהרת רווח
אסוס העלתה לאחרונה את סכום הקנייה המקנה משלוח חינם מ-20 ליש"ט ל-24 ליש"ט. בנוסף, לאחרונה שינתה אסוס את שיטת המשלוחים. החברה, שחזרה לעבוד עם דואר ישראל, שלחה דרך הדואר משלוחים שערכם נמוך מ-30 ליש"ט ואת השאר דרך איי פרסל. כעת היא מאפשרת ללקוחות לבחור האם הם רוצים משלוח דרך הדואר או דרך איי פרסל.
אסוס הוא אתר האופנה האהוב ביותר על ישראלים שמגלגל בישראל קרוב למיליארד שקל בשנה. המגוון באתר אדיר, המחירים נמוכים, המשלוח החינמי וההנחה של 17% לישראלים הפכה את אסוס לאחד מחמשת אתרי הקניות הפופולריים ביותר בישראל.
לאחרונה החברה פרסמה אזהרת רווח בשל מכירות חלשות בחודש הקניות נובמבר. לפי החברה חלה "התדרדרות משמעותית" במכירות שלה בגלל מבצעי בלאק פריידיי. אסוס הורידה את תחזית הצמיחה שלה ל-2019-2018: הצפי היה לעלייה של 20%-25% בהכנסות וכעת היא צופה עלייה של 15% בהכנסות בלבד.
היא אף הורידה את תחזית הרווחיות התפעולית ל-2% מההכנסות, לעומת תחזית של 4%. רעידת האדמה הזאת השפיעה גם על קמעונאיות אופנה בריטיות אחרות שמוכרות אונליין כמו נקסט (NEXT) ומרקס אנד ספנסר, שהמניות שלהן צנחו בתגובה.
אסוס פועלת בכ-250 מדינות בעולם ומוכרת מוצרי אופנה של המותג הפרטי שלה ושל מותגים נוספים, כמו גם מוצרי הום סטיילינג. לאחרונה אף החלה למכור מוצרים לבית תחת המותג הפרטי שלה.