שתף קטע נבחר

חוב על פינוי באמבולנס - שלא היה

חיה קיבלה מכתב ממד"א והתפלאה לגלות שהתפנתה באמבולנס לבית חולים ושהיא חייבת 213 שקל. אחרי שכל ניסיונותיה לקבל מענה כשלו - דני שדה נכנס לתמונה

נדרשתם להתקשר עם חברה או גוף שהעדיפו להניח לכם לחכות במקום לספק לכם את השירות שמגיע לכם? דני שדה מתעצבן ומנסה לטפל בבעיות הצרכניות שלכם, והפעם - הפינוי שלא היה.

 

יש לכם תלונה? כיתבו לנו >>

 

>>לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו

 

סירב לקבל משלוח מהסופר: "אתה ערבי? אל תבוא"

יותר צריכה, פחות תאונות דרכים: המשק ירוויח 350 מיליון שקל משעון הקיץ

השנה הטובה של עובדי הרכבת: שבתו 100 יום, הרוויחו כ-25 אלף שקל בחודש

 

בחודש פברואר קיבלה חיה מכתב ממגן דוד אדום בו התבשרה שיש לה חוב של 213 שקל (לאחר קיזוז בעקבות חברותה בביטוח משלים פלטינום). זאת עבור פינוי באמבולנס שבוצע ביוני 2018.

 

"מאחר שמעולם לא פוניתי באמבולנס לשום מקום, התקשרתי לטלפון שמופיע על גבי המכתב, אבל כל הניסיונות להגיע למענה אנושי כשלו", כתבה לנו חיה. היא סיפרה כי במשך שבוע ניסתה מספר פעמים לקבל מענה וגם השאירה הודעות עם מספר טלפון, אולם איש לא חזר אליה.

גרה במרכז - אך פונתה בירושלים (צילום: shutterstock) (צילום: shutterstock)
גרה במרכז - אך פונתה בירושלים(צילום: shutterstock)

 

היא הייתה אמורה לשלם את החוב עד 25 במרץ. לדבריה, "מצאתי את כתובת הדוארה אלקטרוני שלהם, וב-5 במרץ שלחתי הודעה וביקשתי לקבל את דו"ח הפינוי באמבולנס. בתגובה שלחו לי טופס בקשה, שאותו עליי למלא ולצרף צילום של תעודת הזהות שלי ולשלוח בפקס, וזה מה שעשיתי".

 

"טעות אנוש"

לאחר שליחת הטופס היא שבה וניסתה להתקשר לשלושה מספרי טלפון של מד"א שמיועדים לשירות לקוחות. "בשלושתם עונה משיבון באנגלית: הקו תפוס, נסו שנית. עשיתי עשרות ניסיונות בשעות שונות, כולל בחצות. ב-13 במרץ התקשר אליי בחור בשם אלון ממחלקת הגבייה. סיפרתי לו את כל הסיפור, ואז הוא הקריא לי את מספר תעודת הזהות שלי, כתובת, תאריך לידה וכל הפרטים שלי, ואמר שב-16 ביוני 2018, שבת, פוניתי לבית החולים שערי צדק בירושלים.

 

"הסברתי לו שמעולם לא הייתי בשערי צדק, שאני גרה במושב במרכז הארץ, שמעולם, לשמחתי, לא התפניתי באמבולנס והוא בתגובה הפנה אותי לאותם מספרי טלפון שמופיעים בטופס ואשר, כזכור, אין בהם שום מענה אלא משיבון". בייאושה פנתה אלינו.

 

המדור פנה למד"א, ובתגובה מסר לנו הדובר כי במד"א התקבלה ההודעה של חיה, וכי למחרת נשלחה לה במייל חוזר הודעה כי טענותיה נבדקות. כעבור מספר ימים, הוסיף, התברר כי אכן נפלה טעות אנוש בהקלדת הפרטים בטופס, ולאחר שהתבררה הטעות הטופס תוקן, ונמסר לה כי למד"א אין כל דרישה ממנה.

 

לאחר תגובת הדובר שבנו ופנינו לחיה, וגילינו כי איש לא פנה אליה ולא מסר לה שהייתה טעות. שבנו למד"א, ורק אז טרח מישהו מהשירות להתקשר לחיה ולהודיע לה כי אין חוב כלפיה, וכי תישלח אליה במייל הודעה בנושא. הודעה כזו - ללא כל התנצלות, אגב - אכן התקבלה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים