היעד הבא: שטראוס מתרחבת לתחום הטופו
החברה מסמנת את שוק תחליפי מוצרי החלב ובקרוב צפויה להפיץ את מוצרי הטופו של משק ויילר, שמחזיק בנתח שוק של 34%
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
שטראוס רוצה ללמד את האמריקנים למרוח חומוס
שטראוס: הרווח זינק ב-2018 ב-18%, המכירות עלו ב-1% בלבד
שטראוס מנסה לחסום את יולו: מי רוצה מילקי ב-2 שקלים?
ב-2011 התפרקה השותפות ולפני למעלה משנה הקימו השלושה יחד עם דורי פרידמן חברה חדשה בשם משק ויילר. הם רכשו ציוד ואת המחלבה בנתיבות שבעבר הייתה מופעלת על ידי שטראוס למוצרי חלב בעלי כשרות בד"צ.
הארבעה, שהיה להם ידע בייצור טופו עוד מימי צוריאל, החליטו להתמקד במוצר שתפס נתח שוק נאה ומשווק תחת המותג משק ויילר. ממחלבת שטראוס נמסר כי אם שיתוף הפעולה יצליח תישקל בעתיד העמקת המעורבות במיזם.
מכירות הטופו ב-2018 הגיעו לכ-40 מיליון שקל אבל צמחו ביחס לשנה הקודמת ב-50%. הגידול נובע מהצטרפות של קהל שאינו טבעוני אך שוחר בריאות. שוק הטופו נשלט כיום על ידי משק ויילר עם נתח שוק של 34%, טרה עם 20% ותנובה, המחזיקה במפעל סוי מג'יק לייצור מוצרי סויה וטופו, עם 16%.