שתף קטע נבחר

חברת ההייטק עזבה וילה בהרצליה פיתוח לטובת מפעל נטוש בקיבוץ

המבנה שבעבר שימש מפעל ברזים בגליל ים, משתרע על שטח של 1,100 מ"ר. חברת Tipalti תשקיע בתהליך 18 מיליון שקל, הכוללים בנוסף לדמי השכירות גם את תכנון המשרדים החדשים, השיפוצים ועלויות המעבר

חברת הפינטק (טכנולוגייה פיננסית) Tipalti עזבה את משכנה הקודם בוילה בהרצליה פיתוח. במקום הוילה, שכרה החברה מפעל ברזים ישן בשטח של 1,100 מ"ר בקיבוץ גליל ים הסמוך, שאותו הסבה למשרדי הייטק ומרכז פיתוח חדישים.

 

>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו

 

אין מספיק צל? המלצה להקל על בניית הצללות בשטחים ציבוריים

שוב סכנת בנייה סמוך לחוף נעורים לצורך הרחבת יישובים

כשכסף פוגש טכנולוגיה: הישראלים מובילים בטכנולוגיה פיננסית

 

החוזה נחתם לתקופה של חמש שנים עם אופציה להארכה לחמש שנים נוספות. דמי השכירות מוערכים ב-95 שקל למ"ר ובסך הכל ב-6.3 מיליון שקל. בשורה התחתונה השקיעה החברה בכל תהליך המעבר 18 מיליון שקל, הכוללים בנוסף לדמי השכירות את תכנון המשרדים החדשים, השיפוצים ועלויות המעבר.

  (צילום: דימה קרמינסקי)
המפעל של Tipalti - לפני ואחרי, מבט מבפנים(צילום: דימה קרמינסקי)
 

Tipalti היא חברת פינטק (טכנולוגיה פיננסית) שהוקמה בשנת 2010 ועובדת מול למעלה משני מיליון עסקים בעולם, בהם Amazon, Twitter ו-Airbus. החברה מעסיקה כ-180 עובדים, כ-60 מהם בישראל והשאר במשרדיה בקליפורניה. המעבר למשכנה החדש מגיע על רקע התרחבות צפויה של כוח האדם בחברה, במסגרתו היא צפויה לגייס 40 עובדים נוספים למרכז הפיתוח החדש עוד השנה.

משרדיה הקודמים של החברה שכנו בוילת מגורים, בשטח של 350 מ"ר. המפעל הנטוש שהוסב, "מדגל", הוקם לפני יותר מ-40 שנה כחלק מהתעשייה הקיבוצית ועמד נטוש כשנה וחצי לפני שהחברה נכנסה אליו.

  (צילום: דימה קרמינסקי)
המפעל של Tipalti - לפני ואחרי, מבט מבחוץ(צילום: דימה קרמינסקי)
 

חן עמית, מנכ"ל החברה, אמר כי המיקום של המשרדים החדשים נועד לשמר את האוויר הביתית במקום העבודה. "בשונה מהאווירה במגדלי המשרדים, המשרד בגליל ים משמש רק את עובדי החברה ומקנה להם תחושה אמיתית של ביתיות", אמר. "המרחבים הקיימים בקיבוץ אפשרו לתכנן את המשרדים במפלס אחד שבו כולם, כולל המנכ"ל, יושבים בחלל פתוח. דבר המשקף גם את הפתיחות הקיימת בין דרגי החברה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דימה קרמינסקי
המפעל של Tipalti בגליל ים
צילום: דימה קרמינסקי
מומלצים