חדש בדואר: אפשרות לבדוק בזמן אמת אם הסניף עמוס
דואר ישראל מציע לצרכנים שירות של בדיקת עומס בסניפים. מספר המבקרים בסניף יועבר ללקוחות באפליקציה או באתר האינטרנט, ממערכת התורים הממוחשבת. עמוס לך? אסוף את החבילה בשעה אחרת, או פנה לסניף דואר אחר כדי לשלוח דברי דואר
חברת דואר ישראל משיקה שירות שעשוי לחסוך לצרכנים המתנה מייגעת בסניפים: שירות מידע על עומס מבקרים בסניפים. הדבר מתאפשר במאות הסניפים והסוכנויות שבהם פועלת מערכת תורים ממוחשבת ש"סופרת" את מספר הלקוחות שממתינים בסניף. הסניף עמוס? תוכלו לוותר ולהגיע במועד אחר, או להגיע לסניף אחד אם תרצו לשלוח חבילה - אקט שלא תלוי בסניף ספציפי.
יש לכם תלונה על סניף עמוס או על חבילה שלא הגיעה? כתבו לנו >>
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
דואר ישראל משיקה כרטיס תשלומים נטען לבני נוער
הביטוח הלאומי והדואר בראש: מצעד תלונות הציבור
שיבושים בשירותי דואר ישראל: בגלל הפסקת חשמל
איך זה עובד? נכנסים לאתר הדואר, מחפשים את הסניף ורואים מה מידת העומס. מי שרכיב המיקום זמין במכשיר הסלולרי שלו, יוכל לראות את רמת העומס בסניפים שבקרבתו. יראו זאת גם לקוחות שמבקשים להזמין תור בדואר (שירות שבדואר מאפשרים כבר זמן מה – הזמנת תור מראש באופן שחוסך זמן המתנה).
העומס יופיע בצבעים וטקסט. למשל: זמן המתנה קצר יסומן בירוק לצד הטקסט "עד 15 דקות". צבע כתום מעיד על זמן המתנה של 16־30 דקות וצבע אדום: מעל 30 דקות, בסניפים עמוסים במיוחד, או בימי קצבאות ומע"מ (15 בחודש ובסוף החודש).
השירות פותח על ידי חטיבת מערכות מידע בדואר, בשיתוף חברת מטריקס וחברת קיונומי. לפי בשמת שדה, סמנכ"ל השיווק והשירות בדואר ישראל, "בדואר ישראל ישנם 45 מיליון ביקורים בשנה, מספר שאין שני לו באף רשת קמעונאית בישראל".
השירות לא תקף למי שמקבל את החבילה שלו באחד מכ-580 מרכזי מסירת החבילות שעובדים עם הדואר (חנויות פרטיות ורשתות גדולות כמו סופר-פארם ושופרסל). כמו כן זה לא יעזור במיוחד למי שיכול להגיע לסניפי הדואר רק בשעות הערב שהן שעות עמוסות בדרך כלל (במקרים כאלה בדואר ממליצים להזמין תור לסניף), או שסניף הדואר הקרוב אליו תמיד עמוס בגלל מחסור בעובדים וריבוי לקוחות בסביבה.