שתף קטע נבחר

"מסתערים מחדש על השוק": רשת ML מתרחבת - ומבטיחה להוריד מחירים

רשת האופנה למידות גדולות מתאים לי פותחת סניף בקניון סביונים וצפויה לפתוח עוד ארבע חנויות עד סוף השנה לאחר שנרכשה מידי כונס נכסים בחודש אפריל. הבעלים איתמר צדוק: "נביא בשורת מחיר"

רשת ML מתרחבת: אחרי שנרכשה מכינוס באפריל, בפעם השנייה, רשת האופנה ML (מתאים לי) מתרחבת עם סניף בקניון סביונים ביהוד, ותפתח עוד ארבע חנויות עד סוף השנה.

 

הרוכש המיועד של מתאים לי: "הרשת תהיה בית לנשים אמיתיות"

המפרק הזמני של מתאים לי מבקש למכור אותה לאיתמר צדוק

המפרק הזמני של מתאים לי מבקש לסגור שישה סניפים

 

>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו

 

מדובר בסניף בפרימיום סנטר בחולון, בקניון קריית הממשלה בבאר שבע, ובקניוני מליסרון איתם מתקיים בימים אלה מו"מ. המהלך מגיע על רקע הקושי של רשתות רבות בענף האופנה לשרוד. כך למשל, לפני כמה ימים הוצא צו הקפאת הליכים לרשת דיסקרט.

סניף מתאים לי בעזריאלי (צילום: שאול גולן)
סניף מתאים לי בעזריאלי(צילום: שאול גולן)

איתמר צדוק, הבעלים והמנכ"ל החדש, אמר כי "אנחנו מסתערים מחדש על השוק. הורדנו מחירים, יש לנו מרכז לוגיסטי חדש, ונשיק קולקציה עדכנית. בהנחות סוף עונה, שמלה עולה 50 עד 120 שקל. גם לקולקציית החורף נביא בשורת מחיר - 79 עד 149 שקל לתחילת עונה. אני לא חושש מהאינטרנט, כי המוצר שלי זול כמו באתרי אונליין וגם איכותי, וכי נשים במידות גדולות מעדיפות למדוד". צדוק הוסיף, כי הם יתמקדו בפריטים עדכניים לנשים וגברים. 

 

מתאים לי נרכשה מידי כונס הנכסים בחודש אפריל על ידי איתמר צדוק בעבור שני מיליון שקל. זאת לאחר שעובדי הרשת פנו לבית המשפט בבקשה למנות לה מפרק זמני לאחר שטענו כי חלקם לא קיבלו שכר עבור חודש פברואר. הבקשה הוגשה על ידי 30 עובדים מתוך כ-70 מעובדי הרשת. בשיאה מנתה מתאים לי 120 עובדים.

 

מדובר כאמור בפעם השנייה שהרשת  נרכשת מידי כונס נכסים. ב-2013 היא הגיעה לידי כונס נכסים תחת הבעלים המייסד אבי מלכה וב-2018 שוב נקלעה לקשיים תחת הבעלות של חברה סינית "גלובל ריטייל" שרכשה אותה מידי כונס הנכסים.

 

מתאים לי היא אחת מחברות האופנה המובילות בישראל למידות גדולות. הרשת נפתחה בשנות ה-90 וידעה קשיים כלכליים בשנים עברו, אולם בשנים האחרונות שבה להיות שחקן מרכזי בשוק האופנה למידות גדולות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
צילום: שאול גולן
סניף של מתאים לי
צילום: שאול גולן
מומלצים