שתף קטע נבחר

רישיון הקבלן נשלל, אבל הוא ימשיך בביצוע פרויקטים

משרד הבינוי והשיכון החליט להחריג פרויקטים מסוימים משלילת הרישיון של חברת האחים אוזן, וזאת במטרה למנוע פגיעה ברוכשים. רישיון החברה נשלל בעקבות ליקויי בטיחות רבים שנמצאו באתריה

ממשיכים לבנות למרות השלילה: רשם הקבלנים במשרד הבינוי והשיכון, איתן אליהו, החליט להחריג מספר פרויקטים מהחלטתו לשלול את רישיון הקבלן של חברת האחים אוזן, שנשלל בחודש שעבר למשך שלוש שנים בעקבות ליקויי בטיחות רבים שנמצאו באתריה.

 

>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו

 

בעקבות עבירות בטיחות – נשלל רשיונם של שני קבלנים

החוק שמלחיץ את הקבלנים: תאונה קטלנית תוביל לסגירת כל האתרים של הקבלן

זינוק של 30% בהרוגים בתאונות עבודה במחצית הראשונה של 2019

 

הרשם החריג פרויקטים פעילים של החברה כדי שתוכל להמשיך בביצועם במטרה למנוע פגיעה ברוכשים, וזאת בתנאי שתעמוד בתנאים מסוימים. החברה תצטרך לעמוד בדרישות בטיחות ולעדכן את תוכניות הבטיחות באתר, כדי שקצב התקדמות הפרויקט יואץ. בנוסף, מפקחי העבודה הונחו להגביר את הפיקוח על האתרים.

זירת התאונה (צילום: ענר גרין)
תאונות עבודה(צילום: ענר גרין)
 

תשעה פרויקטים פעילים הוחרגו, בהם פרויקט מחיר למשתכן בחריש ושלושה פרויקטים נוספים בבית דגן שנמצאים בשלבי בנייה מתקדמים במסגרת התוכנית. עוד הוחרגו פרויקטים בדימונה, בבאר־שבע ובאופקים. העבודה באתרים אלה הושבתה מאז ההחלטה על שלילת הרישיון, מדגישים במשרד הבינוי והשיכון, ושלילת הרישיון עדיין תקפה בכל הקשור למכרזים ועבודות עתידיות, אליהן החברה לא תוכל לגשת עד לסיום שלילת הרישיון.

 

אלמלא ניתן אישור ההחרגה, הפרויקטים היו נעצרים לחלוטין וקבלן אחר היה צריך להמשיך את העבודה, דבר שהיה מייקר את העלויות לרוכשים שמחכים לדירות. 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: באדיבות הפורום למניעת תאונות עבודה
תאונות עבודה
צילום: באדיבות הפורום למניעת תאונות עבודה
מומלצים