סופר-פארם תפתח לראשונה סניף של אופטיקה בלבד באילת
מדובר בחנות עצמאית, ולא כזו שבתוך סניף של הרשת. לכבוד התיירים: תתאפשר קבלת משקפי ראייה בתוך מספר שעות. 20% ממכירות המשקפיים בארץ מתבצעות באילת
רשת סופר-פארם מרחיבה את עסקי האופטיקה שלה ותפתח לראשונה סניף שיוקדש כולו רק לאופטיקה ויציע מגוון משקפי שמש וראייה. הסניף ייפתח בחזית מלון קלאב הוטל אילת, בשטח שבו שכן עד לא מזמן סניף של הרשת המתחרה BE (לשעבר ניו פארם).
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
סופר-פארם תייבא קוסמטיקה מחו"ל ותקצץ מותגים
ג'ורג' חורש רוכש 35% ממניות סופר-פארם בכ-600 מיליון שקל
Be: הרשת של שופרסל שתחליף את ניו פארם - המחירים יירדו, העיצוב עבר מהפך
הסניף יאויש על ידי אופטומטריסט בכל שעות הפעילות, ויהיו בו שני חדרי בדיקה ובנוסף מעבדה עם 5-3 אנשי צוות שיאפשרו אספקת משקפי ראייה חד מוקדיים עד שעה, או משקפי מולטיפוקל תוך מספר שעות או לכל היותר עד ליום המחרת. בסניף, שמשתרע על פני כ-350 מ"ר, נעשות כעת עבודות שיפוצים נרחבות.
סניף עצמאי ראשון
ההחלטה על פתיחת סניף באילת התקבלה למרות פינוי שדה דב, העברת השדה באילת לרמון והצפי להפחתת מספר התיירים בעיר. אילת, בין אם בשל השמש הקופחת והשהות בחופים ובין אם בשל הפטור ממע"מ שתורם לעידוד הרכישות, נחשבת לאחת השיאניות במכירת משקפי שמש. כ-20% מכלל מכירות המשקפיים בישראל מתבצעות באילת.
פתיחת הסניף תגביר אף יותר את התחרות הקיימת בעיר, כאשר רק באזור הטיילת ניתן למצוא לא פחות משמונה חנויות משקפיים המציעות מוצרי ראייה ללא מע"מ.
הסניף החדש יפעל בנוסף לחמישה סניפי סופר-פארם רגילים שפועלים באילת, כאשר הסניף בקניון מול הים ידוע כאחד הסניפים המוכְרים ביותר ברשת. בסך הכל מפעילה סופר-פארם אופטיק 48 סניפים ברחבי הארץ, אבל בניגוד לסניף האילתי - הם פועלים כחנות בתוך חנות ולא כסניף עצמאי. בחנות החדשה יימכרו כ-5,000 דגמים שונים, לרבות מותגים שעד היום לא נמכרו ברשת.
סופר-פארם אופטיק הוקמה לפני עשר שנים בפורמט של חנות בתוך חנות. הרשת החלה למכור מותגים ידועים, למשל רייבאן, ביבוא מקביל ובמחירים מוזלים. בנוסף, היא מייבאת באופן בלעדי את המותג סוניה ריקל, לקוסט ומותגי הבית (מותג פרטי של הרשת) טריבקה וטריבקה פשן. השנה השיקה גם את המותג איילנד בשיתוף עם שנקר ואת המשקפיים של מעצב־העל הרוסי ולנטין יודשקין.
כיום סופר-פארם אופטיק היא רשת המשקפיים השלישית בגודלה בתחום, לצד אופטיקה הלפרין ואופטיקנה. דני לוזון, משנה למנכ"ל סופר-פארם, אמר שתחום האופטיקה הוא אחד הצומחים ביותר ברשת, והבחירה להקים באילת את חנות הקונספט הייחודית היא "בשל היותה בירת משקפי השמש של ישראל".
שוק המשקפיים בישראל מגלגל 1.6 מיליארד שקל בשנה, והוא הפך ללוהט מאז נכנסה קרולינה למקה של קבוצת הודיס עם קונספט של דוכנים ומחירים מוזלים והעירה את השוק. בהמשך נכנסה גם קרולינה למקה לתחום משקפי הראייה במרשם.