הבטיחו לטפל, רק לא אמרו מתי
הנחה, אנחה: לקוח של סלקום טורטר שלושה חודשים עד שקיבל סוף סוף את הזיכוי כספי שהגיע לו. גם לקוח של איסתא עבר חוויה דומה. אז טעויות אמנם קורות, אבל למה לוקח חודשים ארוכים לתקן אותן, על חשבון הלקוחות?
בחודש יולי גלש יניב באתר של חברת סלקום-שופ, חנות האונליין הרשמית של חברת סלקום. הוא חיפש טלפון סלולרי לאשתו ולאחר בדיקה החליט לרכוש טלפון של סמסונג וגם אוזניות בלוטות'. מחיר הטלפון היה 3,090 שקל ושל האוזניות 599 שקל, וביחד 3,689 שקל. באותה עת היה בסלקום מבצע, והוא קיבל הנחה של 499 שקל ובסיכום נדרש לשלם 3,190 שקל.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
מתקשים לקבל טיסת בונוס בלופטהנזה? זה בגלל שאתם ישראלים
נטרטר עד שתוותר: מסע המכשולים בדרך למשיכת קופת הגמל ביטל את ההזמנה למלון - וחוייב בכל זאת
כמה ימים לאחר מכן הוא קיבל אישור על ההזמנה, כולל ההנחה, וגם קיבל את המוצר. אלא מה, כשהגיע החשבון בכרטיס האשראי הוא גילה כי סלקום גבתה ממנו 3,689 שקל, כלומר הסכום המקורי ללא ההנחה.
"התקשרתי והם אמרו שנעשתה טעות ויטפלו בנושא, אבל לא עשו דבר", סיפר לנו. לדבריו, הוא התקשר לחברה יותר מעשר פעמים, פנה במייל, בפייסבוק ובכל דרך אפשרית, אבל שום דבר לא קרה.
פנינו לסלקום וזו מסרה בתגובה: "לצערנו בשל תקלה נקודתית חויב הלקוח בחיוב יתר עבור מכשיר חדש וזוכה בסכום זה לחשבונו. יצרנו עימו קשר לוודא כי הוא רואה את הזיכוי".
סלקום לא טרחה להסביר מדוע תיקון התקלה נמשך שלושה חודשים, ונעשתה רק לאחר פניית המדור.
מזוודה כפולה
שי הזמין לפני מספר חודשים טיסה לחו"ל עבורו ועבור אשתו בחברת איסתא ושילם עבור שתי מזוודות. בעת שהיו בשדה התעופה בחו"ל בדרכם לארץ, הם הופתעו כשנדרשו לשלם 140 אירו עבור מסירת המזוודות - 70 אירו עבור כל מזוודה. הוא הסביר וגם הציג בפני דיילת הקרקע נתונים על כך שכבר שילם על המזוודות, אבל זה לא עזר. לאחר דין ודברים, שהצריך אותו להתעכב בתור, הגיע אחראי משמרת של חברת התעופה, ואמר שאם לא ישלם על המזוודות לא יעלו למטוס. בלית ברירה הוא שילם.
"כשהגענו לארץ פניתי לאיסתא. הנציגה אמרה כי הנושא בטיפול, זו טעות של חברת התעופה ובקרוב אקבל את כספי", סיפר לנו. החזרה לארץ הייתה ב-15 ביולי. ב-11 באוקטובר הוא עדיין לא קיבל את הכסף שהובטח לו.
אחרי שפנינו לאיסתא, נמסר לנו כי הנושא טופל והלקוח זוכה.