מבצע בנק הפועלים עם אמזון לבלאק פריידיי נחשף לפני הזמן
לקוחות המחזיקים בכרטיס אשראי של הבנק יקבלו הנחה של 50 דולר בקנייה באמזון ארה"ב מעל 100 דולר, כולל משלוח חינם. מדובר בהטבה לזמן מוגבל - ועדות לתחרות שמתחוללת בשוק כרטיסי האשראי. קמעונאי: "איך יתכן שהבנק מקדם עסקים בחו"ל במקום עסקים מקומיים?"
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
אמזון מול עלי אקספרס: המלחמה על הצרכן הישראלי נמשכת
המבצע עשה את שלו: הישראלים פשטו על אמזון
אמזון: משלוחים חינם מארה"ב לישראל מעל 49 דולר ותרגום לעברית
אמזון מול עלי אקספרס: המלחמה על הצרכן הישראלי נמשכת
מקס השיקה כרטיס אשראי עם צבירת נקודות בכל חברות התעופה
מדובר במבצע תקדימי, בשיתוף עם אמזון, שייארך במשך כשבועיים וחצי, מה שאולי מרמז שהטבת השילוח חינם של אמזון מארה"ב לישראל, עד הבית, תימשך גם בבלאק פריידיי.
מדובר בהטבה מוגבלת, של אלפי שוברים בלבד (הטבה אחת ללקוח), כך שכל הקודם זוכה ולא מן הנמנע שיהיו לקוחות מאוכזבים.
בעמוד המבצע נכתב: "רוכשים באתר amazon.com באמצעות כרטיס אשראי של בנק הפועלים ב-100 דולר ומעלה ומקבלים 50 דולר הנחה בעת התשלום באתר, כולל משלוח חינם והזמנה באתר amazon.com בעברית".
את קוד ההטבה לקוחות יוכלו לקבל בלחיצה על לינק שמוביל לחשבון האישי באתר הפועלים. אחרי קבלת הקוד, ניתן לגלוש לאתר אמזון, לאסוף פריטים לעגלה ובעת התשלום באמצעות כרטיס האשראי של בנק הפועלים, יש להזין את הקוד למימוש.
הבנק כבר הציע לאחרונה במבצע על קניות באמזון: הנחה של 30 דולר על קנייה של 90 דולר.
אמזון מציעה כבר שבוע: שילוח חינם לישראל
ב-11 בנובמבר, יום הרווקים הסיני, אמזון יצאה במהלך שילוח חינם לישראלים: בקנייה מעל 49 דולר, לפריטים המשתתפים במבצע - שנמכרים ונשלחים על ידי אמזון או של מוכרים שמשתמשים בשירותי האחסון והשילוח של אמזון. מתחת לכל מוצר רלוונטי באמזון מופיע כיתוב המאשר שהוא משתתף במבצע.
מטרת המבצע: קידום הקמפיין בישראל, הוספת לקוחות חדשים לאמזון והעברת קונים ישראלים מהאתרים הסיניים, לאמזון.
נשיא איגוד לשכות המסחר, אוריאל לין, כינה את המהלך של אמזון "מבצע טורפני שנועד להשמיד מתחרים" ושלח מכתב בנושא לממונה על התחרות.
למה בנק הפועלים מפנה צרכנים ישראלים לאמזון?
מוכרים שמציעים שילוח מקומי באמזון טוענים שהמבצע פגע בהם, וכעת עסקים נוספים תוהים מדוע בנק הפועלים מסייע לענקית מסחר בינלאומית ומפנה אליה לקוחות, לקראת בלאק פריידיי, אחד מימי הקניות החזקים בישראל.
גורם באחת הרשתות שמתכוננות לבלאק פריידיי עם מבצעים ייעודיים אמר ל-ynet: "איך יתכן שבנק הפועלים מקדם עסקים בחו"ל במקום עסקים מקומיים. אנחנו מקווים שהעבודה שלנו לקראת הבלאק פריידי לא תרד לטמיון. טוב שההטבה מאוד מוגבלת ומיועדת רק ללקוחות של הבנק ובכל זאת זה מדאיג". יחד עם זאת, הבנק הציע בעבר הטבות דומות גם עם אתרים ישראלים כדוגמת טרמינל X, קסטרו, גרופון, אתר גילטי וקבוצת בריל.
במקביל, נראה שמתחוללת תחרות עזה בין כרטיסי האשראי. בעוד שבנק הפועלים מתמקד במתן הטבות ממוקדות ללקוחות כרטיסי האשראי שלו, בחברות האשראי - מתמקדים בהטבות לטיסות.
אתמול השיקה מקס את סקיי מקס, כרטיס אשראי חץ בנקאי שמאפשר צבירת נקודות לטיסות בכל חברות התעופה. פליי קארד של כאל ואל על מתכוונת להוריד לאפס את דמי השימוש ללקוחות הפרימיום (גולד ומעלה) ישראכרט וסמארטאייר יצאו בתגובה במבצע: 25 דולר בהזמנת טיסות באתר.