פול אנד בר החלה למכור אונליין בישראל
האתר הבינלאומי של הרשת מבית זארה מוצג בעברית עם מחירים בשקלים. חלק מהפריטים נמכרים באתר בלבד ולא בחנויות. עלות המשלוח שיגיע תוך 7-3 ימי עבודה: 30 שקלים או חינם מעל 169.90 שקלים
כשנה אחרי זארה: רשת האופנה פול אנד בר (PULL & BEAR) השיקה חנות אונליין לישראלים. האתר פועל בכתובת pullandbear.com ובאפליקציה. הוא מוצג בעברית, כשהמחירים בשקלים והמשלוחים בו זמינים ברחבי ישראל, כולל הגעה של שליח עד הבית.
נציג עלי אקספרס בישראל: "תמשיכו לקנות אצלנו"
עקב התפשטות נגיף הקורונה: האטה בהזמנת חבילות מסין
בצל הקורונה, היבואנים נערכים לפסח: צפי למחסור ועליות מחירים
עוד לפני החולה הראשון: כך פוגע הקורונה ברשתות האופנה הישראליות
בכך, ישראל מצטרפת ל-30 מדינות בלבד שהחברה מפעילה בהן אתר אינטרנט. החברה מפעילה יותר מ-960 חנויות ב-76 שווקים בעולם. בין היתר: גרמניה, בלגיה, אוסטריה, ליטא, סין, דנמרק, סלובניה, שוויץ, אירלנד, איטליה, ארה"ב וטורקיה.
זארה ופול אנד בר שייכות לתאגיד האופנה אינטידקס הספרדי, שמפעיל בארץ, דרך חברת גוטקס מותגים, גם חנויות של זארה הום, מסימו דוטי, סטרווידריוס וברשקה, מותגים שעדיין לא זמינים לקנייה אונליין בישראל.
האתר מציג את מלוא הקולקציות לנשים וגברים, שזמינות ב-24 חנויות המותג בישראל, לצד פריטים שבלעדיים לאתר ונמכרים רק באונליין. ניתן לשלם בכרטיסי אשראי, אך אין תשלום בפייפאל.
פול אנד בר מתחייבת לזמן משלוח לא קצר: 7-3 ימי עבודה, בימים א' עד ה'. עלות המשלוח עד הבית: 30 שקל, או חינם בקנייה מעל 169.90 שקל. עלות משלוח לחנות: חינם.
לפי תקנון החברה "ניתן לבטל הזמנה אונליין מתאריך ביצועה ועד 14 יום לאחר קבלת המוצר ולקבל החזר כספי". ניתן להחזיר את המוצרים עם חשבונית או קבל אלקטרונית מ-15 יום ועד 30 יום לאחר קבלת ההזמנה ולקבל זיכוי לאתר. אי אפשר לשנות את ההזמנה, אם היא כבר בשלב מתקדם של הכנה.
כמו באתר זארה לא ניתן להחליף פריטים דרך האתר, אלא רק להחזיר אותם ללא עלות ולערוך הזמנה נוספת. ניתן להחזיר את ההזמנה לחברה עם שליח - בחינם.
רעות לונברג, מנהלת קבוצת הפייסבוק רעות תקני לי, איתרה באתר קטגוריה ייעודית למתבגרים, פלח אוכלוסיה שלא מקבל מענה ברוב רשתות האופנה.
"זה נותן פתרון לטווח גילאים שאין לו מגוון ברשתות. מרביתן פונות או לילדים, או לקהל בוגר", היא אומרת. בכך פול אנד בר תתחרה ישירות בעדיקה, שפונה למתבגרות.
לגבי עיתוי השקת האתר, בשיא בהלת הקורונה היא אומרת: "בקהילה שלי יש תחושה של התעוררות בקניות באתרים הישראלים. חוסר הבהירות סביב סין ונושא הקורונה, בתוספת העובדה שאנחנו רגע לפני פסח, מביא את האנשים לרכוש יותר מאתרים מקומיים. התחושה שזה מגיע מכאן, במהירות ובוודאי בבטחה נותן יתרון כרגע לרכישות מקומיות".