שתף קטע נבחר
 

קמפיין למלחמה בסרטן "בואו ננצח את סרטן השד. אנו חזקים יותר יחד"

קמפיין המודעות העולמי לסרטן השד נצבע בוורד ע"י Jack Kuba וקבוצת אסתי לאודר וכן ע"י חברות רבות שכל אחד מהן תורמת סכום לאגודה

קמפיין המודעות העולמי לסרטן השד של קבוצת החברות אסתי לאודר יוצא לדרך גם השנה בכל העולם תחת הסיסמה "בואו ננצח את סרטן השד. אנו חזקים יותר יחד".  

רונית יודקביץ (צילום: שי יחזקאל) (צילום: שי יחזקאל)
רונית יודקביץ(צילום: שי יחזקאל)

בישראל, יזמה קבוצת החברות אסתי לאודר בשיתוף האגודה למלחמה בסרטן שיתוף פעולה ראשון מסוגו עם רשת הלינג'רי Jack Kuba תחת הסיסמה Wear Pink – Get Tested על מנת לעורר מודעות לחשיבות הבדיקות לגילוי מוקדם של המחלה.

בתמונה: נסרין קדרי, מירב פלדמן ועדי שילון (צילום: שי יחזקאל) (צילום: שי יחזקאל)
בתמונה: נסרין קדרי, מירב פלדמן ועדי שילון(צילום: שי יחזקאל)
 

במסגרת שיתוף הפעולה, תוצע במהלך חודש המודעות, קולקציית Pink Ribbon – קולקציה ייחודית שעוצבה במיוחד של פריטי לינג'רי בוורוד. הקולקציה מגוונת וכוללת חזיות, תחתונים, בייבי דול, קמיסול ועוד, בטווח מחירים של 49 שקל ועד 800 שקל. בנוסף בייבי דול וכותונת לילה שעוצבו במיוחד לקולקציה ימכרו ב- 50% הנחה, רק 299 שקל, במקום 599 שקל.  

בתמונה: אירה דולפין, דנה זרמון,דנית גרינברג ומיטל ויינברג (צילום: שי יחזקאל) (צילום: שי יחזקאל)
בתמונה: אירה דולפין, דנה זרמון,דנית גרינברג ומיטל ויינברג(צילום: שי יחזקאל)

עמית פרקש ודלית רצ'סטר (צילום: שי יחזקאל) (צילום: שי יחזקאל)
עמית פרקש ודלית רצ'סטר(צילום: שי יחזקאל)
 

30% מהסכום שייאסף ממכירת קולקציית ה- Pink Ribbon, יועברו כתרומה לאגודה למלחמה בסרטן.

 

לקמפיין המודעות גויסו השנה מובילות דעה, שהצטלמו בהלבשה תחתונה. תמונות אלו ישמשו לקמפיין הדיגיטלי שילווה את חודש המודעות לסרטן השד וכן תתקיים תערוכת תמונות. בין המצטלמות: סנדי בר, חן אמסלם, ג'ני צרוואני, עדי שילון, רונית יודקביץ, דנה זרמון, מירב פלדמן, סנדרה רינגלר, אפרת גוש, שי מיקה, נסרין קדרי, דנית גרינברג, עינת ארליך, אדל בספלוב, עמית פרקש, שני קליין, עינת שרוף, מיכל צפיר, סופיה מצ'טנר, שני גולדשטיין, נועם פרוסט, שי- לי שינדלר, נטע ריבקין, טהוניה ורובל, שני זגרון, רוני דואני, מעיין אשכנזי, שי-לי ליפא, ג'וי רידר, אורית בן אדרת, אבישג נגר, אביבה תבורי ועוד.

ג'וי ריגר, ילנה ראלף, מיכל צפריר וג'ני צרוואני (צילום: שי יחזקאל) (צילום: שי יחזקאל)
ג'וי ריגר, ילנה ראלף, מיכל צפריר וג'ני צרוואני(צילום: שי יחזקאל)

הקמפיין בישראל כאמור, הוא חלק מקמפיין עולמי של קבוצת החברות אסתי לאודר. את הקמפיין הקימה לפני 25 שנה אוולין ה. לאודר המנוחה, שהייתה שותפה גם ליצירת הסרט הוורוד והקמת הקרן לחקר סרטן השד (BCRF). הקמפיין פועל כיום ביותר מ-70 מדינות וגייס עד כה למעלה מ-50 מיליון דולר לתמיכה במחקר, חינוך ושירותים רפואיים ברחבי העולם: 38 מיליון דולר מסכום זה מימנו 152 פרויקטים של מחקר של BCRF ב-20 השנה האחרונות.

עינת ארליך ונועם פרוסט (צילום: שי יחזקאל) (צילום: שי יחזקאל)
עינת ארליך ונועם פרוסט(צילום: שי יחזקאל)

בישראל, פועלת קבוצת החברות אסתי לאודר בשיתוף האגודה למלחמה בסרטן, לקידום המודעות לסרטן השד, כבר 16 שנה. במסגרת הפרויקט המשותף הוארו בשנים האחרונות בוורוד, מידי חודש אוקטובר, אתרים שונים בישראל, ביניהם: יפו העתיקה, בניין עיריית תל אביב, גשר המיתרים בירושלים, מרכז פרס לשלום ביפו, מגדלי עזריאלי בתל אביב, מגדל דוד בירושלים, היכל הספר בירושלים, אוניברסיטת חיפה , היכל התרבות בתל אביב ועוד.

סנדרה רינגלר (צילום: שי יחזקאל) (צילום: שי יחזקאל)
סנדרה רינגלר(צילום: שי יחזקאל)
  

 

בחודש אוקטובר הקרוב, יושק קמפיין ויראלי חדש ברשתות החברתיות הקורא לנשים ונערות להצמיד פס ורוד לשיער ולהעלות תמונתן לרשתות החברתיות, במטרה לקחת חלק בהעלאת המודעות לחשיבות האבחון והגילוי המוקדם של סרטן השד. קמפיין זה הינו באדיבות המרכז דורון פסקינו פתרונות שיער לסיוע בפעילות האגודה למלחמה בסרטן, בקידום המאבק בסרטן השד. ניתן למצוא את הפסים הורודים הנצמדים לשיער בעלות סמלית של 5 שקל בנקודות מכירה נבחרות.

 (צילום: יחצ) (צילום: יחצ)
(צילום: יחצ)

 (צילום: יחצ) (צילום: יחצ)
(צילום: יחצ)

בין השאר ניתן להשיג את הפסים לשיער ב-"דורון פסקינו" (ז'בוטינסקי 90 ר"ג), רשת חנויות האופנה SELECT וב"אופטיקה עיניים" (תרצה 17 ר"ג).

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
צילום: שי יחזקאל
קמפיין למלחמה בסרטן
צילום: שי יחזקאל
מומלצים