קלרינס משיקים את הדור ה-8 של Double Serum עם תמצית הכורכום
המוצר החדש של מותג הטיפוח והאיפור הצרפתי כולל לראשונה גם מינונים גבוהים של תמצית כורכום בעלת ריכוזים גבוהים של טומרון, המסייעים לדברי החברה בהגנה טובה יותר על העור
מותג הטיפוח והאיפור קלרינס משיק דור חדש של המוצר שהוא סימן ההיכר של החברה המשפחתית - Double Serum 8th Generation Edition.
לכתבות נוספות בנושא צרכנות לחצו כאן
המוצר החדש הוא תוצאה של מחקר שערכה החברה הצרפתית קלרינס בשיתוף בית הספר לרפואה בנאמור, בלגיה. בחברה מספרים כי הפורמולה המשופרת כוללת מינונים גבוהים של תמצית כורכום בעלת ריכוזים גבוהים של טומרון. הטומרון הוא מולקולה נדיפה, ארומטית וליפופילית, הממלאת תפקיד חשוב בצמיחתם ובהתפתחותם של צמחים כיוון שהיא מסייעת באינטראקציה עם צמחים אחרים.
בשל יכולות התקשורת של הטורמרון, חקרו בקלרינס מגוון רחב של צמחים המכילים תמצית זו ולבסוף בחרו להשתמש בכורכום. החוקרים בודדו תמצית כורכום עם ריכוז טורמרון של 65% ומצאו שביכולתה להגן על תאי העור.
גם הבקבוק המוכר זוכה למתיחת פנים: בגרסותיו הקודמות, ה-Double Serum כלל שני בקבוקונים שונים שכל אחד מהם הכיל את אחת הפאזות של הפורמולה. בגרסותיו האחרונות, כלל ה-Double Serum בקבוק אחד משולב: הפאזה המבוססת על שמן כעת נמצאת בתוך הפאזה המבוססת על מים. הבקבוק החדש בגרסתו השמינית מתאפיין בגוון זהוב מהודר ובחידוש מתבקש - וסת ייחודי בראש הלחצן המאפשר לשלוט בכמות החומר המשתחררת עם כל לחיצה. ומה המחיר? בקבוק של 50 מ"ל יעלה 577 שקל, ובקבוק של 30 מ"ל יעלה 464 שקל. המותג מוצע באופן בלעדי ברשת סופר פארם.
פורמולה ייחודית
ה-Double Serum מתאפיין במרקם אוניברסלי המתאים לכל סוגי העור. בקלרינס החליטו להשתמש בפורמולה שתכונותיה גורמות ל-Double Serum להיספג בקלות ובמהירות בעור ובמקביל להעניק תחושה נעימה בעת המריחה.
את התגליות החדשות שילבו יחד עם האינפורמציה הקיימת: פיענוח התכונות הקוסמטיות של מאות תמציות צמחים וחקר האינטראקציה שלהם עם העור. היוזמה הובילה לבחירתן של תמציות צמחים בעלות ביצועים גבוהים. החברה יצרה נוסחה טבעית בשאיפה לכלול כמה שיותר חומרים אורגניים שמקורם בסחר הוגן, ביניהם: עלה החיים, קינואה, פרקן עשבוני, קיווי, גדילן מצוי, גוג'י ברי, אדלווייס, מריפוסה לבנה ובננה ירוקה.
את המותג קלרינס ייסד ז'אק קורטין-קלרינס בשנת 1954 באחד הרחובות השקטים של פריז, במכון קטן בו פיזיותרפיסטים ומטפלי יופי מתאמנים בשיטת העיסוי החדשה והבלעדית שלו שחוללה מהפכה בטיפולי הגוף המסורתיים. ההצלחה התפשטה מפה לאוזן ברחבי העולם וקיבלה שבחים במאמרים וכתבות בעיתונות העולמית. באותו מכון, הרכיב ז'אק את הנוסחה הראשונה לשמן הטיפולי המפורסם של קלרינס, שהפך במהירות לרב מכר של המותג והיה לחלוץ המרכזי ביסודות הארומתרפיה המודרנית.
המכירות החלו להמריא ובשנת 1965, קלרינס פתחה יחידת ייצור ראשונה מחוץ לפריז. בשנת 1974 מצרף ז'אק קורטן קלרינס את בנו כריסטיאן וממנה אותו למנהל החטיבה הבינלאומית והדובר הרשמי של החברה. בשנה זו חתמה קלרינס על חוזה ההפצה הראשון שלה ברחבי העולם.
בשנת 1995 מצרף את בנו השני ד"ר אוליביה קורטן קלרינס וממנה אותו למנהל המחקר הראשי ומנכ"ל החברה. במהרה, יצא המותג מאירופה, ובשנת 1980 הפך קלרינס למותג הטיפוח היוקרתי והמוביל בצרפת. בשנת 1981 נפתח הסניף הראשון בארצות הברית.
השם קלרינס צמח מתוך דמות אותה שיחק ז'אק קורטין בהצגה בבית הספר. הוא כל כך אהב את השם עד שהחליט לאמץ אותו כשם משפחה ומאוחר יותר לקרוא לחברת הטיפוח שהקים באותו השם.
הצבעוניות של הלוגו באדום-לבן הגיעה בעקבות שלט של "אין כניסה" שנשקף מחלון המשרד הראשון של קורטן קלרינס ושמשך את תשומת ליבו. הוא חיפש צבע שימשוך תשומת לב ולכן דבק בצבע האדום. הלבן הגיע מתוך הרצון לשיוך לעולם הרפואה המוקפד, הטהור והנקי.
שתי נכדותיו של ז'ק קורטן קלרינס, ווריג'ני וקלייר, הן צמד מוכר בעולם הטיפוח. הן מנהלות בלוג פעיל בו הן משתפות את הגולשים מרחבי העולם בשגרת החיים שלהן ומנדבות טיפים מעניינים לשימוש במוצרי קלרינס.
הכותבת היתה אורחת החברה בהשקה העולמית בפריז