שתף קטע נבחר

בלאק וכספי לא יטוסו עם מכבי ת"א לרוסיה

הצהובים יתארחו (ג', 19:00) אצל זניט ביורוליג. במכבי מציעים לארון ג'קסון הצעה כספית נמוכה מפנרבחצ'ה ומילאנו, אבל מבטיחים לו את עמדת הרכז הראשון

 

מכבי תל אביב תמריא היום (שני) לסנט פטסבורג, לקראת המשחק מול זניט במסגרת היורוליג (ג', 19:00), ותעשה זאת ללא טאריק בלאק ועומרי כספי, שימשיכו להיעדר בשל פציעות.

 

לטבלת היורוליג

 

"מצד אחד יש לנו מוטיבציה נהדרת ומצד שני אנחנו שוב משחקים עם הרבה שחקנים חסרים", אמר המאמן יאניס ספרופולוס, שאתמול האריך את חוזהו במועדון. "לזניט יש שחקנים טובים בכל עמדה. אנחנו נצטרך למצוא פתרונות לשחקני הפנים שלהם עם הרבה רוח לחימה ולב. זה עוד אתגר בשבילנו".

 

ג'ון דיברתולומיאו  (צילום: ראובן שוורץ)
מסדר פצועים. בלאק, דיברתולומיאו ו-וולטרס(צילום: ראובן שוורץ)

ג'ון דיברתולומיאו  (צילום: ראובן שוורץ)
דיברתולומיאו זורק ביד אחת(צילום: ראובן שוורץ)

אלייז'ה בראיינט (צילום: ראובן שוורץ)
בראיינט מחוייך באימון(צילום: ראובן שוורץ)

 

"אנחנו לוקחים כל משחק לגופו", הוסיף ספרופולוס. "אנחנו צריכים לעקוב אחרי תוכנית המשחק שלנו, ולהיות מוכנים פיזית ומנטלית. ברור שננסה לצרף לפחות עוד שחקן אחד לסגל, אבל הפוקוס שלי כרגע זה רק בשחקנים שכן משחקים".

 

מאמצים אחרונים לצירוף ארון ג'קסון

ואכן, נעשים מאמצים אחרונים במועדון להחתים את ארון ג'קסון. מאז הפציעות של נייט וולטרס וג'ון דיברתולומיאו, בצוות המקצועי מחפשים אחר רכז שימלא את המשבצת החסרה. בשבועיים האחרונים נעשו פניות למספר שחקנים, אך כל מו"מ שהתקיים נפל מסיבה כזאת או אחרת. ג'קסון (33) אמור לקבל בימים הקרובים את השחרור שלו מקבוצתו הסינית, ז'גיאנג ליונס, ויוכל להצטרף מיידית. בינתיים, מלבד מכבי, מעוניינות בשחקן גם פנרבחצ'ה ומילאנו.

 

יגיע להיכל? ג'קסון (צילום: AFP) (צילום: AFP)
יגיע להיכל? ג'קסון(צילום: AFP)

 

הבעיה המרכזית של מכבי היא שג'קסון דורש סכום של 120 אלף דולר לחודש, כלומר 720 אלף דולר עד סיום עונת 2019/20. לקבוצה אין את הסכומים הללו, בטח לא עבור שחקן שמגיע לחצי עונה והיא מוכנה לשלם לו כחצי מיליון דולר. היתרון היחידי שיש לצהובים על פני שאר הקבוצות - לג'קסון מובטחת עמדת הרכז הראשון. "החלטנו שאנחנו מעוניינים בו", סיפרו במכבי ת"א. "הוא יצטרך להחליט איזו הצעה הוא מעדיף. מבחינה כספית, אין תחרות בינינו לשתי הקבוצות האחרות שמעוניינות בשחקן".

פורסם לראשונה 16/12/2019 06:34

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
טאריק בלאק
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים