המשבר מגיע למקאן: שילוח יפחית 15% משכרו
היו"ר ומנכ"ל הקבוצה הודיע לעובדים כי נוסף על הפחתה בשכרו, יופחת גם שכר המנהלים הבכירים בכ-12%. כמו כן, יתר העובדים יצאו ל-22 ימי חופשה ללא תשלום ב-2009
מקאן אריקסון מצטרף לצעדי ההתייעלות שנוקטים משרדי הפרסום. יו"ר ומנכ"ל הקבוצה, אילן שילוח, הודיע היום (ג') לעובדים כי החליט להפחית 15% משכרו, וכי שכר המנהלים הבכירים יופחת ב-12%.
כל שאר עובדי הקבוצה יצאו לחופשה ללא תשלום ב-2009 למשך 22 ימי עבודה - 10 ימים במסגרת חופשה מרוכזת ו-12 ימי חופשה אשר תתואם מול המנהלים.
במכתב שהפיץ לעובדים כתב שילוח: "המצב הכלכלי הקשה בעולם הפך להיות חלק מהמציאות הכלכלית במשק הישראלי שבו אנו פועלים. תחושת אי-הוודאות הקיימת היום בשווקים השונים, מחייבת אותנו להתכונן ולהיערך בהתאם. אנחנו, בקבוצת מקאן אריקסון המובילה את שוק הפרסום, שמנו לעצמנו למטרה להמשיך ולהוביל גם בתקופה זו".
עוד הוסיף שילוח במכתבו: "צעדים אלה נועדו על מנת להבטיח לכל אחד ואחת מאיתנו מקום עבודה בטוח ויציב גם בתקופת חוסר הוודאות הזו. אני מצפה מכל אחד ואחת מכם להירתם לקידום הצלחת הקבוצה, להמשיך להשקיע בשירות ללקוח ולשאוף להישגים פורצי דרך עבור לקוחותינו".
כאמור, משרדי הפרסום הגדולים בתעשייה כבר החלו בצמצומים. לפני ימים ספורים הודיעו ראובני-פרידן וזרמון-גולדמן, כי נאלצו לפטר כמה עובדים בעקבות המשבר והמיתון הצפוי.
ראובני-פרידן הודיע על פיטורי 4 עובדים מתוך מצבת כוח-אדם של 90 איש. אודי פרידן, בעלי המשרד, אמר כי מדובר בהערכות לשנה לא קלה ולאור ההתפתחויות המשרד נאלץ להיערך בהתאם, גם מבחינת כוח-האדם.
בזרמון-גולדמן פוטרו 5 עובדים, מתוך מצבת כוח אדם של 78 איש. בשבוע שעבר הודיע משרד הפרסום פובליסיס-אריאלי על פיטורי עובדים, אך במקרה הזה מדובר בפיטורים על רקע שינויים במשרד, עזיבת מספר תקציבים ומעבר למשרד חדש.
מקצץ. שילוח
מומלצים