שתף קטע נבחר

פרטנר תזכה כ-11 אלף מנויים בכ-321 אלף ש'

זאת עקב חיוב יתר של לקוחותיה, שנגרם כתוצאה מטעות אנוש בחודשים פברואר-ינואר 2008. כך עולה מתגובה שהגישה החברה לבית המשפט

חברת פרטנר מזכה בימים אלו כ-11,500 מנויים, בכ-321 אלף שקל. זאת, לאחר שאלו חויבו לפני כשנה עקב טעות אנוש שנפלה במערכותיה בגין מקטע השיחה ברשת אורנג' בשיחות לחו"ל; כך עולה מתגובה שהגישה פרטנר לבקשה לאישור תביעה ייצוגית, שהוגשה לאחרונה נגד החברה, בנוגע לאופן חיוב לקוחות בגין שיחות לחו"ל במסגרת תוכנית התעריפים בשם "אורנג' פרי".

 

לטענת התובעים הייצוגים אשר מיוצגים על ידי עו"ד רם גורודיסקי הם התחייבו לשלם 249 שקל בחודש תמורת 900 דקות שיחה חודשיות כאשר בחבילת הדקות כלול גם מקטע השיחה ברשת אורנג' בשיחות לחו"ל. למרות האמור, טוענים התובעים כי חויבו בתשלום עבור מקטע זה.

 

פרטנר טוענת בתגובתה כי במהלך החודשים ינואר-פברואר 2008, הרבה לפני הגשת התביעה, גילתה החברה בעצמה כי נפלה תקלה במערכותיה וזו תוקנה, לדבריה, כבר ביוני 2008. לטענת החברה, עם גילוי התקלה ובמקביל לתיקונה החליטה לזכות באופן גורף את כל מנוייה שחויבו ביתר.

 

עוד טוענת פרטנר, באמצעות עו"ד ירון רייטר, כי הודיעה למנויים שפנו אליה על התקלה והזיכוי, וכך גם לאלו שלאחר מכן הגישו נגדה תביעה ייצוגית. לטענת החברה, למרות שהובהר לתובע הייצוגי כי יבוצע זיכוי לכלל המנויים אשר חויבו ביתר - הגיש התובע בקשה לאישור תביעה ייצוגית בסך 31 מיליון שקל נגד פרטנר.

 

"התנהגות זאת מעידה על חוסר תום לב", נטען. עוד טוענת פרטנר כי בנסיבות אלה ובייחוד נוכח העובדה כי תיקנה את התקלה והחלה בחישוב הזיכויים עוד קודם להגשת התביעה הרי שאין כל תוחלת לתביעה ויש לדחות אותה.

 

עו"ד גורודיסקי המייצג את התובע הייצוגי מסר בתגובה: "ראוי לשבח את פרטנר על הגינותה בכך שהודתה בגביית היתר. יחד עם זאת, משנוכחה בטעותה לפני זמן רב (לטענתה), מן הראוי היה שתשיב את כספי כל לקוחותיה שניזוקו, ולא תמתין להגשת התביעה הייצוגית. אנו שמחים שעלה בידינו להיטיב עם קהל גדול של צרכנים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
צילום: אלי שמעוני
תזכה אלפי מנויים. אורנג'
צילום: אלי שמעוני
מומלצים