שתף קטע נבחר

"אין לי תינוקת, אז למה לא מחזירים את הכסף"?

אישה הזמינה מוצרים ברשת דוקטור בייבי, אבל התינוקת שבבטנה לא שרדה. כשביקשה לבטל את ההזמנה נתקלה במסכת תלאות שנסתיימה רק עם פניית ynet. דוקטור בייבי: "נעשה ככל שביכולתנו על מנת למנוע הישנות מקרים דומים"

"לידה שקטה", הגעתו לעולם של עובר שלא שורד את הלידה, נמצאת באחד המקומות הראשונים בארסנל החוויות הקשות. אישה ממרכז הארץ, שחוותה לידה של תינוקת מחוסרת דופק, נאלצה להוסיף חבורה על פצע, כשברשת "דוקטור בייבי" התמהמהו בהשבת כספה על מוצרים שהיא ובן זוגה הזמינו, עבור התינוקת שכבר לא תהיה להם. 

 

"אני ובעלי עשינו הזמנת מוצרים לתינוקות מדוקטור בייבי בסכנין", היא מספרת ל-ynet, "בשבוע ה-39 + 4 ימים הגעתי לבית החולים עם צירים וגילו שאין לילדה דופק. עברתי לידה שקטה והיה לי מאוד קשה. התקשרתי למנהל חנות בסכנין ב-30 באוגוסט וסיפרתי לו שאין ילדה. מנהל החנות, איש מקסים ואדיב, שלח מכתב למשרדי הרשת בבצרה בבקשה שיזכו אותנו על הסכום ששילמנו מראש".

 

"אמרו שיחזרו אלי ולא חוזרים"

האישה ובן זוגה הזמינו הזמנה דומה גם ברשת שילב. ברגע שהתקשרה לרשת, החזירו לה צ'ק מבלי להניד עפעף ועוד אמרו לה: "משתתפים בצערך. תבואי בפעם הבאה, אנחנו מחכים לך בכיליון עיניים". כך שדבר לא הכין אותה למה עבר עליה ברשת דוקטור בייבי. 

 

"ההזמנה בדוקטור בייבי היתה על סך 4,945 שקל. היא נעשתה ב-23 במאי, ונפרסה ל-6 תשלומים", היא מספרת. "הזמנו את 'חבילת מדריד' שכוללת בין היתר שידה מיטה, ועגלה. וכן מוצרים נלווים: 4 מגבות פליטה, סינרים, חליפות, בקבוק, מוצץ, שמפו, סבון, מגבונים, מספריים, קרם לתינוק, אלכוהול, מדחום לאמבטיה מברשת לניקוי בקבוקים, מייבש בקבוקים, מזרון, סט מצעים, חיתולי פלאנל, פריליזטור למיקרוגל, תיק נסיעות שומר חום, מעמד לאמבטיה ואמבטיה.

 

"מאוגוסט ועד היום, מנהל החנות בסכנין מנסה ומנסה שיזכו אותנו על הסכום ששילמנו ועדיין לא קיבלנו שום החזר. הוא עצמו לא יכול לזכות אותנו והוא עושה בשבילנו את כל המאמצים, בסבלנות עילאית, אבל אין תגובה מהרשת. אני אפילו לא יכולה להגיע לחנות כי קשה לי נפשית לראות את כל החפצים. מתחילת ספטמבר התקשרתי למשרדים כבר 5-4 פעמים, ואמרו לי בכל פעם להשאיר טלפון ויחזרו אלי, ולא חוזרים".

 

"אין לי תינוקת שתשתמש במוצרים"

בינתיים, 5 מתוך ששת התשלומים כבר ירדו מכרטיס האשראי שלה. במקום לצפות לתינוקת, היא מצאה עצמה מצפה לכסף. כל קיציה  של האישה כבר כלו, אבל היא החליטה לתת לרשת הזדמנות אחרונה לעשות את הדבר הנכון.

 

"לפני 4 ימים התקשרתי שוב לבצרה וכבר צעקתי", היא מתארת. "אמרתי להם שזו הפעם האחרונה שאני מתקשרת ואני נותנת להם הזדמנות אחרונה. אמרו לי שיחזרו אלי מהחנות בסכנין, ואני השבתי: 'החנות היא לא הבעיה, אתם הבעיה פה. אני מבקשת מכם עד סוף היום להחזיר לי תשובה שהכסף יוחזר'.

 

"קשה לי להתעסק עם זה, אני באבל. אבל עד היום, טלפון לא קיבלתי וגם החזר לא. כלום. זה לא שאני יכולה לקחת את השידה והמיטה הרי אין לי תינוקת שתשתמש בהם. פשוט מתעלמים מאיתנו ומאוד קשה לנו כל המצב, כי היתה צריכה להיות לנו ילדה אבל היא לא בחיים, ועוגמת הנפש שלנו מההתעסקות עם משרדי דוקטור בייבי פשוט נוראית".  

 

מדוקטור בייבי נמסר בתגובה: "חברת דוקטור בייבי משתתפת בצערה של האישה, ומתנצלת על העיכוב שחל בהשבת כספה, וכמובן על עוגמת הנפש שנגרמה לה.

  

"חשוב לנו להדגיש, כי מדיניות חברת דוקטור בייבי במקרים כגון אלו הינה להחזיר באופן מיידי את כלל הסכום שנתקבל, כולל כספי מקדמות. לדאבוננו, בשל חופשת החג, דווקא במקרה זה חל עיכוב.

 

"להנהלת הרשת נודע על המקרה בעקבות פניית ynet, ומלוא סכום הכסף הוחזר לה באופן מיידי, בצירוף מכתב התנצלות ואף שובר על סך 500 שקל לקנייה בסניפי הרשת.

 

"בעקבות המקרה ערכנו בדיקה מקיפה והפקנו לקחים חשובים. כל עובדי החברה תודרכו לגבי דרך הפעולה הרצויה, ואני באופן אישי מבטיח כי כל נושא דומה יטופל במלוא הרגישות. אנו נעשה ככל שביכולתנו על מנת למנוע הישנות מקרים דומים בעתיד".

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים