מסירים שיער בלייזר? בדקו על מה גובים מכם
"אמריקן לייזר גבו ממני כסף על טיפול שלא קיבלתי", כך טענה לקוחה ותיקה של הרשת, שנרשמה ל-3 טיפולי הסרת שיער בלייזר מבית השחי. לטענתה, הודיעו לה שעברה 2 טיפולים למרות שעברה טיפול אחד בלבד. הסיבה: "בחדר הטיפולים שינינו את הטיפול לאזור אחר, אבל הרישום נותר כשהיה". אחרי פניית ynet, ברשת הודו בטעות ופיצו אותה ב-3 טיפולים חינם
עוברים טיפולי הסרת שיער בלייזר? בדקו שלא גבו מכם כסף על טיפול שלא קיבלתם ובדקו שרישום הטיפולים תואם לטיפולים שעברתם. הסיבה: מדובר בטיפולים דינאמיים שמשתנים בחדר הטיפולים, על בסיס החלטת הלקוח והרופא, לכן יש לוודא שמה שהרופא רושם בדו"ח הטיפול אכן קורה בפועל.
את הלקח הזה אפשר ללמוד מסיפורה של לקוחת אמריקן לייזר, שטוענת שקיבלה טיפול אחד בלבד מתוך סדרה של שלושה, ואילו באמריקן לייזר טענו שהרישום אצלה מראה אחרת והתעקשו שלא להאמין לה. "כבר למעלה משנה שאני עוברת טיפולי הסרת שיער בלייזר בסניף אמריקן לייזר בדיזנגוף סנטר", היא מספרת.
- ברזילאי זה לא הנורמה, ועוד עובדות מפתיעות
- בדקנו מוצרי הסרת שיער חדשים. מה שווה?
הסיר שיער מהחזה ונכווה - יצרנית הקרם תפצה
"שילמתי להם יותר מ-3,000 שקל ל-9-8 טיפולים במגוון אזורים בגוף. בסביבות דצמבר 2009, הם שיכנעו אותי לקנות 3שלושה טיפולים נוספים לבית השחי. עלות כל טיפול כזה היא 100 שקל, ובסך הכל 300 שקל. סכום זניח לעומת ההוצאה המקורית שלי, לכן הסכמתי".
"באתי לטיפול, אבל בחדר הטיפולים דחיתי אותו"
הלקוחה ניגשה לטיפול אחד אבל לטענתה, לא חשה בנוח עם התוצאות. "הטיפול גרם לי לתחושת הזעה", היא טוענת. "לכן במודע, החלטתי שאדחה את שני הטיפולים הנותרים לתקופה בה תחושת ההזעה תהיה יותר נסבלת. בפעם האחרונה שהלכתי לטיפול אחר שם, וידאתי איתם, כבדרך אגב, שנותרו לי עוד 2 טיפולים לבית השחי והם הפתיעו אותי ואמרו לי 'לא, בגיליון שלך רשום בכתב יד של הרופאה, שעברת כבר שני טיפולים מתוך השלושה'".
הלקוחה פנתה למנהל התפעול של סניף הסנטר וטענה שזו טעות שלהם, "כי אני יודעת בוודאות שעשיתי טיפול אחד ואין מצב שעשיתי שניים ולכן ביקשתי שיתקנו את הרישום אצלם", היא מספרת. "העניין הוא שכל פעם שאת מגיעה לטיפול, הם קובעים איתך את מהות הטיפול הבא. לכן בפעם הראשונה שהגעתי לטיפול בבית השחי קבענו לפעם הבאה עוד טיפול כזה, אבל כשהגיעה הפעם הבאה, לא רציתי בטיפול ובחדר הטיפולים, שינינו וקיבלתי טיפול אחר.
"זה קורה המון כי הטיפול מאוד גמיש. למשל, קובעים מפשעות, ואז אני מגיעה ומבקשת שלא תקרין על החלק של הירכיים כי עוד לא גדל לי שם כלום. פעם הגעתי לטיפול, והרופאה אמרה לי: 'אני רואה שאת שזופה ברגל, אז אני לא נוגעת בה'. אמרתי לה שזה שיזוף ישן, אבל היא אמרה שבכל זאת נדחה את הטיפול שם, כי הוא לא יהיה אפקטיבי.
"בקיצור: הטיפול הוא תלוי מצב. לדעתי, כיוון שהרופאים שם הם מכונה משומנת, בסוף הטיפול ההוא, בו לא עשיתי את בית השחי, היא רשמה מה שהיה אמור להיות ולא מה שהיה ומכאן הטעות. למה שאתעקש על 100 שקל כשאני משלמת להם אלפי שקלים במילא"?
לא האמינו שהטיפול לא קוים - אבל נרשם
מנהל התפעול אמר שיחזור אליה. אבל גם אחרי מספר שיחות טלפון, היא לא הצליחה לחלץ ממנו בשורות טובות. "הוא אמר ששקל את המקרה, אך דעתו נחרצת - נותר לי טיפול אחד. הוא הקריא לי מהגיליון שהרופאה כתבה רישום לפיו בתאריך זה וזה עברתי טיפול, כולל עוצמת המכשיר, ולא שעה להסברים שלי כי לא היה ולא נברא. עברתי טיפול אבל לא את הטיפול הזה, אלא טיפול אחר עליו שילמתי. מרתיח אותי לחשוב שיש להם בעיה להודות בטעות רישום, ולגבות ממני 100 שקל על טיפול שלא קיבלתי. אני רוצה את הכסף שלי ואת הטיפול הזה".
אחרי פניית ynet, הצרכנית קיבלה שיחת טלפון מסמנכ"ל המכירות של הרשת. "הוא אמר לי שברשת גדולה קורות אי הבנות", היא מספרת. "והוסיף שנעשתה טעות בשיקול הדעת. לכן, אקבל את הטיפול האבוד והוא גם הציע לי 3 טיפולים חינם כפיצוי. למרות שייקח לי חצי יובל לעשות אותם, אני שמחה שהם הכירו בטעות".
מרשת אמריקן לייזר נמסר בתגובה: "קיבלנו את פנייתה של הלקוחה ואנו מתנצלים על אי ההבנה בסוגיה זו. לאחר בדיקה מעמיקה, הוחלט להעניק לה שלושה טיפולים נוספים באזור בית השחי ללא הגבלת זמן. הנושא טופל לשביעות רצונה.
רשת אמריקן לייזר שמה לה לדגל לתת את השירות המקצועי והאיכותי ביותר ללקוחותיה".