שתף קטע נבחר

H&M תשווק בארץ קולקציה של אלבר אלבז

מעצב העל הישראלי לבית לאנוון יעצב קולקציה ל-H&M שתגיע גם לישראל. בכך הוא מצטרף למעצבים כמו קרל לגרפלד וסטלה מקרתני, ולסלבס כמו מדונה וקיילי שכבר עיצבו למותג. המחירים יהיו גבוהים ממחירי הקולקציות הרגילות

גאווה ושמחה כפולה: מעצב האופנה הישראלי אלבר אלבז, המנהל האומנותי של בית האופנה הצרפתי הוותיק ביותר בפריז, לאנוון (Lanvin), ישתף פעולה עם H&M. רשת הבגדים השבדית הודיעה על שיתוף הפעולה, ו-H&M ישראל הודיעה שהקולקציה שלו תגיע גם לחלק מחנויות הרשת בישראל.  

 

המחירים שייגבו עבור הקולקציה יהיו גבוהים מהמחירים של הקולקציות הרגילות בחנויות H&M, אולם יהיו עדיין זולים בהרבה מהמחירים שבית האופנה גובה על הקולקציות שנמכרות בחנויותיו.

 

הקולקציה, Lanvin for H&M, שעוצבה על ידי אלבר אלבז ולוקאס אוסינדריוור, מעצב בגדי הגברים של לאנוון, תוצע למכירה ב-23 בנובמבר בכ-200 חנויות H&M ברחבי העולם, ובהן חלק מחנויות הרשת בישראל. הקולקציה תכלול 30 פריטי לבוש ו-15 אקססוריז לנשים ו-25 פרטי לבוש ואקססוריז לגברים. הקולקציה תיחשף לעולם ב-2 בנובמבר, שלושה שבועות לפני הגעתה לחנויות.

  

"אהבתי את הרעיון שH&M הולכים על יוקרה"

לאנוון מצטרף לשורה ארוכה של קולקציות שעוצבו עבור H&M בעבר על ידי קרל לגרפלד, סטלה מקרטני, קום דה גרסון, סוניה ריקל, ג'ימי צ'ו, קיילי ומדונה. ללא ספק מדובר באחד משיתופי הפעולה המסקרנים ביותר, משום שאלבז הוא אחד המעצבים הגדולים שפועלים כיום, וגם צרכנים שידם אינה משגת, יוכלו בעזרת שת"פ זה לרכוש להם מחלצות של לאנוון.

 

יותר מכך, אלבז הכריז בעבר שלא יעצב קולקציות נמוכות מחיר, כפי שעושים מעצבים אחרים תחת שם המותג שלהם. לפני הכרזה על הקולבורציה, H&M יצאו בקמפיין סרטונים שעלו ביוטיוב ובאתר החברה, בהם נראו בעיקר הטורסו של אלבז ואוסינדריוור, ללא שזוהו, והגולשים ניסו לזהות את הדמויות.

 

"כש-H&M פנו אלינו לשתף עימם פעולה, הם שאלו אם אוכל לתרגם את החלום שיצרנו עבור לאנוון לקהל רחב יותר, זה לא היה פרויקט של לבוש עבור פחות כסף", אמר אלבר אלבז. "אני חושב שאהבתי את הרעיון ש-H&M הולכת על יוקרה, יותר מאשר החשיפה של לאנוון לציבור הרחב. חשבתי שזה קונספט חכם אז אמרתי 'אני מסכים'.

 

"זה היה עבורי תרגיל יוצא מן הכלל, שבו שתי חברות שנמצאות בשני קצוות שונים יכולות לעבוד יחד, לאור העובדה שהפילוסופיה שלהן משותפת - שתיהן רוצות להביא אושר ויופי לגברים ונשים ברחבי העולם".

 

מרגרטה ון דן בוש, יועצת קריאייטיבית ב-H&M אמרה בתגובה: "אנחנו מתלהבים מאוד מהקולקציה של לאנוון ל-H&M, זהו רגע מרגש מאוד. לאנוון תביא ל- H&M את המסורת הצרפתית היוקרתית שהיא גם מודרנית ועליזה.

 

"זו קולקציה מאוד אופיינית ללאנוון ונעשה בה שימוש בעיצוב ובתפירה האיכותיים שלהם, עם התמקדות רבה בפרטים ובגזרות, הן בבגדי הנשים והן בבגדי הגברים. ההשקה בנובמבר תהיה מלאה בהפתעות נפלאות".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
"אהבתי את הרעיון". אלבר אלבז
"ההשקה בנובמבר תהיה מלאה בהפתעות"
מומלצים