התורים וההיסטריה חוזרים ל-H&M
היום שוב השתרכו תורים ארוכים בעזריאלי בגלל H&M. בחנות נחתה הקולקציה שעיצב אלבר אלבז, וחובבות האופנה נתבקשו להיכנס בקבוצות של 20, ולאסוף פריטים למדידה תוך 15 דקות. והן אספו בהתלהבות, כולל את הקולבים. צפו בתופעה
מי שנקלע הבוקר (וגם בצהריים המאוחרים) לקניון עזריאלי, נתקל בתורים עצומים בקומה השלישית. מול חנות רשת H&M שוב נוצרה התקהלות שנמשכה שעות, הפעם בגלל מכירת פריטי הקולקציה הקטנה והמוגבלת בפריטיה שעיצב עבור הרשת אלבר אלבז , המנהל האמנותי של בית האופנה לאנוון.
ישראל הצטרפה היום ל-200 חנויות H&M בעולם שהשיקו את הקולקציה של הישראלי לשעבר. חובבי אופנה ממושמעים התייצבו כבר ב-6:00 מול סניף הרשת בעזריאלי, שתיים מהם אף הגיעו לשם יום קודם, עם שקי שינה.
רוב העומדים בתור היו כמובן, בנות, כולל אישה בהריון, וצמד חברות עם תינוקת. כולן התנפלו על הבגדים וחטפו כמה שידן משגת, כולל את הקולבים. כל זה למרות שהפריטים אינם זולים כשאר המצאי ברשת, ומחירם נע בין 999 שקל (שמלה) ל-49 שקל (שרשרת), והיה גם דגם של מעיל שנמכר ב-1,500 שקל. צפו בתופעה.
אבל על אף תאוות הקניות הבלתי ניתנת לריסון, לא נצפו שם דריסות ודחיפות. רוב הקונים היו צרכנים שמבינים ומוכנים להשקיע באופנה, ושמחו על שניתנה להם ההזדמנות לקנות בזיעת אפם פריטי אופנה של אלבר אלבז, במחירים נמוכים באופן יחסי.
לעומת הבלגן שהיה בפתיחה, הפעם לא היתה אנדרלמוסיה מחוץ לחנות, ולרוב, גם בתוכה נשמר הסדר. הקולקציה נכלאה בתוך מתחם קטן בחנות, והבנות נתבקשו להיכנס אליו בקבוצות של 20. הרשת חילקה מבעוד מועד את העומדים בתור, באמצעות חבלים, וכל קבוצה שהוכנסה למתחם, סומנה בצמידי נייר, כל פעם בצבע אחר, וקיבלה 15 דקות בלבד כדי לאסוף פריטים למדידה ולקנייה.
הרשת אסרה על רכישת שני פריטים מאותו הדגם, אפילו אם הם בצבעים שונים, כדי לתת סיכוי לכולן להניח ידן על הקולקציה. אבל בישראל, כמו בישראל, היתה מי שמצאה דרך לקנות שתי שמלות זהות - באמצעות שתי העברות של כרטיס האשראי בקופה.
שמחים ומאושרים היו הגברים, שלרוב, לא נאלצו לעמוד בתור. הגישה שלהם לפריטי הקולקציה הגברית, היתה חופשית וללא כל מגבלות, אלא אם הגיעו למקום עם חברות או ידידות. גם בני משפחתו של אלבז, שעמדו לצד התור, ונכנסו גם הם לחנות כדי לקנות ולקנות ולקנות, ודאי היו מרוצים למדי.