שתף קטע נבחר

yes: "בגלל מזג האוויר אי אפשר להתנתק"

בחברת הלוויין אומרים ללקוחות שרוצים להתנתק משירותי החברה: אי אפשר, תתקשרו עוד יומיים, בגלל פגעי מזג האוויר, אנחנו עוסקים בתפעול תקלות והזמנת ערוצים בלבד. בתוך כך, לקוחות HOT ובזק סובלים מתקלות אינטרנט וטלפון

רציתם להתנתק אתמול או היום מ-yes? התקשרו עוד יומיים. לקוחות שרצו להתנתק ביומיים האחרונים משירותי החברה - קיבלו דחייה רבתי. בשירות הלקוחות מוסרים לפונים שעקב פגעי מזג האוויר, המוקד עוסק בתפעול תקלות ובהזמנת ערוצים בלבד.

 

משיחה שערכנו היום (ב') עם שירות הלקוחות של החברה, אמרה לנו נציגה, "מי שרוצה להתנתק, שיתקשר עוד יומיים. השירות לא פעיל כרגע, תחשבו שזה יום חג".

 

 

לקוחות החברה סבלו בימים האחרונים משיבושי קליטה ותקלות בגלל הסופה, ולמרות זמן המתנה ממושך במוקד שירות הלקוחות, נראה שהחברה מקדישה את מלוא כוח האדם שלה לטיפול בפניות שעוסקות בתקלות. אבל האם מותר לה לדחות כך פניות של לקוחות שמבקשים להתנתק?

 

 

ב-yes מסרו בתגובה: "ב-24 שעות האחרונות, לאור הסופה העזה, תגברנו את כל המערכים על מנת לתת מענה לתקלות הנקודתיות שאירעו בעקבות הסערה. ממחר בבוקר, כל השירותים ינתנו כרגיל".

 

בתוך כך, לקוחות HOT באזור המרכז ולקוחות בזק באזור הרצליה דיווחו היום על תקלות אינטרנט וטלפון קווי בשתי החברות. 

 

ב-HOT מסרו כי אכן ישנן תקלות מקומיות כתוצאה ממזג האוויר והפסקות חשמל של חברת החשמל.

 

מבזק נמסר: "החברה מתנצלת בפני לקוחותיה ועושה כל שביכולתה על מנת לטפל בכל התקלות במהירות וביעילות. עקב מזג האוויר הקשה קיימת תקלת טלפוניה משעות הבוקר המאוחרות. התקלה מטופלת והצפי לסיומה הוא מחר בבוקר. תקלת האינטרנט שהחלה במקביל טופלה, ושירותי האינטרנט פועלים כסידרם".  


פורסם לראשונה 13/12/2010 19:22

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים