שתף קטע נבחר

מודעת פרסומת: סלקום, פרטנר ופלאפון חזירים

3 חזירים מייצגים את חברות הסלולר בפרסומת של המפעילה הוירטואלית Free, שתחל לפעול תוך מס' שבועות. המנכ"ל: "נציג לציבור את האמת". משרד הפרסום: "לא נשים בפרסומות אמנים מתייפייפים ונעשוק את הצרכנים. אין במודעה שום השמצה, כך מתנהל השוק בישראל"

מודעת פרסומת של המפעילה הסלולרית הוירטואלית Free טלקום מעזה להציג באופן ויזואלי את החזירות בשוק הסלולר הישראלי: חברות הסלולר, סלקום, פלאפון ופרטנר מוצגות בה כשלושה חזירים. Free עומדת להיכנס לפעילות תוך מספר שבועות, במודל MVNO - היא תציע שירותים ומכשירי סלולר על גבי רשת פלאפון.

  

"3: שוק הסלולר בישראל. בקרוב, החגיגה תיגמר", זועקת המודעה. מתחת לדמויות החזירים, נכתב: "Free: סלולרי. ישר ולעניין". המודעה מכוונת כמובן לסלקום, פרטנר ופלאפון.


תמונת מראה של השוק בישראל?

 

"אין פה שום השמצה, זו תמונת מראה של השוק. בכירים וגדולים מאיתנו יודעים איך מתנהל שוק הסלולר בישראל", אומר אסי שביט, ממשרד הפרסום, חברון זלצמן שביט, המוח היצירתי מאחורי המודעה הבוטה והמשעשעת.

 

"במודעה, אנו מציגים את הדברים כמו שהשוק מתנהל, ואנחנו נהווה אלטרנטיבה שפויה. אנחנו מגיעים ממקום אחר לגמרי לעומת הדרך בה חברות הסלולר מתנהלות כאן.

 

"בקמפיין, נעשה דברים באופן שונה מהנוף שאנו מכירים בענף הפרסום בישראל. הפרסום יהיה אמיתי, בלי הבטחות שווא. לא נשים בפרסומות אמנים מתייפייפים מחו"ל, ונעשוק את הצרכנים. נציג בהן את הקו ההוגן והשפוי שלנו".

 

מנכ"ל החברה, ליאור בנאי, מסביר: "זה לא הקמפיין שלנו, זו יריית הפתיחה של הפעילות שלנו. אנחנו לא הולכים להיות פרובוקטיבים ואגרסיביים, אלא נציג לציבור את האמת. נהיה הכי הוגנים והכי פשוטים ולא מסובכים. נהיה מאוד תחרותיים וניתן מסלולים פשוטים במחירים נמוכים, לטובת הצרכנים, בלי לסבך תוכניות עם החזרים. ניתן שירות לקוחות מהיר, זמין, איכותי וחייכני".

 

"אצלנו הלקוחות מבינים את החשבוניות"

משמעות המונח "מפעיל וירטואלי" היא שאין למפעיל רשת משלו והוא חייב לעשות שימוש בתשתית של רשת סלולרית קיימת. במקביל ל-Free, גם רמי לוי מתכנן את כניסתו לשוק הסלולר, בשלהי אוגוסט.

 

Free פועלת כבר 3 שנים כספקית שיחות סלולר, באמצעות האינטרנט (VoIP). החברה הגישה בקשה לרישיון לאספקת סלולר וירטואלי (MVNO) אחרי שנרכשה על-ידי איש העסקים שלמה שמלצר. בעקבות קבלת הרישיון, חתמה על חוזה עם פלאפון, במסגרתו תתארח ברשת פלאפון כדי לספק שירותי סלולר.

 

"יש לנו כבר אלפי לקוחות שעושים שימוש בשירותינו, כבר 3 שנים, ומקבלים חשבוניות מאוד פשוטות. אצלנו הלקוחות מבינים את החשבוניות", טוען בנאי. 

 

"למרות שאנחנו מתארחים על גבי הרשת של פלאפון, בנינו מתגים ומערכות SMS; כמו גם שירותי תוכן, רומינג (נדידה), שירותי דאטה ואינטרנט משלנו. ניתן ללקוח פיתרון סלולרי כולל.

 

"נמכור גם מכשירים. כבר לפני יותר משנה, מכרנו סמארטפונים ללקוחות של נוקיה. לפני חודשיים השקנו סמרטפון מאוד זול, אנדרואיד 22 שעולה 1,250 שקל, פחות מחצי ממה שמקובל בשוק. גם כשניהיה מפעיל וירטואלי נהיה מאוד ארטקטיביים במכשירים".

 

גם אייפון?

 

"אנחנו מעדיפים אנדרואיד. נמכור גם מכשירים פשוטים וזולים".

 

דיברת על שירות ידידותי ומהיר. יהיה גם שירות לקוחות פרונטלי?

 

"לא אוכל לענות על זה כרגע".

 

איך פלאפון, הרשת שתתארחו אצלה, הגיבה למודעת הפרסומת?

 

"אין לנו בעיות עם פלאפון. יש לזה תקדים: גם 013 נטוויז'ן ו-012 סמייל משתמשות בתשתיות של בזק, וכך גם חברות ISP".

 

ויש בעיות ומשחקי כוח בין בזק לספקיות.

 

"פלאפון היא רשת מאוד איכותית ומאוד טובה, ויש לנו הסכם הוגן איתה". 


פורסם לראשונה 13/07/2011 19:24

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
צילום: סיון פרג'
הבעלים. שלמה שמלצר
צילום: סיון פרג'
מומלצים