שתף קטע נבחר

ml השיקה מותג אופנה לצעירות במידות גדולות

המותג, אמלי (mlLY) כולל 80 דגמים במידות 50-42, ויימכר בשלב הראשון ב-20 חנויות רשת ml. "השוק צמא למותג צעיר במידות גדולות. יש 300 אלף צעירות שאין להן מענה. נערות וחיילות אמרו לנו' אנחנו במצוקה'. טווח המחירים 249-99 ש'

רשת האופנה ml, מקבוצת ריטייל ישראל השיקה היום מותג לצעירות תחת השם mlLY (אמלי) במידות 50-42, כשבקרוב תתווסף לטווח מידה נוספת. ההשקעה במותג נאמדת בכ-3.5 מיליון שקל.  

 

בשלב הראשון, הרשת תפתח מתחמים של המותג החדש ב-20 מסניפי הדגל שלה, כשהמטרה היא לפתוח מתחמים דומים בכל סניפי ml עד סוף 2012, ובהמשך, אף להגדיל את חנויות ml ולכלול בהן מחלקת נשים, צעירות וגברים. ברשת אף חושבים ליצור מותג דומה לילדים.

 

"באנו לתת מענה לשוק שמתחנן למענה". אמר בעלי קבוצת ריטייל ישראל אבי מלכה, "המותג בא לענות על צורך לא מטופל של בנות 16 עד 28 שלא מוצאות בגדים. קיבלנו פניות כל כך חזקות, מקהל כל כך גדול שמחפש לקנות בגדים ולא מוצא. השוק צמא לזה. יש 300 אלף נשים צעירות במידות האלה, מתוכן 150 אלף בגילאי 16 עד צבא. חיילות ונערות אמרו לנו: 'אנחנו במצוקה'. 


Mlly - טווח מחירים בשקלים

Mlly - טווח מחירים בשקלים
בגד מחיר
חולצות T 46-99
גופיות 99.9-89.9
מכנסיים 149
ג'ינס 249-149
חצאיות 159-149
שמלות 229-149

מלכה מעריך שהמותג יניב תוך שנתיים 40-30 מיליון שקל לחברה שמגלגלת למעלה מ-300 מיליון שקל בשנה לפי הערכות. "למרות ההיצע הרחב בתחום ההלבשה בישראל, זיהינו ואקום בתחום האופנה לצעירות במידות 40 -54", אמר.

 

"חברות האופנה נותנות מענה אופנתי רק לצעירות רזות. במרבית רשתות האופנה בישראל ניתן למצוא פריטי אופנה במידות 34 -40, מי שחורגת מעט מסטנדרט זה נאלצת לאלתר לעצמה שילובים של מכנס סטרץ' וטוניקות או לרכוש בגדים יקרים ממעצבות אופנה".

צילום: אורית פניני

 

   

mlLY הוא תוצר עבודה משותפת של הבלוגרית, העיתונאית ומנהלת הקריאטיב של חברת ml, יעל רגב, מעצבת המותג יפעת שגב, והמעצבת הראשית של החברה, ואסתי ברוך. "אנחנו מציעים גזרות חדשות שלא נראו בישראל לצעירות במידות גדולות", מוסרים בחברה. ההשראות למותג מגיעות מהסרט הצרפתי "אמלי" ומהפשניסטות אלכסה צ'אנג, מ.י.ה ולילי אלן.

 

אמלי יוצע לקונות בתבנית של קולקציות קפסולה, בנות 80 פריטים, שיתחלפו במהירות לפי טרנדים. כרגע שולטים בקולקציה צבעים עזים, פסים בצבעוניות משתנה והדפסים גיאומטריים, ובקרוב יכנסו לקולקציה פריטים בצבעי חמרה ותבלינים.

 

בין היתר אפשר למצוא שם טוניקות, חולצת פסים עם הדפס פלמנגו פוקסיה, שמלה שחורה תפוחת כפתיים עם מחשוף רבוע וחצאית פנסים בכחול רויאל שלא מרחיבה את הירכיים.

 

הגזרות של הפריטים מפסלות, ויש שימוש בבדים שמחזיקים את הגוף כמו דריל, ויסקוזה וסוגי כותנה שונים. בחברה מסרו כי התבססו על "הרפרטואר הקמעונאי של הנשים הרזות תוך הגדלה מתוחכמת של דגמים". אבי מלכה טוען: "אפשר למצוא מידה 42 בזארה אבל הגזרה לא תהיה מותאמת למידות גדולות. אנחנו מתמחים במידות האלה. יש לנו ניסיון של 20 שנה בתחום".

 

"מייצרים בישראל, במחיר הוגן"

הפריטים מיוצרים במפעלים בישראל, הנמצאים בבעלות הקבוצה, ולפי מלכה, זה יאפשר למותג החדש להתאים את הקולקציות במהירות ולעדכן טרנדים חדשים שנכנסים לשוק. לפי מלכה: "הייצור המקומי יאפשר לנו הכנסת קולקציות חדשות מידי יום. המותג שם דגש על מחירים הוגנים לצרכן, Value For Money".

 

הפרזנטורית שנבחרה להוביל את הקמפיין של mlLY היא תמרה אהרוני (23), ביתו של השף ישראל אהרוני. לדברי אבי מלכה: "תמרה מייצגת את "הפשניסטיות" מובילות דעה בתחום האופנה והלייף סטייל, הנחשבות כעדכניות ועכשוויות ואלה הם ערכי המותג החדש.

 

קבוצת ריטייל ישראל מפעילה שלוש רשתות אופנה בישראל: רשת ml המונה כיום 97 סניפים ברחבי הארץ, רשת ג'אמפ שנרכשה על-ידי קבוצת המשביר לצרכן ומונה 50 סניפים, וכן מפעילה את רשת האופנה לצעירות מאמ'ז, המונה 8 סניפים.

 

20 הסניפים בהם יפתחו פינות מכירה של המותג mlLY: קריון, גרנד קניון חיפה, קניון השרון, ביג גנדן נתניה, קניון שבעת הכוכבים, הקניון הגדול בפתח תקווה, קניון ארנה, קניון איילון, קניון רמת אביב, קניון עזריאלי, קניון גבעתיים, רחובות, באר שבע,קניון מלחה, אילת, קניון רננים ברעננה, קניו הזהב, חולון ובת ים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
תמרה אהרוני לאמלי
צילום: אורית פניני
אופנה לצעירות
צילום: אורית פניני
מומלצים