שתף קטע נבחר

מדוע לקוחות רמי לוי לא נהנים מגלישה מהירה?

לקוחות הסלולר של לוי אינם יכולים לעבור מהירות גלישה של 2 מגה ביט בשנייה - נמוך משמעותית מהמהירות ממנה נהנים לקוחות פלאפון, המספקת לרשת הקמעונאות את שירותי הרשת. פלאפון: "הפרמטרים השונים מעוגנים בהסכם בין החברות, אותו לא נפרט"

"יש לנו סיכום חד משמעי עם פלאפון, מה שלקוח פלאפון מקבל גם לקוח שלנו צריך לקבל" - כך אמר הערב (ש') רמי לוי, בתגובה לבעיות שחווים לקוחות הסלולר שלו בכל הנוגע למהירות הגלישה ברשת.

 

  

לקוחותיו של לוי, שהחל את פעילותו בשוק הסלולר לפני כשבועיים, אינם יכולים לעבור מהירות גלישה של 2 מגה ביט בשנייה; מהירות הגלישה המקסימלית ברשת פלאפון - חברת הסלולר המספקת לרשת הקמעונאות של לוי את שירותי הרשת - גבוהה משמעותית ממהירות זו.

 

ממה נובעת איטיות הגלישה? הצדדים אינם מפרטים את פרטי ההסכמות ביניהם, אך ייתכן כי הסיבה לבעיה היא שלוי רכש עבור לקוחותיו חבילות בעלות מהירות גלישה נמוכה, אולי מתוך מחשבה כי לא יהיו צרכנים כבדים של אינטרנט סלולרי, אלא צרכנים של שירותים בסיסיים יותר כמו שיחות ו-SMS.

 

אם אכן הבעיה היא בחבילות שרכש לוי מחברת הסלולר, ייתכן כי הצדדים ינהלו שוב מו"מ על תנאי ההתקשרות והשירותים שניתנים ללקוחות רמי לוי בסלולר.

 

מפלאפון נמסר בתגובה: "הפרמטרים השונים מעוגנים בהסכם המסחרי בין החברות, אותו לא נפרט".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
רמי לוי
צילום: נועם מושקוביץ
מומלצים