שתף קטע נבחר

איקאה: פגם בחגורת כיסא האכלה לילדים

שוב איסוף של מוצר פגום באיקאה. החברה קוראת ללקוחותיה בישראל לפנות לשירות הלקוחות כדי להחליף את חגורת הבטיחות בכיסא מדגם ANTILOP, שעלולה להיפתח מעצמה

איקאה ישראל הודיעה כי נפל פגם בחגורת כיסא האכלה לילדים מדגם ANTILOP. החברה מבקשת מלקוחות שקנו את הכיסא לפנות לשירות הלקוחות כדי להחליף את חגורת הבטיחות של הכיסא ללא תשלום בחנות. זו לא הפעם הראשונה שנופל פגם במוצר של איקאה. החברה ערכה ב-2011 שלושה איסופים של מוצרים פגומים מלקוחותיה (ריקול).

 

  • איקאה: מכשיר להכנת קפה ותה עלול להתפוצץ

 

איקאה העולמית קיבלה מספר דיווחים על כך שחגורת הבטיחות עלולה להיפתח מעצמה לאחר שימוש ממושך, עד כדי סכנת נפילה לילד. עד כה נמכרו בעולם כ-1,200,000 יחידות של המוצר ודווחו שלושה מקרים בהם נמצאו חגורות שנשחקו ונפתחו.

 

מדובר בכיסא מדגם ANTILOP עם מספר יצרן 17389 וטווח תאריכי ייצור: יולי 2006 עד נובמבר 2009 בלבד. המספרים מוטבעים בחלקו התחתון של הכיסא. במידה שתאריך הייצור אינו בטווח שצוין מעלה, החגורה תקינה ואין צורך בהחלפתה.

 

ניתן לפנות לרשת באמצעות המענה הטלפוני: (35832*)*איקאה, או בטלפון 09-8928888, בימים ראשון עד חמישי בין 9:00-18:00 וימי שישי וערבי חג בין 9:00-14:00, או להגיע לדלפקי שירות הלקוחות בחנות בראשל"צ.

 

מאיקאה נמסר כי "איקאה אינה מתפשרת על נושא בטיחות במוצריה וקוראת לכל הלקוחות שרכשו כיסא בטיחות מסוג זה, ליצור קשר עם שירות הלקוחות על מנת להחליף את חגורת הבטיחות הנלווית אליו ללא עלות בחנות. איקאה מתנצלת מראש על אי הנוחות".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים