חנויות אמריקן איגל ייפתחו בין 3 ל-15 בפברואר
הרשת האמריקנית תפתח 6 סניפים ראשונים בישראל ב-3 בפברואר, ברמת אביב, הרצליה, פ"ת, נתניה וחיפה. שבוע אחרי כן יפתחו חנויות בקריית אונו, רעננה וראשל"צ, והסניף בקיריון יפתח ב-15 בפברואר. המחירים: מעט יותר גבוהים מארה"ב
שוק האופנה להמונים ממשיך לבעבע: החנויות הראשונות של אמריקן איגל בישראל יפתחו ב-3 בפברואר, בשישה קניונים במקביל: קניון רמת אביב, קניון שבעת הכוכבים בהרצליה, גרנד קניון חיפה, קניון חיפה, קניון עיר ימים בנתניה והקניון הגדול בפ"ת.
- פוראבר שכונה: הישראלי המכוער ב-Forever 21
- ורסאצ'ה השיקו קולקציה ב-H&M - מאות התנפלו
שבוע אחרי כן תיפתח ב-5 בפברואר חנות בקניון קריית אונו ואחריה יפתחו חנויות בקניון רננים ב-6 בפברואר, ובקניון הזהב בראשל"צ ב-10 בפברואר. החנות העשירית תיפתח בקיריון ב-15 בפברואר. ב-2 בפברואר תיערך מכירת VIP ל-500 איש בחנות ברמת אביב, עם להקה המנגנת מוזיקת קאנטרי וכיבוד בנוסח אמריקני: המבורגרים ונקניקיות.
אמריקן איגל היא רשת ביגוד זול וטרנדי, שמוכרת בגדי בייסיק וטרנדים. היא התשובה הזולה לאברקומבי אנד פיץ' והוליסטר, שמתמחה בג'ינסים זולים, אקססוריז מגוונים ומציעה את מותג ההלבשה התחתונה earie הזול והצעיר שיימכר גם בישראל.
זכיינית המותג בארץ היא קבוצת פוקס. הראל ויזל, מבעלי הקבוצה אמר בעבר ל-ynet כי המחירים של הפריטים בארץ יהיו גבוהים מעט מהמחיר בארה"ב, גם בשל עלויות שינוע וגם משום שהמחיר בארה"ב מוצג ללא מע"מ.
במקביל, במשביר לצרכן כבר מוכרים פריטים של אמריקן איגל, אולם מדובר בפריטי בייסיק שאינם בהכרח מהעונה הנוכחית. פוקס ואמריקן איגל ניסו למנוע את המכירה באמצעות צו מניעה, אך בית-המשפט דחה את הבקשה, בינתיים.
מתוכננת פתיחה גרנדיוזית
נראה כי שנתיים אחרי ש-H&M וגאפ נכנסו לישראל ו-15 שנים אחרי שזארה שינתה את הרגלי צריכת האופנה בישראל, שוק האופנה הישראלי, שמגלגל 11 מיליארד שקל בשנה ממשיך לדהור קדימה עם רשתות בינלאומיות כקטר. בעוד שהחנות הראשונה והומת הקונים של Forever 21 בישראל העלתה את התנועה בקניון עזריאלי, רוכשיה החדשים של גאפ הבטיחו שהמחירים שם ירדו השנה ב-20%. COS, רשת בת של H&M צפוייה להגיע לקניון רמת אביב, וישנם שמות נוספים שעשויים להשתקע פה, כמו אולד נייבי מקבוצת גאפ, ואפילו יוניקלו ואורבן אאוטפיטרס.
אחרי ש-H&M ו-Forever 21 הפגינו פתיחות מתוקשרות ועמוסות נערות צורחות, גם באמריקן איגל לא מתכננים להשיק את המותג בארץ בדממה. לפי פוקס, צפויות בפתיחות החנויות לא רק חולצות "אמריקן איגל תל אביב", אלא גם חגיגות גרנדיוזיות במיוחד בת"א. גודל ההשקעה בשרשרת הפתיחות: 40 מיליון שקל.
"כל מה שרואים בחנות בסוהו או בטיימס סקוור יגיע לת"א", הבטיח ויזל. "זה מותג הצעירים הגדול ביותר בארה"ב, עם מעל אלף חנויות. חברת הג'ינס מוכרת מעל 30 מיליון פריטים בשנה. אנחנו מכירים את הכוח של המותג כבר 20 שנה, ואנחנו יודעים את ההתאמה של המותג למדינת ישראל. נביא לארץ מגוון ג'ינסים ברמות שלא נראו כאן, ג'ינס אמריקאי אמיתי, מוביל בעולם, במחירים שפויים. נהיה הראשונים בארץ שנמכור אורכים בג'ינס, ונמכור גם מידות אמצע: 31,32".
עוד אמר כי: "כל נושא ההלבשה תחתונה לצעירות הולך לעבור מהפכה במגוון המחירים, הדגמים וחוויית הקנייה. ההלבשה התחתונה תהיה חלום, כך שכל בנות ישראל, שעד עכשיו קנו earie בחו"ל, יודו לנו. ישראל מפגרת אחרי העולם בנושא ההלבשה התחתונה, וזה הולך להשתנות".