שתף קטע נבחר

מ' התקשורת: ירידה חדה בתלונות על גולן טלקום

חברת הסלולר החדשה גולן טלקום מתגברת על חבלי הלידה שלה: מביקורת של משרד התקשורת עולה כי ניכרת ירידה דרסטית בתלונות לקוחות החברה - מ-600 תלונות ביום בממוצע שהגיעו למשרד התקשורת, ל-6 בלבד מדי יום. מיכאל גולן: חסרים לנו כ-100 אנשי שירות שיגוייסו בקרוב

ירידה דרסטית בתלונות לקוחות   גולן טלקום, מממוצע של 600 תלונות ביום שהגיעו למשרד התקשורת, ל-6-0 תלונות ביום בלבד. כך עולה מביקורת של משרד התקשורת שנערכה אתמול (ד') במשרדי חברת הסלולר החדשה.

 

 

נראה שבגולן התגברו על בעיית ניוד הלקוחות, למעט חריגים. מאז החלה לפעול החברה הגיעו ל-ynet תלונות רבות מלקוחות שנתקעו באמצע הליך הניוד ונותרו ללא קו, לקוחות ששילמו ולא קיבלו סים ולקוחות שחוו שיבושים בקבלת והוצאת שיחות.

 

חלק מהבעיות נבעו מכך שהחברה מיהרה להיות הראשונה מהחברות הווירטואליות לצאת עם הבשורה הצרכנית של 99 שקל לשיחות והודעות ללא הגבלה וגלישה של 3 ג'יגה, אך לא התכוננה טכנית ושירותית להתנפלות של הצרכן הישראלי. יצויין כי גם הוט מובייל חוותה בעיות דומות.

 

לפי דיווחי גולן טלקום, החברה הגיעה ל-50 אלף מנויים תוך 3 שבועות. לפי נתוני הניוד של חברות הסלולר האחרות, למעלה מ-11 אלף ניידו את מספרי הסלולר שלהם לחברה. לפי גורמים בשוק, חברות הסלולר הוותיקות לא ששו לסייע לגולן לפתור את בעיות הניודים.

 

בתגובה לתלונות על קשיים עצומים להשיג את שירות הלקוחות של החברה, הודה בעל השליטה בחברה, מיכאל גולן, כי חסרים בה כ-100 אנשי שירות וכי אלו יגוייסו בקרוב מ-6 חברות כוח אדם.

 

"נערכה אצלנו לאחרונה ביקורת של משרד התקשורת, חלקה בגלל בעיות שלנו, חלקה בגלל תלונות לא פוסקות של החברות האחרות שהפכו למומחיות בסעיפי הרישיון שלנו", סיפר מיכאל גולן בתגובה לביקורת משרד התקשורת, בהרצאה שנתן במרכז היזמות star tau. "עברנו את הביקורת באופן חיובי, יש לנו כמה מטלות, אך במשרד התרשמו לחיוב שהתגברנו על הבעיות".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מיכאל גולן מקבל הרישיון מידי שר התקשורת כחלון
צילום: סוכנות ג'יני
מומלצים