שתף קטע נבחר

לא נחכה שעות: חברות הסלולר יחויבו בניוד מיידי

בעקבות סיוט הניוד לגולן טלקום ו-HOT מובייל שחוו צרכנים משרד התקשורת יתקן את התוכנית לניידות מספרי טלפון ניידים או נייחים כך שהחברות יחויבו בניוד מיידי, ולא תוך 3 שעות כפי שנהוג כיום. "ניתן יהיה לוודא ניוד כבר במוקד השירות"

אחרי שצרכנים המתינו שעות, ימים ואף למעלה משבוע להתנייד מחברות הסלולר הוותיקות לגולן טלקום ו-HOT מובייל, משרד התקשורת הודיעו שיחייבו את חברות הסלולר בניוד מיידי. המטרה: לשפר את הליך הניד של גולן טלקום ו-HOT מובייל ולהקל את מעבר הצרכנים בין חברה לחברה.

 

  • גולן טלקום: "הגענו ליותר מ-50 אלף לקוחות"

  • שבוע חדש בסלולר: בעיית ניוד ב-HOT מובייל

 

במשרד התקשורת יתקנו את תכנית המספור לעניין ניידות מספרים שלפיה כיום, ניוד מספר טלפון נייד או נייח אמור להימשך מקסימום 3 שעות.

 

 

במשרד התקשורת טוענים, כי התיקון יאפשר לחברה הקולטת לוודא כבר במעמד המכירה שהניידות הצליחה באמצעות ביצוע שיחה למנוי הנקלט, או משלוח הודעת SMS כבר במוקד השירות.

 

במשרד טוענים, כי "המהלך נועד לשפר את השירות ללקוחות המבקשים להתנייד מחברה לחברה, בפרט בתקופה זו כאשר התחרות בענף הסלולר מתעצמת ומספר המתניידים גדל".

 

ל-ynet הגיעו תלונות רבות על בעיות ניוד קשות לגולן טלקום ו-HOT מובייל. התלונות על גולן טלקום התמעטו מאוד בשבועיים האחרונים, כשגם התלונות על HOT מובייל התמעטו אך במידה מופחתת. הלקוחות טענו שנתקעו באמצע תהליך הניוד, כך שלא היה להם קו טלפון - לא של החברה הוותיקה ולא של החברה החדשה אליה התניידו.

 

במשרד התקשורת לא קנסו את החברות למרות שלפעמים הליך הניוד ארך מספר ימים ואף שבוע. הסיבה לכך היא ככל הנראה, מחילה על מחלות ילדות. התיקון הזה, ככל הנראה, בא להציב סטנדרט מהיר יותר לניוד בתקווה שהחברות החדשות יתיישרו לפיו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים