רצה לגלוש בזול וקיבל טרטור מתמשך בסלקום
עידן התקש להאמין לדיל המפתה שהוצע לו בסלקום: 125 שקל לסמסונג גלקסי 2S, אלפי דקות, מאות הודעות SMS ו-20 ג'יגה גלישה. מסתבר שהנציגה טעתה, הוא חרג מחבילת הגלישה בכ-700 שקל, החופשה באילת נהרסה והוא ואשתו נאלצו להסתדר כ-4 ימים ללא קווים. סלקום: "הלקוח זוכה על מלוא הסכום"
כשקארן ועידן נסעו עם ילדיהם לאילת במסגרת חופשה, הם לא תכננו להיכנס לתסבוכת סלולרית, אבל לצערם, זה בדיוק מה שקרה. נציגה שכנעה אותם לעבור מאורנג' לסלקום במחיר מצויין לעובדי התעשייה האווירית: 125 שקל לגלקסי 2S, דקות שיחה כמעט בלתי מוגבלות, מאות הודעות SMS והכי חשוב לעידן: 20 ג'יגה גלישה. הסתבר שהעסקה המצוינת הזאת הסתמכה על מסלול שלא היה ולא נברא.
- מה קרה לשירות הלקוחות של מירס?
- אתם מתלוננים
"הגענו למרכז ביג באילת במטרה לממש את הדיל של עובדי משפחות התעשייה האווירית. נציגה הציעה לנו תמורת 123 שקל חבילה עם אלפי דקות, מאוד הודעות SMS 1 ג'יגה גלישה ומכשיר סמסונג גלקסי 2S. שאלתי אותה: 'את בטוחה שזה המחיר'? והיא אמרה שכן, אחרי שווידאה שאנחנו לא תושבי אילת. רשמתי את פרטי העסקה והראיתי לה את הרישום והיא אישרה את הפרטים. בעקבות מחיר המציאה - אשתי החליטה לשדרג גם למסלול המדובר.
"כשהיא הגישה לי את טפסי העסקה ראיתי שהמסלול מעט שונה. שאלתי אותה מדוע והיא אמרה: 'שדרגתי אתכם, זה עלה לכם 125 שקל, 2 שקלים יותר ותמורת זה תקבל 20 ג'יגה גלישה. אמרתי לה: לכי על זה. שאלתי אותה: 'את בטוחה שזה מה שאני אצטרך לשלם? כי כשביררתי לאחרונה אמרו לי שחבילת חצי ג'יגה עולה 200 שקל. היא אמרה שכן ו'כל יום משנים פה את המחירים".
אופס, אתה בחבילה של חצי ג'יגה
כיוון שעידן לא משוחח הרבה אך גולש לא מעט, הוא בילה את שארית היום באילת ובערב החל להוריד אפליקציות במלון. "ב-23:00 קיבלתי הודעה שאני חורג מהחבילה שלי ואשלם מחיר גבוה", הא מספר. "התקשרתי למוקד ואמרו לי שאני חורג בכ-700 שקל. שאלתי איך זה יתכן, הרי אני בחבילה של 20 ג'יגה ואמרו לי: אתה בחבילה של חצי ג'יגה.
"לקחתי את האישה והילדים שוב למוקד ומ-9:30 למחרת עד 13:00 ביליתי בסניף שלהם. הנציגה שמכרה לי את המסלול המומצא לא היתה שם והם מיד הודו בטעות שלהם. הנציגה שהיתה במקום הציעה לי את אותה חבילה ב-200 שקל, עם התחייבות ל-3 שנים על המכשיר וסירבתי לשלם יותר בגלל הטעות שלהם על מסלול שאני לא רוצה. היא הציעה להשיב את המצב לקדמותו כלומר לפצות אותי על חריגת הגלישה ושאתנתק ואשוב לאורנג'. הסכמתי".
מכאן החלה מסכת של טרטורים. כיוון שנציגת סלקום לא יכולה לנייד קווים ממנה והלאה אלא רק לתוך החברה, היא ביקשה ממנו להמתין בתור גם במוקד הסמוך של אורנג'. עידן העייף סירב וביקש ממנה להשאירו בחברה עד יום א'. "השעה היתה כבר כמעט 13:00 ביום שישי ובזבזנו שעות רבות מהחופשה שלנו בשל הטעות הזאת והילדים היו עייפים מאוד וחסרי סבלנות", הוא מספר.
כמה כסף שווה עוגמת הנפש?
"היא אמרה לי שכדי להישאר בסלקום עד יום ', אצטרך לקנות כרטיס סים ב-100 ומשהו שקל. סירבתי. אמרתי לה 'תקשיבי, שרפתי עכשיו 3 שעות פה, לא אלך לאורנג' אך לא אשלם לכם על סים. תשהי את הניוד אך אל תחברי אותי לסלקום. אספוג את סוף השבוע ללא טלפונים וביום א' אסדר את הכל. רק שביום א' החל סיפור עם אורנג' שגם אצלם השירות לא היה משהו.
"ביום א' התקשרתי לאורנג' וביקשתי לנייד את הקווים בחזרה. ביום ב' בבוקר הודיעו לי שאי אפשר כי הקווים מנותקים. כל שני ביליתי בטלפונים עם אורנג' וסלקום כשכל חברה מאשימה את השנייה. בסופו של דבר הגעתי למנהלת בסלקום, הראשונה שהודתה: 'הקווים אצלנו במאגר של הקווים המנותקים ואני לא יודעת אם נצליח להשמישם'. בשלישי הגעתי לסניף של סלקום ואחרי הליך מייגע החזרתי לנו את הקווים. אחרי זה הלכתי לאורנג' קיבלתי מהם סים פשוט כי החלטתי לעזוב אותם אחרי הדרמה הזאת. ביום רביעי בבוקר נגמרה הסאגה, אבל אני כבר עברתי לרמי לוי".
עידן קיבל בחזרה את החיוב המיותר בשווי 700 שקל ואחרי פניית ynet, סירב לקבל פיצוי בגובה 500 שקל מהחברה. "אני לא יודע לכמת את עוגמת הנפש שגרמו לי", אמר, "אז חשבתי על זה יום ובסוף סירבתי.עברתי מסכת של שעות על גבי שעות, ימים שלמים שבוזבזו על חשבון שעות העבודה והפנאי וקרוב לארבעה ימים ללא קו. אני חושב שאתבע אותם בבית-משפט לתביעות קטנות".
מסלקום נמסר בתגובה: "הלקוח טופל שלא על פי מדיניות השירות של החברה, מיד עם גילוי הטעות ועוד בטרם פנייתו בכתב, הוא זוכה על מלוא הסכום בו חוייב וכן כל השירותים אליהם צורף בוטלו. מנהלת בשירות נמצאת עימו בקשר לאחר שהציעה לו זיכוי נוסף כמחווה שירותית, אנו נלמד את הנושא על מנת שמקרים דומים לא ישנו".