מה קרה לשירות הלקוחות של מירס?
לקוחות מירס טוענים שמאז השקת HOT מובייל, לא הצליחו לתפוס את שירות הלקוחות של מירס. בעקבות פניית ynet מסרו בחברה כי "התקלה טופלה", אך הלקוחות עדיין מבולבלים: "זה כמו חור שחור, כאילו את לקוחה של אף אחד"
קשיים בהשגת מוקד שירות הלקוחות של מירס: מי שניסה להגיע בשבועיים האחרונים למוקד השירות לא בהכרח הצליח להגיע לנציג. לקוחות מירס חשים שמאז השקת HOT מובייל, הם לא מקבלים מענה הולם ונמצאים ב"חור שחור" - "לא פה ולא שם".
- בחברות הסלולר הוותיקות לא עונים אחרי 19:00?
- לא נחכה שעות: חברות הסלולר יחויבו בניוד מיידי
לקוחות מירס משתמשים במכשירי דור 2 ברשת IDEN, ואילו המותג HOT מובייל מתייחס לפעילות דור 3 על גבי רשת פלאפון ודור 3.9, ברשת החדשה שהחברה פורסת בטכנולוגיית UMTS. כרגע, לא ברור מתי יבוטל המותג מירס, אם בכלל.
.
בין היתר, מאז השקת המותג HOT מובייל, לקוחות עסקיים של מירס שהחלו לקבל חשבוניות תחת שם המותג HOT מובייל, טוענים שלא הצליחו לקבל שירות מ-HOT מובייל בטענה שהם לקוחות מירס, אך כשניסו להגיע לשירות הלקוחות של מירס: כשלו. לטענתם, כמה ממספרי הטלפון של שירות הלקוחות של מירס מובילים ל-HOT מובייל וכשהתקשו למספרים אחרים - לא הצליחו להגיע לנציג שירות
ליאור, לקוח מירס מטבריה, אמר ל-ynet שכבר למעלה משבועיים הוא לא מצליח לקבל מענה במירס. "המכשיר שלי סובל מכיבויים והדלקות כל הזמן, ואף אחד במירס לא נותן לי מענה", טען.
"ניסיתי את המוקדים *166 ו-*053 ואף פעם אני לא מצליח להגיע לנציג שירות, המענה הקולי פשוט זורק אותי אחורה כל הזמן".
נציגה: "היה לנו באג"
גם מבדיקת ynet עלה שקשה מאוד להגיע לנציג שירות במירס. כשניסינו, לא הצלחנו להגיע לנציג שירות, גם כשהתקשרנו למספרים המופיעים באתר מירס: 057-7575757 ו- 1800-057-200. נראה לכאורה שהמענה הקולי מעגלי ולא הוביל אותנו לנציג שרות גם אחרי נסיונות במספר נתיבים ושלוחות.
בשלב מסוים בשיחה, המערכת לניתוב שיחות החזירה אותנו אחורה והמתקשר נאלץ שוב ושוב ללחוץ 1 לעברית, שוב התבקש לתת את מספר הטלפון הנייד שלו, ושוב נאלץ להקיש את פרטי האשראי.
אחרי פניית ynet לחברה, מספר ליאור שחזרה אליו נציגה של HOT מובייל. "היא אמרה לי שהיה באג במערכת לניתוב שיחות והודתה לי על התלונה. שאלתי אותה אם מירס ו-HOT מובייל זו אותה חברה עכשיו והיא אמרה שכן. ומה קורה עם הבאג? תוקן לטענתה היא פנתה אותי לנציגת קשרי לקוחות שאמרה לי ההיפך: 'מירס זו חברה בפני עצמה ו-HOT מובייל זו חברה נפרדת'. אני מבולבל: האם זו אותה חברה? זה כאילו שמירס זו כבר חברה שלא קיימת".
משלמת ל-HOT מובייל, אמורה לקבל שירות ממירס
לקוחה עסקית בשם נופר טוענת שהיא נקלעה למסדרון ללא מוצא בין HOT מובייל למירס: "אנחנו משלמים 400 שקל בחודש למירס על שיחות ומכשיר H1 שאנחנו לא מרוצים ממנו", סיפרה ל-ynet. "המכשיר פשוט לא עובד, ורבות נאמר לי במירס שכשתושק HOT מובייל אוכל לקבל מכשיר חדש כי החברה תחל למכור מכשירים נוספים.
"כיוון שקיבלתי לאחרונה חשבונית של HOT מובייל, התקשרתי ל-HOT מובייל, אך שם אמרו לי: 'את לקוחה של מירס' ונתנו לי מספר טלפון אחר. אחרי כ-40 דקות על הקו, עם צליל המתנה של מירס, הגעתי לנציגה שאמרה: 'HOT מובייל שלום'. אמרתי לה: 'אמרו לי שזה המוקד של מירס'. והיא ענתה: 'מירס זה HOT מובייל'. ביקשתי לקבל שירות והיא אמרה שהיא לא נותנת שירות ללקוחות מירס, אך אני יכולה להתנייד.
"ניסיתי *166, ניסיתי *053 ומספר 1-800 אך כל המספרים האלה הובילו אותי לחוסר מענה או ל-HOT מובייל. זה כמו חור שחור,לא נותנים לי שירות לא פה ולא פה. אין דרך להגיע למירס, אין מרכז שירות של מירס זה כאילו את לקוחה של אף אחד. את משלמת ל-HOT מובייל, אבל כדי לעבור ל-HOT מובייל - את צריכה להתנתק ממירס".
בעקבות פנית ynet, התקשרה לנופר נציגה של מירס. היא אמרה לי: 'זו אותה חברה, אך אלה שתי רשתות נפרדות. הלקוחות הפרטיים יכולים לעבור ל-HOT מובייל, אך הלקוחות העסקיים עדיין לא. אנחנו מתכננים מיזוג בעתיד. שאלתי אותה אם אני צריכה להשתמש בטלפון שלא עובד והיא אמרה לי שאני יכולה לקבל שירות. אך שירות עדיין לא הצלחתי לקבל. היא אמרה שתחזור אלי".
תגובת HOT מובייל
ממירס נמסר בתגובה: "רבים מלקוחות מירס מעוניינים להצטרף ל-HOT מובייל. כתוצאה מכך, נוצרו עומסים כבדים במוקדי השרות הטלפוניים של מירס, אשר גרמו לתקלה במענה האוטומטי של המוקד. חשוב לציין כי התקלה טופלה במהירות האפשרית והמוקד פעיל וזמין כעת ללקוחותיו. החברה תמשיך לפעול ללא הרף לשיפור המענה ללקוחותיה".