חברת החשמל: השירות הכי טוב במגזר הציבורי
חברת החשמל זכתה בפעם ה- 15 ברציפות בתואר המוסד הציבורי הנותן את השירות הטוב ביותר על פי סקר גיאוקרטוגרפיה עבור "המבחן של המדינה" שנערך בספטמבר 2012. עקפה את הביטוח לאומי, משטרת ישראל ומשרד הרישוי
חברת החשמל זכתה בפעם ה-15 ברציפות בתואר המוסד הציבורי הנותן את השירות הטוב ביותר. זאת, על פי סקר שביצעה חברת "גיאוקטוגרפיה" עבור "המבחן של המדינה" בחודש ספטמבר 2012.
- הצרכן הישראלי טוען: שירות הלקוחות התדרדר
במסגרת סקר "המבחן של המדינה" נבדקים המותגים המובילים בישראל – על פי תפיסת נשאלים מקרב הציבור בישראל. בסקר הנוכחי נבחנו פרמטרים של תפיסת המותג בעיני הציבור ושביעות רצון של הנשאלים ממוסדות ציבור שונים, ביניהם: משר הפנים, המוסדר לביטוח לאומי, משטרת ישראל, משרד הרישוי וכיו"ב.
אלי גליקמן, מנכ"ל חברת החשמל מסר: "חברת החשמל פועלת ושואפת כל הזמן לשיפור השירות עבור לקוחותיה. ללקוחות חברת החשמל מגיע השירות הטוב ביותר, ונתוני "המבחן של המדינה" מצביעים על כי לקוחותינו מעריכים את השירות לו הם זוכים ומעניקים לחברת החשמל, זו הפעם ה-15 ברציפות את המקום הראשון מבין מוסדות ציבור נותני שירות. אנו מודים ללקוחותינו על האמון שהם נותנים בנו ומבטיחים להמשיך ולשפר את השירות שאנו נותנים".
אשר דהן, סמנכ"ל הלקוחות בחברת הלקוחות מסר כי: "הדבר שנותן סיפוק רב ביותר למנהל לקוחות של חברה הינו משוב חיובי מלקוחותיו. והלקוחות שלנו, שקבעו בפעם ה-15 כי חברת החשמל היא המוסד הציבורי שנותן את השירות הטוב ביותר, נותנים לנו את המשוב המספק והחשוב ביותר שלו אנו יכולים לצפות. הציבור בחר בחברת החשמל לפני גופים ציבוריים מכובדים אחרים ובפער סטטיסטי משמעותי ואני גאה על כך".
שירות טוב
צילום: shutterstock
מומלצים