מ-1 באפריל: רשת האופנה לוצ'י נסגרת
משפחת לוין, בעלת המותג, הודיעה בתחילת השבוע להנהלות הקניונים על סגירת כל 34 הסניפים החל מחודש אפריל. הרשת מעסיקה כ-200 עובדים אך טרם ברור אם יסיימו את עבודתם בחברה או שחלקם ישולבו בתוך רשת קרייזי ליין
רשת האופנה לוצ'י נסגרת. ל"כלכליסט" נודע כי משפחת לוין, בעלת המותג, הודיעה בתחילת השבוע להנהלות הקניונים על סגירת כל 34 הסניפים החל ב-1 באפריל. לאחרונה סגרה הרשת את הסניפים ברחובות שינקין ודיזנגוף בתל-אביב, בקניון הגדול בפתח תקווה ובקניון אשקלון.
רשתות אופנה שנסגרות ידיעות נוספות:
- אושרה הקפאת הליכים לרשת האופנה גריפ רשת האופנה גריפ נמכרה לאבי הופמן
- בוניטה תסגור את כל סניפיה עד סוף השבוע
לוצ'י מעסיקה כ-200 עובדים אך טרם ברור אם יסיימו את עבודתם בחברה או שחלקם ישולבו בתוך רשת קרייזי ליין השייכת גם היא למשפחת לוין.
הבעלים ניסו להבריא את המותג
על המהלך הצפוי דווח ב"כלכליסט" כבר בחודש אוקטובר, אז בחנה הרשת את המשך דרכה ותכננה לסגור סניפים מפסידים, כאשר במקביל ביקשה מהקניונים לאפשר לה להחזיר חנויות נוספות, באם לא יהפכו לרווחיות בתוך מספר חודשים. כעת, כאמור, הודיעה הרשת לקניונים כי היא מפסיקה את חוזי השכירות מולם ותסגור את כלל החנויות בעוד שלושה חודשים.
משפחת לוין, שמפעילה כאמור גם את חנויות קרייזי ליין, ניסתה בשנה האחרונה להבריא את לוצ'י, מותג לצעירות אותו רכשה בשנת 2007. במסגרת ניסיונות ההבראה הקפיאה הנהלת החברה את פתיחת החנויות ובשנה האחרונה לא נפתחה אף חנות של רשת האופנה.
משפחת לוין רכשה את רשת לוצ'י מערן וליאור קרייצר בשנת 2007. באותה שנה מנתה הרשת 13 חנויות וכיום היא מונה 34 חנויות, מרביתם בקניונים ומרכזים מסחריים. מדבור במותג שפונה לקהל יעד של צעירות בגילאי 18 עד 30, ומלווה על
ידי הפרזנטורית הדוגמנית־שחקנית, רותם סלע.
עם הרכישה קיוו במשפחת לוין כי המותג יהווה סינרגיה לרשת קרייזי ליין, הפונה לנשים מבוגרות יותר, ובין היתר מיתגה אותה מחדש באמצעות חברת המיתוג ניאו גרופ.
למרות ההודעה לקניונים, ברשת מתעקשים למסור את אותה תגובה שנמסרה ל"כלכליסט" לפני כחודשיים, כי "חברת לוצ'י לא נסגרת, ואנחנו נמצאים בעיצומה של העבודה על קולקציית קיץ 2013. במסגרת תהליך התייעלות נסגרו ארבע חנויות של לוצ'י: שינקין ודיזנגוף בתל-אביב, הקניון הגדול בפ"ת וקניון אשקלון".