שתף קטע נבחר

עוד תחרות: רשת טו גו תמכור נעלי גברים

הרשת תחל למכור אחרי החגים גם נעליים לגברים צעירים בכ-30 מתוך 72 חנויותיה. המחירים: 150-100 שקל. "נמכור חצי מיליון זוגות בעונה. יתכן שנפתח גם רשת לנעלי גברים - אין רשת כזו בארץ ואין מספיק היצע לצעירים"

רשת נעלי טו גו (TO GO) נכנסת לראשונה לשוק נעלי הגברים. אחרי החגים, יימכרו ב-33-30 מחנויות הרשת כ-100 דגמים של נעלי גברים המיועדים לגילאי 30-15. הרשת אף תגייס פרזנטור לצורך קידום המכירות.

 

  • האם רק לאדידס מותר למכור נעליים עם פסים?

 

שוק הנעליים בישראל מגלגל למעלה מ-3 מיליארד שקל, כשרובו – נעלי נשים. נעלי טו גו, שמוכרת נעלי נשים וילדים, מחזיקה לפי נתוניה ב-5% מהשוק. ברשת 72 חנויות, כשבחנויות שגודלן מעל 100 מ"ר יימכרו גם נעלי גברים.

 

אין בארץ רשת ארצית שמתמקדת בנעלי גברים

"כרגע, אין בארץ רשת ארצית שמתמקדת בנעלי גברים. נמכור 100 דגמי נעליים בחורף, ובקיץ נגדיל את המגוון", אמר ל-ynet מנכ"ל החברה מאיר נג'יבי, "הגדלנו את החנויות כדי להיערך לכך, כשבסופו של דבר, האסטרטגיה שלנו היא שכל החנויות יחזיקו נעלי נשים, ילדים וגברים.

 

"בתחילה נכניס את הנעליים לחנויות הקיימות והן יימכרו תחת קורת גג משותפת לצד נעלי הנשים והילדים, אך יש לנו מחשבה גם לפתוח רשת נפרדת לגברים. נבדוק את זה בטווח של שנה. שוק הנעליים לנשים תחרותי מאוד, אך בנעלי נשים וילדים הוא תחרותי פחות. נמכור במחירים נוחים בין 100 ל-150 שקל, כשהנעליים היקרות ביותר הן נעלי עור".

 

למה החלטתם להיכנס רק לשוק נעלי הצעירים?

 

"זה די מאתגר להיכנס לשוק נעלי הגברים – מפני שגברים הם צרכנים שקשה מאוד להזיז אותם. יש להם התנהגות צרכנית קבועה. לכן מבחינת חדירה, הסיכוי הכי טוב להצליח זה אצל צעירים. יש היצע נעליים לגברים וכן נעלי ספורט – אבל יש פחות מדי נעליים לקהל הצעיר. אנחנו פונים לקהל צעיר כי זיהינו חסר בשוק. אנחנו רוצים למכור לכל המשפחה".

  

הנעליים: תוצרת סין. האחריות: חודש

מבין רשתות הנעליים בישראל, רשת אלדו היא המובילה בתחום נעלי הגברים, אך נעלי גברים נמכרים גם במשביר לצרכן וכן ברשתות אופנה כזארה, קסטרו, רנואר, FOREVER21 ו-H&M וכן ברשתות ספורט, בחנויות נעליים פרטיות ובחנויות למוצרי יוקרה. בנוסף, ישראלים יכולים לקנות נעליים מחו"ל בזול - דרך אתרי מכר באינטרנט. המתחרה העיקרית של טו גו, רשת סקופ, לא מוכרת נעלי גברים. "לא כל מתחרה בינלאומי יכול להצליח בארץ", טוען נג'יבי".

 

אפשר כבר למצוא בארץ נעליים במחירים נמוכים ברשתות האופנה.

 

"אני חושב שהרשתות הבינלאומיות שהגיעו לארץ מביאות קונספט - טוטאל לוק של בגד ואביזרים משלימים והן עושות את זה די טוב ולכן מצליחות לקחת נתח מהשוק, אבל בכל מדינה יש את הרשתות המקומיות שיודעות להתחרות, מפני שהן מכירות את הטעם המקומי ויודעות מה בדיוק מתאים לטעם הישראלי. התחרות קשה והשוק מאתגר אני חושב שהגדולים ימשיכו לגדול".

 

איפה מיוצרות הנעליים והאם תינתן עליהן אחריות?

 

"הנעלים מיוצרות בסין. יש אחריות לחודש ומעבר לזה – כל מקרה לגופו".

 

בכמה יגדלו המכירות בעקבות הכניסה לתחום הגברים?

 

"אנחנו צופים למכור בעונה הראשונה חצי מיליון זוגות נעלי גברים".

 

הקיץ הזה היה טוב לעסקי האופנה?

 

"אנחנו אמנם גדלנו מעט, אך זה לא היה קיץ מאוד טוב לאופנה וגם בתחום ההנעלה זה היה קיץ מאתגר. היתה האטה בקניות".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
צילם: עמירם בן ישי
נעלי טו גו לגברים. מקווים למכור חצי מיליון זוגות
צילם: עמירם בן ישי
צילם: עמירם בן ישי
נעלי טו גו. 150-100 שקל
צילם: עמירם בן ישי
מומלצים