שתף קטע נבחר

נטוויז'ן גבו מסבתא על "ווליום" ללא אישורה

אנה, סבתו דוברת הרוסית של אלכסנדר, שילמה במשך שנה 20 שקל בחודש על שירות המוזיקה "ווליום", למרות שמעולם לא עשתה בו שימוש ולא נתנה הסכמתה לתשלום. בנטוויז'ן הסכימו להחזיר לה כסף על 3 חודשים בלבד. אחרי פניית ynet קיבלה זיכוי מלא

הנה סיבה טובה לבדוק מדי חודש את החשבונית מ-013 נטוויז'ן של סלקום: אולי תגלו שהתחילו לגבות מכם כסף על שירות שבכלל לא הבנתם שהזמנתם. אלכסנדר גילה שסבתו אנה, בת 72, שילמה במשך שנה על שירות הורדת אלבומי מוזיקה בשם "ווליום", שמעולם לא עשתה בו שימוש וכלל לא נאמר לה שהוא בתשלום.

 

 

"גיליתי את זה אחרי שסבתא שלי סיפרה לי שהעלו לה את המחיר של המינוי אחרי שנה", סיפר ל-ynet. "היא אמרה לי שבנטוויז'ן הציעו לה 'מבצע': 70 שקל בחודש ל-15 מגה, 'במיוחד בשבילה, כי היא לקוחה ותיקה'. כיוון שהיה ברור לי שזו בדיחה עצובה, לקחתי את תעודת הזהות שלה והתקשרתי לשירות הלקוחות. הצלחתי להוריד את המחיר החודשי ל-25 שקל, אך בשיחה הזאת גם גיליתי שגובים ממנה כסף על שירות שלא הזמינה - ווליום.

 

"לא הבנתי מה זה השירות הזה, אבל מסתבר שהם גבו עליו 20 שקל בחודש במשך שנה. סבתא שלי לא יודעת לדבר עברית והנציג שדיבר איתה אמר לה שזה בשביל לשמוע מוסיקה דרך יוטיוב - שקר גס - והבטיח לה חודש מתנה, בלי לציין כמה יהיה המחיר לאחר מכן. יש לציין שסבתא שלי מעולם לא עשתה שום שימוש בשירות המדובר ולא הסכימה לשלם עליו כסף, אך זה לא הפריע לחברת נטוויז'ן לגבות ממנה כספים לא כדין".

 

חודש חינם ומה בהמשך? לטענת אנה לא נאמר לה שהשירות בתשלום ויותר מכך: היא לא הבינה מה זה השירות הזה בכלל ()
חודש חינם ומה בהמשך? לטענת אנה לא נאמר לה שהשירות בתשלום ויותר מכך: היא לא הבינה מה זה השירות הזה בכלל

 

אלכסדנר דרש 240 שקל בחזרה. אחרי כמה שיחות בשירות הלקוחות, הסכימו להחזיר לו את הסכום. אחרי שבועיים התקשרו אליו שוב ואמרו שבעצם יחזירו לנו רק סכום של 3 חודשים. "לא הסכמתי לכך", הוא מספר "והם הבטיחו שמנהל בכיר יותר יחזור אלי תוך 24 שעות. במקום לחזור אלי - חזרו אל סבתא שלי שלא הבינה מה רוצים ממנה והודיעו לה שהם מזכים אותה על 3 חודשים ושמבחינתם הטיפול נגמר. התקשרתי שוב לנטוויז'ן ונאמר לי שקיבלתי מעל ומעבר ושאין לי יותר מה לעשות בנידון.

 

"מחיפוש קצר באינטרנט גיליתי שאני לא היחיד וזוהי שיטת מצליח של נטוויז'ן. הרבה מאוד אנשים מתלוננים שמוסיפים להם שירותים שהם לא ביקשו, וגובים עליהם כסף".

 

מנטוויז'ן נמסר בתגובה: "החברה התנצלה על חווית השירות, ביטלה ללקוחה את השירות לבקשתה והעניקה זיכוי מלא".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים