לקוחות התלוננו: שוב תקלה בפנגו +
הלקוחות פנו ל-ynet בתלונה: לא מצליחים לסיים חנייה ומתקשים לקבל מענה בשירות הלקוחות. התקלה תוקנה אחה"צ. קודם לכן מסרו בפנגו: "עד לתיקון התקלה, ניתן להפעיל חניה באמצעות סמס, אתר האינטרנט והמענה הקולי"
תקלה באפליקציית החנייה פנגו +: מדובר בתקלה חוזרת שכבר אירעה בספטמבר . לקוחות מתלוננים שהם לא מצליחים "לסיים" חניה, קרי לשלם על החניה במועד בו סיימו להשתמש בה.
רחלי כתבה ל-ynet מאזור תל אביב: שלא ניתן לסיים חנייה וכן אין מענה בשרות הלקוחות. לקוח נוסף, עידן, אמר ל-ynet: "אני לא מצליח לסיים חניה בירושלים. אני חושש שאשלם על זה ביוקר וזו פעם שלישית שזה קורה".
רשויות רבות עובדות עם האפליקציה שכבר קרסה מספר פעמים בעבר.
מפנגו נמסר בתגובה: "בשרת אפליקציית פנגו+ נוצרה בעיית תשתית וחברת פנגו+ משקיעה את מירב המשאבים לפתרון התקלה בהקדם האפשרי.
"עד לתיקון התקלה, ניתן להפעיל חניה באמצעות סמס, אתר האינטרנט והמענה הקולי (לסירוגין). ניתן לסיים חניה בסמס באמצעות המילה "הפסק" למספר 4500 במידה וישנם לקוחות אשר לא הצליחו לסיים חניה, יוכלו לפנות למוקד שירות הלקוחות של פנגו+. פנייתם תבדק ובמידה ותמצא מוצדקת יפוצו בהתאם".
עדכון (16:15): מפנגו נמסר כי התקלה תוקנה.