שתף קטע נבחר

קליניק השיקה אתר מכירות באינטרנט. זול?

מחירי המוצרים באתר הישראלי, נמוכים ב-20% ממחיר המחירון בארץ וב-3 החודשים הראשונים המשלוח חינם. יחד עם זאת, ברשתות ובחנויות בדרך כלל מוכרים חלק ממוצרי קליניק במבצע, כך שלעיתים, האתר יקר לעומתן. ואיך המחירים לעומת חו"ל? באירופה זול בעד 20% ובארה"ב - עד 40%

קבוצת אסתי לאודר השיקה היום (ג') אתר מכירות אונליין למותג הקוסמטיקה, האיפור והבישום קליניק. לפני יותר משנה, השיקה אתר אינטרנט מכירתי למותג האיפור מאק.

 

  

אתר מכירות האונליין של קליניק ()
אתר מכירות האונליין של קליניק

 

אתר האינטרנט של קלינק, הוא אחד מחמישה אתרים ב-5 מדינות (ארה"ב, בריטניה, גרמניה, צרפת ואוסטריה), שעוצבו בעיצוב חדש שהחברה האם העולמית, אסתי לאודר, השיקה לאחרונה. בישראל, הקבוצה תשיק תוך שנתיים, עוד שני אתרי מכירות באינטרנט בעברית: למותג בובי בראון ולמותג אסתי לאודר וכן היא מתכננת לפתוח בקניונים חנויות למותג קליניק בלבד.

  

כרגע מקוטלגים ומתומחרים בו כל מוצרי קליניק שנמכרים בארץ. בעתיד, יימכרו באתר גוונים מסוימים שלא נמכרים בחנויות וכן מוצרים מיוחדים כמו: קרם לחות 125 מ"ל, יושק שם בגודל של 200 מ"ל, שנמכר בעולם.



  

איך השירות?

ב-3 החודשים הבאים, המשלוח, עד הבית, יהיה בחינם. אחרי כן, בכל קנייה מעל 200 שקל המשלוח יעלה 15 שקל. "גם זה מחיר מסובסד", אמר ל-Ynet מנכ"ל קליניק ישראל, ערן קראוס.

 

ניתן להחזיר את המוצרים, תוך 14 יום ולקבל החזר כספי. "יש לקחת את מדבקת הגוביינא בחבילה המקורית להדביקה על גבי הקרטון ולמסור בסניף הדואר הקרוב, מבלי לשלם", אמרה ל-ynet קרן איטליאנו מנהלת האי-קומרס של הקבוצה. "כשהמוצר יגיע אלינו, נעדכן את הלקוח באימייל שהחשבון זוכה".

 

איך המחירים?

בחברה טוענים במוצהר, באתר כי המחירים נמוכים ממחירי המחירון של קליניק ב-20%. לצד המוצרים באתר מוצג מחיר המחירון ומחיר המכירה באתר."זה מחיר קבוע. לתמיד. זה לא מבצע. לא תחום בזמן", מסביר קראוס.

 

אבל אתמול כשקפצנו לסופר-פארם, גילינו עלון מבצעים שנקרא: "חגיגת קליניק בסופר-פארם שכולל מוצרים כמו מסקרה High Impact Mascara שעלתה 89 שקל במקום 150 שקל, בעוד שבאתר קליניק היא עולה 120 שקל במקום 150 שקל.

 

כלומר ההנחה בסופר-פארם מהמחיר הקטלוגי גבוהה יותר: 40.6% לעומת 20% באתר האינטרט של קליניק. מצד שני, המבצע של סופר-פארם נגמר אתמול (ה"חגיגה" הזאת נמשכה 4 ימים) והמחיר הקבוע של קליניק נשאר באתר.

 

עדיף לבדוק אם יש מבצעים ברשתות לפני שקונים באתר

יחד עם זאת, נראה שתמיד כדאי לבדוק מחירים קודם ברשתות כמו המשביר, אפריל, סופר-פארם, ניו-פארם וגם בחנויות פרטיות, לפני שקונים דרך האתר. הנה עוד דוגמאות:

 

צ'אבי סטיק לשפתיים (chubby Stick)

באתר של קליניק: 104 שקל שקל במקום 130 שקל.

בסופר-פארם: עד אתמול היה מבצע (קופון) 2 ב-139 שקל, במקום 130 שקל לאחד (69.5 שקל לאחד בקניית זוג), וכעת יש מבצע: 89 שקל (במקום 130, המבצע עד 13 במאי).

 

איפה יותר זול? בסופר-פארם, לעת עתה, אם כי בארה"ב למשל מצאנו את המוצר ב-66 שקל בלבד.

 



המחיר בארה"ב: 66 שקל ()
המחיר בארה"ב: 66 שקל

במחיר בסופר-פארם (מבצע עד 13 במאי): 89 שקל (מחיר קטלוגי: 130 שקל) ()
במחיר בסופר-פארם (מבצע עד 13 במאי): 89 שקל (מחיר קטלוגי: 130 שקל)

המחיר באתר קליניק: 104 שקל ()
המחיר באתר קליניק: 104 שקל

 

קרם הגנה לפנים 50 SPF

מחיר באתר של קליניק: 124 שקל במקם 155 שקל

מחיר בסופר-פארם 155 שקל

 

איפה יותר זול? באתר של קליניק

 

מייק אפ נוזלי Even Better Makeup SPF 15

מחיר באתר של קליניק: 172 שקל במקום 215 שקל

המחיר באתר המכירות האינטרנטי של רשת אפריל: 150.5 שקל

המחיר בסטרוברי נט: 163 שקל (משלוח ינם ו-10% הנחה ללקוחות חדשות)

 

אפה זול יותר? באפריל ובסטרוברי נט.



יותר זול באפריל. 150.5 שקל ()
יותר זול באפריל. 150.5 שקל

 

City block sheer 25 SPF

המחיר באתר של קליניק: 124 שקל במקום 155 שקל

במחיר בספר פארם ואתר האינטרנט של אפריל: 99 שקל במקום 155 שקל

 

איפה יותר זול? בסופר-פארם ואפריל, לעת עתה

 

בושם: Aromatics in White

המחיר באתר של קליניק: 299 שקל במקום 373.75 שקל. לא כתוב כמה מ"ל.

  

מחיר בסופר-פארם:

30 מ"ל במקום 353 – 119 שקל

50 מ"ל - במקום 545 שקל – 199 שקל

 100 מ"ל במקום 700 שקל, 299 שקל

(המחירים הם מחירי מבצע, עד 29 באפריל)

 

איפה יותר זול? כיוון שמשום מה, לא כתוב באתר של קליניק כמה מ"ל מכיל הבושם, נניח שמדובר ב-30 מ"ל או 50 מ"ל ובקטגוריות אלו, סופר-פארם לעת עתה, זולה יותר.

יותר זול בסופר-פארם. בזכות מבצע ()
יותר זול בסופר-פארם. בזכות מבצע

לא כתוב: כמה מ"ל יש פה? ()
לא כתוב: כמה מ"ל יש פה?

 

 

 

קליניק לגבר Post-shave soother

המחיר באתר קליניק: 132 שקל במקום 165 שקל

המחיר בסופר-פארם: 165 שקל

 

איפה יותר זול: באתר קליניק.

 

מ"ל Dramatically different Moisturizing lotion + 125  

 

מחיר באתר קליניק: 268 שקל במקום 335 שקל.

מחיר בסופר-פארם: 335 שקל 

 

איפה יותר זול? באתר קליניק.

 

סופר-פארם: 335 שקל ()
סופר-פארם: 335 שקל

יותר זול באתר של קליניק: 268 שקל ()
יותר זול באתר של קליניק: 268 שקל

 

"יתכן שלפעמים הרשתות יהיו זולות יותר. לא נכנסים לבלגן הזה"

מנכ"ל קליניק בישראל מסביר שהמדיניות של האתר היא לשמור על מחיר קבוע, ללא מבצעים, כרגע: "לא יהיו מבצעים נוספים בשלב הראשון. בהחלט יכולה להיות סיטואציה שבמשביר ובסופר-פארם יהיו מחירים נמוכים יותר במסגרת מבצעים. אנחנו לא נכנסים לבלגן הזה. יחד עם זאת, הלקוחות כן יקבלו מתנות בקנייה. יתכן שבעתיד נמכור מוצרים ספציפיים במחירים מיוחדים".

 

למרות שעדיין יש מבצעים על מוצרי קליניק בסופר-פארם, בדיוק הסתיימה היום "חגיגת קליניק"ברשת. זה במקרה?

 

"אסור לי להתערב במחירים לצרכן, אבל הם לא הפתיעו אותנו, הודיעו לנו על זה וסייענו. נמשיך לתמוך במבצעים ברשתות".

 

פערי המחיר בין ישראל לעולם

קראוס מודה שלמרות ההנחה באתר, ואולי גם למרות המבצעים ברשתות, ישראל יקרה לעומת אירופה ובטח לעומת ארה"ב. קליניק הוא מותג אמריקני. "המחירים בישראל גם עם ה-20% הנחה עדיין יותר גבוהים מהמחירים באירופה עד כ-20%", אמר. "זה כי שער הדולר עולה משמעותית, יש הפרשי מע"מ, יש עלות בארץ לרישום המוצרים, עלויות משרד הבריאות, השינוע, תוויות מיוחדות. זו הסיבה שהמחירים הם כאלה".

 

גם לאירופה משנעים את המוצרים ויש תוויות מיוחדות.

 

"אצלנו זה הליך דרקוני. מוצר חדש שמושק מייד באירופה, אצלנו מושק אחרי 5-4 חודשים, בהליך איטי ויקר. הם משיקים ברגע שהם מקבלים את אישור ה-FDA מארה"ב. אצלנו זה לא כך. זה כרוך בעלויות ובזמן".

 

מה פער המחירים בין ישראל לארה"ב?

 

"הפער ביננו לארה"ב יכול להגיע ל-30%-40%. צריך לזכור שגם בין ארה"ב לאירופה יש פער".

  

המטרה: להגדיל את המכירות ב-5%

החברה השקיעה במהלך בארץ 1.5 מיליון שקל. אתר מותאם למובייל יעלה רק עוד שבוע, והמטרה היא להגדיל את מכירות המותג ב-5%. "האתר יהיה בין 5 החנויות החזקות שלנו" טוען קראוס. "אתר מאק רווחי ומצליח ולא נגס במכירות של החנויות, אלא רק הגדיל את נאמנות הלקוחות. כך אנו צופים שיהיה גם עם קליניק.

 

"בכל העולם אתר האינטרנט הגדיל את המכירות והביא קהלים חדשים, כמו גברים למשל. גברים לעיתים קרובות נמנעים לגשת לקטגוריות האלה ברשתות הפארם".

 

תשיקו אתרים גם לבובי בראון ולאסתי לאודר. למה שלא כל המוצרים יהיו באתר אחר?

 

קרן איטליאנו: "חברת האם מעדיפה שכל אתר יעמוד בפני עצמו. חלק מהמותגים מתחרים אחד בשני ולצרכן לא שקוף שזה אותו בית, אבל אפשר לראות שלאתר יש מראה דומה לאתר של מאק".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים