דואר ישראל: חודש וחצי והחבילה לא נשלחה
לא רק לקבל חבילה בדואר זה קשה, גם לשלוח אחת זה לא פשוט, מסתבר. תום שלחה חבילה לבריטניה אבל היא לא הגיעה ליעד מעולם. צפו בנציגות בדואר מטרטרות את תום: "זה עדיין בת"א". נציגה בטלפון: "הפריט הגיע לבריטניה, אבל אני לא רואה את זה באתר הדואר הבריטי". אחרי חודש מהמשלוח, באסוס אמרו שהחבילה לא הגיעה. בדואר מסרו ל-ynet אחרי חודש וחצי: "החבילה הגיעה לבריטניה תוך יומיים"
חודש וחצי עבר והחבילה ששלחה תום עוזיאל לחברת ביגוד בריטית שיושבת בלונדון, לא הגיעה ליעדה. תום שלחה בחזרה לחברה הבריטית פריטים בשווי 195 שקל ושילמה על דואר רשום כ-15 שקל. היא עקבה אחר החבילה שלה באתר הדואר אבל מ-18 בינואר, יום אחרי ששלחה את החבילה, ועד עצם היום הזה, כתוב שם סטטוס אחד בלבד שלא השתנה: "הפריט בתהליך העברתו לארץ היעד".
יש לכם תלונות על הדואר, חברות ושירותים נוספים? כיתבו לנו >>
תום, עובדת ynet, צילמה את הפקידות בסניף הקרוב לביתה, שאומרות לה שהחבילה עדיין בת"א. היא הועברה מפקידה לפקידה וזה כל מה שיכלו לומר לה. טרטור רציני.
אחרי פניית ynet התקשרו אליה משירות הלקוחות של הדואר. הנציגה האדיבה אמרה לה שהחבילה יצאה לבריטניה, לפי מה שהיא רואה במערכת הממוחשבת של הדואר. יחד עם זאת, אמרה לה הנציגה שלא נראה שהחבילה הגיעה לדואר בבריטניה ואת זה היא עוד צריכה לבדוק. מה לגבי פיצוי? על זה לא דובר כמובן. צפו בכתבה באולפן ynet:
תגובת דואר ישראל: נברר עם בריטניה
בדואר ישראל מסרו בתגובה: "החבילה נשלחה מישראל יומיים בלבד לאחר מועד מסירתה בסניף הדואר בנס ציונה, כנהוג במשלוח בינלאומי. על מנת לסייע ללקוחה, פנינו למינהל הדואר הבריטי לפתיחת בירור בהליך מזורז לאיתור החבילה בלונדון. יצרנו קשר עם הלקוחה והסברנו לה את סטטוס הפריט וכמו כן, נעדכנה בממצאי הבירור לכשיתקבלו".
תום אמרה בתגובה שאכן כאמור התקשרה אליה נציגה של הדואר (ראו הקלטה למטה), אך זו לא יכלה להסביר מדוע החבילה לא הגיעה עדיין לבריטניה. תום ערכה בירור מול חברת הבגדים ושאלה אם הם קיבלו את החבילה. בחברה אמרו לה שהפריטים עדיין לא הגיעו למשרדי החברה. כמו כן, הנציגה לא ידעה להסביר לתום מדוע גם במחשב של הדואר היא עצמה לא רואה שכתוב שהחבילה אכן נקלטה בלונדון, אלא רק שהועברה לשם. בנוסף, הנציגה לא ידעה להסביר מדוע באתר הדואר הסטטוס של החבילה כפי שתום רואה אותה, נשאר תקוע ולא משתנה ל:"החבילה הגיעה ליעדה".
לאחר חודש פנתה תום שוב לאסוס, ובחברה ביקשו ממנה הוכחות שהחבילה אכן נשלחה. אחרי ששלחה הוכחות הסכימו לזכותה, למרות שלא קיבלו את החבילה.
השיחה של תום עם נציגת שירות של הדואר, בעקבות פניית ynet:
והנה לקוחות זועמים, ששלחו לתום מגוון תקריות שלהם בסניפי הדואר השונים: