שתף קטע נבחר

מחכה ממאי לכיסאות מצ'יינה ביי

מרסל ממתין כבר יותר מ-5 חודשים ל-10 כיסאות שהזמין. בצ'יינה ביי ישראל אמרו שההזמנה עלתה על מכולה מס' 19 ולאחר מכן שינו גרסתם וטענו שבעצם היא לא עלתה על המכולה וכעת נמצאת על מכולה מס' 26. "הציעו לי פיצוי של 40 דולר בקופון", הוא טוען. צ'יינה ביי: "נפלה טעות אנוש. הכיסאות יישלחו השבוע וניתן לו פיצוי על 50% מההזמנה"

ב-18 במאי 2016 מרסל הזמין מצ'יינה ביי (CHINABUY) עשרה כיסאות ב-1,247 שקל. באתר צ'יינה ביי ישראל, החברה מציינת כי מועד האספקה הינו 58 ימים מיום ההזמנה, שכן מדובר בהובלה ימית. 58 ימים עברו חלפו ואף יותר מכפול מכך, אך הכיסאות נעלמו בסין או בים, מרסל לא יודע, שכן פניותיו לחברה הניבו תשובות מבלבלות.

 

קרה לכם מקרה דומה? כיתבו לנו >>

 

 

 


תשובות שניתנו למרסל בפייסבוק ()
תשובות שניתנו למרסל בפייסבוק

 

"בחודש יוני הודיעו לי שהזמנה שלי תעלה על מכולה מס' 19", סיפר ל-ynet. "באוגוסט, שאלתי לסטטוס ההזמנה, וענו לי שוב שההזמנה עלתה על מכולה מס' 19 והסחורה עתידה להגיע בתחילת אוקטובר.

 

"בתחילת אוקטובר, שוב שאלתי דרך פייסבוק מתי אקבל את ההזמנה ואז באה התשובה: 'לצערנו, ההזמנה שלך לא עלתה על מכולה מס' 19 ונעשה מאמצים שתעלה על מכולה הקרובה'.

 

"כלומר, הם הודיעו לי שההזמנה כבר נמצאת על המכולה ופתאום הם מודיעים שהיא לא על המכולה. איזו מין התנהלות זאת? הם עונים יפה, אבל אני לא יודע מה קרה לכיסאות.

 

"כאשר הזמנתי את הכיסאות בחודש מאי חשבתי שאקבל אותם כפי שהם מבטיחים תוך 58 ימי עסקים, עשיתי חשבון שהכי מאוחר אקבלם בסוף יולי או במהלך אוגוסט, מאחר שהתכוונתי להזמין אורחים לקראת החגים ואירועים משפחתיים נוספים. נכון להיום כמובן אינני יודע מתי אקבל אם בכלל את הכיסאות, ואת האירועים שהתכוונתי לעשות, עשיתי מחוץ לבית או ביטלתי".

 

הכיסאות שהוזמנו. כעת מחיר כיסא כזה עומד על 149 שקל (צילום מסך מאתר החברה) (צילום מסך מאתר החברה)
הכיסאות שהוזמנו. כעת מחיר כיסא כזה עומד על 149 שקל(צילום מסך מאתר החברה)

  

בינתיים, מחיר הכיסאות ירד

השבוע, מרסל שוב פנה לחברה. לטענתו, אמרו לו שההזמנה עלתה על מכולה מס' 26. "הפעם הם עשו זאת במסרון, הודעת סמס", הוא מספר. "מה קרה בין המכולות 19 ל-26? 7 מכולות יצאו לדרך והכיסאות לא היו עליהן?

 

"בינתיים, הכיסאות הוצעו למכירה ב-99 שקל לכיסא, במסגרת מבצע (כיום מחירם טיפס שוב ל-149 שקל ליחידה. מ.ק). כלומר מחירם ירד לעומת המחיר ששילמתי. כשראיתי את זה, אמרתי לחברה: 'גם שילמתי יותר גם לא קיבלתי את ההזמנה.

 

"על האיחור האדיר הם הציעו פיצוי של 40 דולר בקופון לרכישה נוספת. זה הגיוני? הרכישה שלי לא הגיעה, ברור שאני לא רוצה לרכוש רכישה נוספת אצלם. אז החליטו להחזיר לי 125-120 שקל בכרטיס אשראי, הפרש המחירים בין המחיר ששילמתי למחיר הכיסאות הנוכחי.

  

"בייאוש, הגשתי תביעה בבית דין לתביעות קטנות על עוגמת נפש. שכבוד השופט יבקש מועד אספקה, כי אני כן רוצה את הכיסאות וכן שיקבע פיצוי יומי. הבעיה שעד הדיון בבית המשפט יעברו עוד 9-8 חודשים".

 

אחרי פניית ynet, נציגת החברה התקשרה למרסל כדי להתנצל בפניו ולהציע כיסאות חלופיים ופיצוי. הוא אף קיבל מייל ממנהלת השירות, לפיו הכיסאות יגיעו אליו תוך 3 שבועות או עד סוף נובמבר.

 

צ'יינה ביי: "הזמין כיסאות בצבעים שונים"

מצ'יינה ביי נמסר בתגובה: "בדקנו את העניין לעומק. הלקוח הזמין 10 כיסאות ב-5 צבעים שונים (הזמנה לא סטנדרטית). לצערנו, בשל טעות אנוש במרכז הלוגיסטי בסין, נפלה טעות בהזמנת הצבעים של הכיסאות ומכאן נבע העיכוב הגדול.

 

"מנהלת השירות שוחחה הבוקר (ב') עם הלקוח, התנצלה על הטעות והעניקה לו פיצוי בגובה 50% משווי ההזמנה על עוגמת הנפש שנגרמה לו ועל זמן ההמתנה הארוך. הכיסאות נשלחים אליו השבוע מסין בצבעים הנכונים. כמו כן, הצענו שנספק לו כבר מחר כיסאות דומים לכיסאות שהזמין באופן זמני, עד שיגיעו אליו הכיסאות שהזמין אך הוא העדיף שלא.

 

"השיחה הייתה נעימה ונינוחה והוא שמח והעריך מאוד את ההתייחסות והפיצוי. במקביל, חידדנו אצלנו את הנהלים על מנת שמקרים כאלו לא יישנו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים