שתף קטע נבחר

לא קיבל זיכוי ב-YouPhone כי הוא גימלאי

חבר במועדון You הצטרף ל-YouPhone, אחרי שנאמר לו שאם יערוך קניות במגה ובדור אלון ב-1,500 שקל בחודש, יקבל בחודש שאחרי כן החזר מלא בחשבון הסלולר. כעבור כחצי שנה גילה שהוא לא מקבל החזר בטענה שהוא מחזיק כרטיס גימלאי "ואין כפל הטבות". בחברה הסכימו לזכותו רק מעתה והלאה. אחרי פניית ynet יזוכה "לפנים משורת הדין" גם על החודשים הקודמים

חיים הצטרף ל-YouPhone (יופון), אחרי שהבטיחו לו מבצע: קנה באמצעות כרטיס מודעון You מעל 1,500 שקל וקבל חשבון סלולר של אפס שקלים.כיוון שהמבצע לא התחיל מיד, אלא בחודש הרביעי למנוי, הוא לא שם לב שהמבצע לא התחיל מעולם והוא משלם חשבון חודשי מלא ל-YouPhone. סך הכל גבו ממנו קרוב ל-600 שקל, למרות שקנה מדי חודש בסכום הדרוש כדי שלא יגבו ממנו דבר.

 

 

"באפריל 2013 הצטרפתי ל-youphone לתכנית 'מסלול ללא הגבלה + 1 ג'יגה', בתנאים הבאים: 3 חודשים ראשונים בעלות של 10 שקלים לכל חודש ובהמשך 79.90 שקל לכל חודש, סכום המזוכה בהחזר מלא, בתנאי שקונים בכרטיס מועדון YOU ביותר מ-1,500 שקל", סיפר ל-ynet.

 

"ואכן, ב-3 החודשים הראשונים YouPhone גבו ממני 10 שקלים בכל חודש, כמובטח, אולם החל מהחודש הרביעי - יולי 2013, לא זוכיתי כמובטח, למרות שערכתי רכישות בסכום הנדרש על מנת שאהיה מזוכה באופן מלא. לאחר חודשיים שראיתי שאין זיכוי, פניתי טלפונית ל-youphone".

 

אם הייתי יודע שזו לא הטבה לגימלאים - לא הייתי מצטרף

לטענתו, "נציגת השירות הבטיחה לי שהעניין בטיפול ושאזוכה בהקדם בהתאם לתכנית שאליה הצטרפתי. במוקד השירות טענו כי כרטיס האשראי שלי לא היה מקושר ל-YouPhone. אבל זה בדיוק אותו כרטיס. לא חתמתי על שום טופס שמקשר בין הסלולרי לכרטיס".

 

מפה, הגרסה של החברה השתנתה, כך טען. "הנציגה אמרה שהסיבה לאי הזיכוי היא בעצם כיוון שהכרטיס נמצא במצב של גימלאי ולא מגיעה לי ההטבה".

 

מאז הוא ניסה בכל זאת להשיג את ההטבה, בטענה שהדבר לא נאמר לו כשהצטרף ל-YouPhone. "לא היה מצטרף לו היו אומרים לו שזו לא הטבה לגימלאים", אמר ל-ynet נכדו.

 

"אי אפשר לזכות אחורה"

חיים טוען ש"במשך 7 חודשים וחצי, למרות פניות חוזרות ונשנות שלי אל חברת YouPhone לא קיבלתי את הזיכוי המגיע לי, עבור התקופה שבין 15 ביולי 2013 ל-28 בפברואר 2014, תקופה שבה גבו ממני, בניגוד להסכם החתום בינינו, מחיר מלא 79.90 שקל עבור כל חודש, הווה אומר, 599.24 שקל - סכום שהחברה גבתה ממני שלא בצדק ואיננה מוכנה לקחת על כך אחריות ולזכות אותי.

 

"הם הציעו לתת לי את הזיכוי מכאן והלאה, כלומר, רק החל מתאריך 1 במרס 2014 ואילך הם היו מוכנים להתחיל לזכות אותי כמתחייב בהסכם שבינינו.בבירור שערכתי מול נציגת השירות נאמר לי שהסיבה לכך שאינני מקבל את מלוא הזיכוי המגיע לי בגין סכומים שחויבתי שלא בצדק, היא שהם 'לא יכולים לזכות אחורה', לדבריה.

 

תגובת החברה: "לא ניתן ליהנות מכפל הטבות"

מ-YouPhone נמסר בתגובה: "החברה מעניקה ללקוחותיה הטבה ייחודית המקנה זיכוי בחשבון הסלולר על קניות יומיומיות של מזון ודלק. בבדיקתנו את הנושא וכפי שמציין הלקוח, הוא מקבל כיום החזר כספי מלא בהתאם לקניות שמבצע ברשתות מגה, בהתאם לתנאי המסלול וההטבה.

 

"בעבר הלקוח, היה משויך לאוכלוסייה ייחודית ונהנה מהטבה קבועה בגין קניותיו ברשתות מגה. על פי תנאי ההטבה, לא ניתן ליהנות מכפל הטבות, משכך לא ניתן לו זיכוי נוסף. יחד עם זאת ולפנים משורת הדין הוחלט לזכות את הלקוח גם על החודשים הקודמים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים