שתף קטע נבחר

הזמינה סוללת סמסונג עד הבית - חיכתה חודשיים

אנה הזמינה סוללה לטלפון הנייד דרך אתר האינטרנט של סמסונג. לטענתה, הסוללה אמורה היתה להגיע תוך 7 ימי עסקים, עם שליח עד הבית שלה, בת"א. בפועל הסוללה נשלחה משום מה בדואר רשום ולא עם שליח וגם הלכה לאיבוד בפ"ת וירושלים

צרכן שמזמין מוצר ומבקש שיישלח עם שליח עד פתח הבית, רוצה לקבל את הפריט שהזמין מהר ובלי שיצטרך להיטלטל לסניף הדואר הקרוב. אנה הזמינה סוללה של סמסונג לטלפון הנייד שלה ושילמה על שליח עד הבית. הסוללה הגיעה באיחור ובדרך גם אבדה בדואר.

 

 

"באוקטובר הזמנתי סוללה דרך האתר הרשמי של סמסונג ישראל", סיפרה ל-ynet. "באתר נאמר כי תוך 7 ימי עסקים אקבל את הסוללה. שילמתי 150 שקל, סכום שכולל משלוח עד הבית. רציתי ששליח ידפוק לי על הדלת וייתן לי את הסוללה. הייתי קונה אותה במקום אחר, אבל בת"א אין איפה לקנות אותה, אלא רק דרך האתר. לצערי ולמרבה הכעס, קיבלתי את הסוללה אחרי כמעט חודשיים".

 

אחרי שעברו 7 ימי עסקים אנה התקשרה לטענתה לשירות הלקוחות לברר למה לא הגיעה הסוללה. "כל פעם ענתה לי נציגה, שהיתה רושמת את מספר הטלפון ומבטיחה שייצרו איתי קשר. זה לא קרה אף פעם", סיפרה. 

 

"אחרי חודש, התקשרתי והפעם לחצתי על ספרה שמובילה לקו הטלפון במשרדים של החברה. גם שם טרטרו אותי, עד שהגעתי לעובדת מקסימה בשם רותם שניסתה לעזור לי והיא זו שבסופו של דבר שלחה לי את הסוללה".

 

הסוללה הגיעה לפ"ת, לירושלים ואז נעלמה

גם אז, הדרך לסוללה היתה רצופת תקלות. "בהתחלה, רותם אמרה לי שנשלחה אלי כבר סוללה. ביום אחר היא אמרה לי שהסוללה בעצם נמצאת בדואר בת"א ונתנה לי את מספר החבילה ואמרה לי ללכת לשם. התקשרתי לדואר, נתתי את מספר החבילה ואמרו לי: זה לא נמצא בת"א. זה הגיע לפ"ת ויצא לסניף עלומים בירושלים. כן, זה מה שנאמר לי בדואר.

 

"התקשרתי שוב לסמסונג מיואשת. התפרצתי בזעם ורותם שלחה לי סוללה עם שליח עד הבית למחרת. כל זה קרה לפני כשבועיים. מה שהכי מבאס, זה שמסתבר שהסוללה בסדר והתקלה היא בכלל בטלפון הנייד עצמו. מפה לשם, חודשיים חלפו עברו סתם".

 

מסמסונג ישראל נמסר: "סמסונג עושה את מירב המאמצים כדי לספק את השירות הטוב ביותר ללקוחותיה. במקרה נקודתי זה חלה טעות אנוש ועל כן נציגי החברה נטלו את האחריות, התנצלו בפני הלקוחה ויפצו אותה. כמו כן, נערך תהליך של הפקת לקחים על מנת שמקרה זה לא יחזור על עצמו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
צילום: אהוד קינן
סמסונג גלקסי. אילוסטרציה
צילום: אהוד קינן
מומלצים