שתף קטע נבחר

בלי עוף לשבת: המשלוח הבעייתי של שופרסל

קרן הזמינה משלוח באתר שופרסל אונליין. אחרי ש-3 פעמים התקשרו אליה מהרשת כדי לומר לה שתקבל מוצרים חליפיים, המשלוח הגיע בשישי אחר הצהריים כשחסרים בו 14 מוצרים אחרים. "השאירו משפחה בלי ארוחת שישי". שירות הלקוחות חזר אליה ופיצה רק אחרי פניית ynet. "אמרו לי שאלפי משלוחים לא יצאו בגלל מזג האוויר"

משלוח בלי ירקות, פסטה ועוף, זה מה שקיבלה קרן ביום שישי האחרון, אחרי שערכה הזמנה באתר שופרסל אונליין. מוצרים נוספים היו חסרים בהזמנה ולמרות שביקשה שיחזרו אליה משירות הלקוחות, רק אחרי פניית ynet זכרו לפצות אותה ביום שני. לטענתה נציג אמר לה שמאות הזמנות לא יצאו לדרך באותם יומיים, בגלל מזג האוויר. שופרסל הודיעה בתחילת השבוע שאירעה תקלה באתר שופרסל אונלין.

 

אתם מתלוננים: נתקלתם בבעיה דומה? כיתבו לנו >>

 

קיבל חשבונית כפולה מחברת החשמל

לקוח פרטנר חצה גבול - וחויב ב-600 שקל

בן 80 חויב על קו וספק אינטרנט בלי ידיעתו

מלחמת דו"חות: חנו כחוק בין 2 ערים - וחטפו

 

"ביום חמישי בשבוע שעבר, הזמנו מצרכים לשבת דרך שופרסל אונליין, בכ-760 שקל", סיפרה ל-ynet. "בחמישי בערב ובשישי בבוקר שירות המשלוחים יצר איתי קשר 3 פעמים, על מנת להודיע לי שאקבל מוצרים חלופיים שאינם במלאי. למשל, אמרו לי שאין שום כזה, יש שום אחר, אין זיתים של מותג אחד, יש של מותג אחר, אין עדשים כתומות של שופרסל, אז יביאו לי עדשים של סוגת וכך לגבי מוצרים נוספים. אמרו לי שלא אקבל אבקת כביסה שהזמנתי והסכמתי לזה ולמרות זאת, משום מה כן היתה אבקת כביסה במשלוח, למרות שכבר קנינו אותה במקום אחר. על שאר ההזמנה נאמר לי שהכל בסדר".

 

הציבו בפני עובדה: אין אוכל לארוחת שישי, נאלצנו לקנות בסופר יקר בת"א

ב-15:00, יום שישי הגיע המשלוח, כשחסרים בו פריטים רבים. "מדובר בפריטים שכלל לא נאמר לי שיש בעיה איתם, כמו חזה עוף, כרעיים, כבד עוף, פסטה, 600 ק"ג גבינה צהובה, חצי ק"ג גבינה צהובה מגוררת, רוטב עגבניות לפסטה, קרם קוקוס (אמרו שיביאו חליפי, של חברה אחרת, ולא הביאו), עדשים שחורות, תרד, קישואים, שקדים, רוקט, תרד וסלק אדום", סיפרה ל-ynet. "איך אפשר להכין ככה ארוחה למשפחה לשבת? וגם: האם ייתכן שלא היתה פסטה חלופית בכל שופרסל? יכלו להביא לי פסטה כלשהי כדי שיהיה לי משהו לבשל. בנוסף הגיעו עגבניות ותותים מעוכים לגמרי.

עגבניות ותותים מעוכים ()
עגבניות ותותים מעוכים

 

"צלצלתי לשירות הלקוחות. חיכיתי כחצי שעה על הקו. כשסוף סוף ענו לי ביקשתי שיבואו לקחת את המשלוח בחזרה, או שישלימו את המוצרים החסרים, אך נאמר לי שאין מה לעשות, עד יום ראשון. הבטיחו לי שמנהל ייצור קשר ביום ראשון והוא ידאג שאהיה מרוצה. אך נכון ליום שני, טרם שמעתי מהם.

 

"מעבר לעניין של עוגמת הנפש והתסכול, יש כאן בעיה מהותית שנשארנו משפחה שלמה בלי אוכל לארוחת שישי. העמידו אותי בפני עובדה: למרות שהתכוננתי מראש והזמנתי משלוח לשבת, אני נאלצת לשלוח את בעלי לעשות קניות מחדש בסופר חלופי שפתוח בתל אביב בשבת, שהוא מהותית יותר יקר מכל סופר אחר". 

 

אחרי פניית ynet התקשרו לקרן והציעו לה 50 שקל פיצוי. "אמרתי שזה לא מספיק. הנציגה אמרה לי שתפצה ב-80 שקל. הסכמתי. בנוסף, היא ביטלה לי את החיוב על המוצרים שהגיעו מעוכים ואמרה שתשלים לי בהמשך השבוע את כל מה שלא היה במשלוח, בלי שאשלם דמי משלוח. רק שעוף זה מוצר שהייתי צריכה לשבת. היא אמרה שכל זה קרה בגלל תקלת אונליין וש-700 מתוך 3,900 משלוחים לא יצאו בגלל מזג האוויר".

 

משופרסל נמסר בתגובה: "עקב מזג האוויר הסוער, התרחשה ביום שישי תקלת חשמל במערכות שופרסל אונליין ונוצרו שיבושים באספקת המשלוחים ללקוחותינו לרבות אי אספקה לחלק מהלקוחות. למרות התקלה מרבית הלקוחות קיבלו את הזמנתם ביום שישי וחלק אחר מהלקוחות העביר את הזמנתו לתחילת השבוע הנוכחי. בהזמנתה של הלקוחה היו מספר חוסרים שלא ניתן היה להשלימם ביום שישי. הלקוחה זוכתה ופוצתה בגין תקלה זו ואנו מצטערים על אי הנוחות שנגרמה לה". 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
צילום מסך
המשלוח משופרסל הגיע - בלי המצרכים לשבת
צילום מסך
מומלצים