שתף קטע נבחר
 

עוד ירידה בביקוש לעובדים בפרסום

בחודש שחלף נדרשו 43 עובדים במשרדי הפרסום ויחסי הציבור, לעומת 51 בינואר. בכך נמשכת מגמת השפל לביקוש בעובדים בענף. המבוקשים ביותר: תקציבאים

נמשכת הירידה בדרישה לעובדים בענפי הפרסום ויחסי הציבור. כך עולה מסקר מודעות הדרושים של ADMAN - החברה למשאבי אנוש לענפי הפרסום, השיווק והתקשורת. ביקוש כה נמוך לעובדים בענף נצפה רק ב-2001-2000, שאף הן היו שנות מיתון.

 

 

באופן רגיל, החודשים ינואר-מרס הם חודשי שיא בביקוש לעובדים. פברואר השנה מסכם חצי שנת שפל בביקוש לעובדים בענפים אלה.

  

בפברואר נדרשו בסך הכל 43 עובדים. בינואר, לעומת זאת, הביקוש עמד על 51 עובדים, כשתקציבאי מדיה היו בעלי המקצוע המבוקשים ביותר.

 

בחודש שחלף הדרישה לתקציבאי מדיה ירדה, ועיקר הדרישה היתה לתקציבאים. נדרשו במשרדי הפרסום ויחסי הציבור 12 תקציבאי פרסום, 10 תקציבאי יחסי ציבור ו-7 תקציבאי מדיה.

 

הדרישה הגבוהה לתקציבאים היא דבר שבשגרה, משום מקדם השחיקה הגבוה של התפקיד. לעומת זאת, בתחום הארט, בפברואר לא היתה דרישה כלל לקופירייטרים, אלא לארט-דיירקטורים בלבד - 8 במספר. 

 

גינגי פרידמן, מנכ"ל ADMAN ובעל הטור מותר לפרסום ב-ynet: "מאז ספטמבר 2008 עומדת הדרישה לעובדים על ממוצע יומי של 1.6, שמסתכם במספרים של בין 40 ל-50 עובדים בחודש".

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים