שתף קטע נבחר

לקוח תובע את אורנג': "קראו לי שמן עם שדיים"

הלקוח טוען שנציג במרכז שירות אמר לו מול עובדים ולקוחות: "אם תמכור לי את השדיים שלך עם השומנים שלהם, אחשוב אם לעשות לך ביטוח". עכשיו הוא תובע את החברה על לשון הרע, הטרדה מינית ופגיעה בכבודו ומבקש פיצוי של 100 אלף שקל. פרטנר: "לא אומתו טענות הלקוח"

לקוח של אורנג' תובע את החברה בטענה: נציג במרכז השירות של החברה בדיזנגוף אמר לו בציבור ש"ילך למכור את השומנים שלו, ואת ה'שדיים' שלו". הלקוח הגיש היום (ב') כתב תביעה לביהמ"ש השלום בת"א, באמצעות עו"ד אפי פרידמן, במסגרתו הוא דורש 100 אלף שקל על הפרת חוק איסור לשון הרע והטרדה מינית.

 

הלקוח טוען לפגיעה בכבוד האדם שלו, להוצאת דיבה ולפגיעה בו לפי חוק הטרדות מיניות. קודם לתביעה הוא נעזר ב"מטה המאבק נגד אורנג'", שהקים מתן מלך - קבוצת פייסבוק שמבקשת לסייע לצרכנים שנפגעו. מלבד עדותו שלו, לבחור אין הוכחה שהדברים אכן קרו, ולמעשה מדובר במילה שלו מול המילה של נציג השירות, שהכחיש את הדברים מכל וכל ואף עבר בהצלחה בדיקת פוליגרף לפיה לא אמר את רוב הדברים המיוחסים לו.

 

  

המבקש לתבוע הוא בחור בן 24, שחרף קשיים ומגבלות גופניות, שירת שירות צבאי מלא, ולטענתו הוא לקוח אמין של החברה כבר כ-8 שנים. באותו יום מר, הבחור הגיע לטענתו למרכז השירות, פנה לעובדת וביקש מנה סיוע ברכישת ביטוח למכשיר. לפתע ניגש אליו לכאורה עובד אחר, ושאל אותו אם הוא מכיר את טום וג'רי - דמויות מצוירות שהיו מודפסות על חולצתו, ואז, כך לפי הלקוח, הנציג הודיע לו: "כמו שלטום וג'רי לא הייתי מוכר ביטוח, גם לך לא בא לי לעשות ביטוח".

 

בכתב התביעה נאמר כי הנציג, שניר שמו, לא הסתפק בכך לכאורה, ואף אמר: "לך לשוק תמכור קצת שומנים מהגוף שלך", ואז: "אתה רואה שם את נקודת המכירות הוירטואלית? אז לך תבלבל להם את השכל". אחרי כן אף אמר לו, לפי כתב התביעה: "אם תמכור לי את השדיים שלך עם השומנים שלהם, אחשוב אם לעשות לך ביטוח".

 

פרטנר למועצה לצרכנות: "לא אומתו טענות הלקוח"

הלקוח, כמתואר בכתב התביעה, "חש נגעל מושפל... ופגוע, והוא לא מפסיק לבכות בכל פעם שהוא נזכר באירוע". לכן, הוא פנה לעו"ד, וזה שלח מכתב לאורנג'. לפי כתב התביעה, אורנג' סירבה לתת לתובע כל פרט מזהה לגבי אותם עובדים מטעמה שנהגו כך בלקוח, ולפי הלקוח, לא הגיבה למכתב שנשלח אליה ב-30 ביוני. במקום זאת, כך טוען הלקוח, פנה אליו נציג החברה, והציע לו פיצוי - כיסוי ביטוחי למכשיר הנייד שרכש - חינם למשך שנה.

 

הלקוח אף פנה למועצה לצרכנות, ולמכתב ששלחה המועצה לפרטנר, השיב אגף קשרי לקוחות של החברה: "ערכנו בירור מעמיק, במסגרתו לא אומתו טענות הלקוח. עם זאת, מנהל בכיר יצר עימו קשר אישי והתנצל על תחושתו, מתוך החשיבות העליונה שאנו מייחסים לשביעות רצונו כלקוח בחברתנו. אנו מקווים כי בעתיד, הלקוח ייהנה משירות לשביעות רצונות המלאה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
נציג אכזר או אי הבנה? פרטנר
צילום: יוגב עמרני
מומלצים