בילוי היום: 3 שעות במרכז שירות הלקוחות
ביקרנו במרכזי השירות של חברות הסלולר, ומצאנו לקוחות שממתינים שעה (פרטנר) וגם 4-3 שעות (פלאפון וסלקום). ומה הם עושים בזמן ההמתנה? רותחים מזעם, הולכים לאכול משהו, או קובעים תור בחברה סלולרית מתחרה
בימים אלה, האיטיות היא שם המשחק במרכזי השירות של חברות הסלולר. משרד התקשורת הפחית את קנסות היציאה בסלולר, אבל מאז, זמני ההמתנה במרכזי השירות הפרונטליים של החברות רק הולכים מתארכים, והלקוחות מתייאשים או מתייבשים.
ביקרנו אתמול (ג') במרכז שירות בת"א ובר"ג, בין השעות 16:00 ל-17:30. המוקד של פרטנר היה דליל בלקוחות, והזעם קינן בעיקר בלקוחות סלקום ופלאפון, שחיכו גם 4 שעות, רק כדי לבדוק חשבונית, לתקן או לשדרג מכשיר.
תגובות
"יודגש, כי פלאפון היא החברה היחידה אשר מעמידה שירות זימון תורים באמצעות אתר האינטרנט של החברה המאפשר ללקוח לבחור את המועד שנוח לו להגיע למרכז השירות, ולהתקבל תוך פרק זמן קצר ללא המתנה ממושכת".
בסלקום מסרו בתגובה: "אנו מתנצלים על אי הנוחות הזמנית, ועושים את מירב המאמצים על מנת לשוב ולהעניק שירות מהיר ויעיל לפניות הרבות המתקבלות בכל ערוצי השירות.
"נערכנו מבעוד מועד עם צוותים מוגברים למתן שירות, ונציין, כי לרשות הלקוחות עומד גם אתר סלקום הכולל מידע מפורט בכל הנושאים, מאפשר מגוון רחב של מידע ופעולות בשירות עצמי וכן חנות מקוונת לרכישת ושדרוג מכשירים.
"זמני ההמתנה הארוכים מהרגיל במרכזי השירות ובמוקדים הטלפוניים משקפים את ההתעניינות הרבה בהצעות שלנו ללקוחות כלל החברות של מגוון התוכניות ללא התחייבות שהשקנו כבר בתחילת ינואר, כמו גם של מודל הגלישה מבוסס מהירות ללא הגבלה".
"בימים אלו אנו חווים ביקושים גבוהים מאוד ועושים את המרב כדי לחזיר במהרה את סטנדרט השירות המצוין המאפיין את החברה,בכל נקודות השירות והמכירה.
"אנו מודים ללקוחותינו ולקוחות החברות האחרות המבקשים להצטרף לחברה, על הסבלנות, ועל הבחירה באורנג' כחברה הנבחרת שלהם".