מלחמת החיתולים: מגה תמכור האגיס ב-36 שקל
אחרי שרמי לוי הודיע כי ימכור חיתולים ישראליים ב-36 שקל ורשת ויקטורי שהודיע כי תמכור האגיס ב-40 שקל, החליטה מגה להוריד את מחיר החיתולים שהיא מייבאת בעצמה מ-50 ל-36 שקל
רשת מגה, שהודיעה שתשווק בסניפיה יבוא מקביל של חיתולי האגיס מתורכיה , הודיעה היום (ה') כי תמכור את החיתולים הטורקיים במחיר 36 שקל לאריזה "עד להודעה חדשה".
מגה התכוונה למכור את החיתולים ב-50 שקל - מחיר קבוע. אך החליטה להוריד את המחיר בעקבות ביקורת לפיה החיתולים הללו כבר נמכרים במחיר זה במסגרת מבצעים, ובעקבות הודעה של רשת ויקטורי לפיה היא תמכור האגיס ב-40 שקל. גם ברשת שופרסל יצאו במבצע על האגיס: האגיס פרידום ב-40 ש' תמורת קופון. אתמול פורסם ב-ynet שרמי לוי ימכור חיתולים ישראלים בכ-36 שקל, מה שהוסיף אש למדורה. ברשת מחסני כמעט חינם מוכרים 3 אריזות חיתולים תוצרת הארץ ב-100 שקל בלבד.
לפי מגה, בשלב ראשון ימכרו האריזות בסניפי מגה בול, ובימים הקרובים תורחב ההפצה גם לחנויות מגה בעיר, מגה באינטרנט ורשת שפע שוק.
לדברי זאב וורמברנד, מנכ"ל מגה, "יומיים לאחר כניסתנו לשוק החיתולים שמחנו לראות כי מחירי החיתולים הוזלו משמעותית בכל הרשתות וזו הבשורה האמיתית לצרכן.
"לצערנו, בעוד ששאר הרשתות מעניקות את המבצע לימים בודדים החלטנו להציע עד להודעה חדשה את אריזות החיתולים במחיר חסר תקדים של 36 שקל. בדומה למדינות מובילות באירופה הגיע הזמן שגם המשפחות הישראליות יהנו ממחירי שפויים בתחום זה".
תחת היבוא המקביל, תשווק מגה אריזות "האגיס פרידום" ו"האגיס אורגני", הגדולות יותר, לטענתה, מהמותג המשווק בארץ על ידי חברת חוגלה קימברלי. חוגלה קימברלי, המשווקת הרשמית בארץ של חיתולי האגיס, אמרה בתגובה להחלטת מגה לייבא חיתולים ביבוא מקביל כי "מדובר בחתולים באיכות נמוכה".
רשת רמי לוי שיווק השקמה הודיע אתמול כי תמכור מותג ישראלי חדש בשם "בייביסיטר" במחיר 35.99 שקל לאריזה, מחיר ששובר את מחירי השוק הגבוהים מאוד בישראל, ולראייה ככל הנראה גרם גם למגה להוריד את המחיר שהיא התכוונה לגבות בעבור חיתולי ההאגיס.
בנוסף, ב"כלכליסט" פורסם היום כי החל מיום ראשון רשת ויקטורי תמכור שלוש חבילות האגיס תמורת 120 שקל. המכירה מותנית באספקה של עד 3 חבילות לכל לקוח – אך הלקוחות שייקנו את החיתולים לא צריכים להיות חברי מועדון, או לרכוש מוצרים אחרים ממגוון החנות.
במקביל לכך, לפני מספר ימים שלחה חוגלה קימברלי מכתב לרשתות השיווק, לפיו היא מקפיאה את כוונותיה להפחית את מספר החיתולים במארזים בעקבות "שינויים בקו". בפועל, משמעות ההודעה היא שמחיר החיתולים לא יעלה.