מנכ"ל פרטנר: "נחזיר את אמון הצרכנים בנו"
בעקבות התחרות המתעצמת בשוק הסלולר, חיים רומנו אמר היום כי באורנג' עובדים על מערכת יחסים "אמינה ושקופה" עם הלקוחות, ש"תבריח את הציניות".
בעוד בשוק הסלולר משתוללת מלחמת מחירים, ברשת אורנג' מתכוננים לשינויים בענף השנה: "אנחנו חייבים לחזור למערכת יחסים עם הלקוחות. מדברים על הצרכן הישראלי החדש והציני, אך כשאתה נותן שירות טוב הלקוח מעריך את זה", אמר מנכ"ל פרטנר חיים רומנו במסיבת עיתונאים לכבוד הגעתו לישראל של המופע הבינלאומי Fuerza Bruta מבית היוצר של De La Guardia, במימון פרטנר.
- פינוק לבכירי פרטנר: הטבות ב-68 מיליון שקל
- סלולר רמי לוי יצא לדרך: הלקוחות הסתערו
"מערכת היחסים האמינה והשקופה שאנו מנהלים וננהל עם הלקוחות שלנו תחזיר את האמון שלהם בנו ותבריח את הציניות. אפשר להיות שקוף, אמיתי ורווחי", אמר, והוסיף כי ב-2012 החברה תשקיע מעל 600 מיליון שקל בתשתיות טכנולוגיות.
ב-2005 המותג אורנג' נחשב לאחר האהובים על הצרכן הישראלי, אולם מאז נראה שחברות הסלולר לקו בחטא ההיבריס והתרשלו בתעריפים גבוהים וביחסן הלא תמיד שירותי לצרכן הישראלי. התוצאה: כיום שלוש החברות הוותיקות סובלות מתדמית גרוע בקרב לקוחותיהן, ומכאן הששון והשמחה לאיד שלקוחות הסלולר מפגינים בעקבות בואן של המתחרות החדשות בשוק.
מפעילים קיימים | מפעילים חדשים | מפעילים וירטואליים | מותגים מוזלים |
סלקום | מירס | רמי לוי | סלקום בייסיק? |
פרטנר | גולן טלקום | פייב (סלראן) | פלאפון ME? |
פלאפון | אלון סלולר? | ||
הום סלולר? | |||
Free טלקום? |
לפי סמנכ"ל השיווק יעקב קדמי, פרטנר תבדל את עצמה מהחברות האחרות בטיב השירות, תחום בו אף אחת מחברות הסלולר הוותיקות לא הצטיינה בשנים האחרונות. "יש לנו לקוח ותיק בשוק חדש - איך נערך לשנים הקרובות? איך נבדל את עצמנו? בגלל התחרות הגוברת, בדקנו איפה נקודת העוצמה שלנו, והן מצויות בערכים של פשטות והוגנות", אמר.
"המטרה שלנו היא להיות שקופים יותר. שינינו את החשבונית ערכנו קבוצות מחקר כדי ליצור את החשבונית השקופה ביותר. אחרי שלמדנו את התובנות החדשות של הלקוח השקנו את 'אורנג' קליר' עם הצעה פשוטה ללקוח, ו-40 אלף לקוחות כבר עברו לתוכניות של 'אורנג' קליר' תוך פחות מחודש.
"ב-2012 נשים את הלקוח במרכז ונעטוף אותו בחוויית שירות הוליסטית כדי שנקבל נקודות אצלו. זו הסיבה שאנחנו מציעים בנוסף לשירותים ומכשירים גם חוויות ללקוח.
לפרטנר 3.2 מיליון מנויים והיא השחקנית השנייה בגודלה בשוק הסלולר אחרי סלקום. בעקבות הורדת דמי הקישוריות, הרווח הנקי של פרטנר נחתך השנה מ-309 מיליון שקל ל-172 מיליון שקל. מאז נרכשה בידי סקיילקס של אילן בן-דב הספיקו להתחלף בחברה שלושה מנכ"לים, כשבספטמבר 2011 החליף חיים רומנו את יעקב גלברד.
כדי להתייעל לקראת בואן של חברות הסלולר החדשות, הנהלת החברה עצרה את תהליך החלפת מערכת הבילינג (חיוב וגבייה), והחליטה לפטר בין כמה מאות לאלף עובדים. לאחרונה הסתיימה תקופת ההפרדה המבנית בין פרטנר לבין חברת הבת (שבבעלותה המלאה), 012 סמייל.