המשביר לצרכן משיקה מותג קוסמטיקה פרטי
הרשת תפתח במהלך חול המועד פסח למשך ארבעה ימים חנות קונספט בנמל ת"א, בהשקעה של 6 מיליון שקל. הכניסה לחנות, בה יימכרו מותגי קוסמטיקה, תעלה כ-40 שקל. באירוע תחשוף המשביר לראשונה מותג בית ראשון - "אישי קוסמטיקס"
רשת המשביר לצרכן תפתח במהלך חול המועד פסח חנות קונספט לעולם היופי, שתענה לשם "Pretty women" ותמוקם בהאנגר 11 בנמל תל-אביב. החנות תשתרע על פני כ-4,000 מ"ר ותרכז תחת קורת גג אחד את מיטב מותגי הקוסמטיקה והטיפוח המובילים שיחשפו את החידושים בתחום הטיפוח, הבישום והאיפור.
- לכתבות נוספות אודות המשביר לצרכן
חנות הקונספט תפעל במשך ארבעה ימים בלבד. היא תאגד את כל מותגי הקוסמטיקה המובילים תחת קורת גג אחת, ביניהם לנקום, אסתי לאודר, קליניק, ג'בנשי, שיסיידו, אליזבט ארדן, דקלאור, גרלן אישי קוסמטיקה, לוריאל, רבלון, גרנייה, מייבלין, רימל, ג'ייד, ניואה, חלאבין, ברוג'ואה וקרליין.
עלות הכניסה למתחם היא 39 שקל. אולם כל הרוכש מוצרים בשווי 49.99 שקל בסניפי המשביר לצרכן בין התאריכים 25 במרץ עד 8 באפריל יוכל ליהנות מכרטיס כניסה מוזל בשווי 9.90 שקל. הכניסה חינם לחברי מועדון CLUB365.
במסגרת המיזם ייחשף לקהל הרחב מותג הבית - "אישי קוסמטיקס" - "EESHEE", פרי פיתוח ישראלי, שבמרכזו עומד ייצור מוצרי טיפוח בהתאמה אישית המתבססים על צרכי העור הספציפיים והעדפות האישיות של הלקוח. תהליך רכישת מוצר הטיפוח הינו תהליך אישי וייחודי מסוגו, המתחיל מאבחון מקצועי ואישי באמצעות מכשיר מצב העור וצרכיו. לאחר תהליך האבחון המכשיר מייצר נוסחה ייחודית לתרכובת הקרם המתאים ללקוח המאובחן.
בנוסף לייחודיות שבתהליך, המוצרים נרקחים ממרכיבים טבעיים בלבד וכמו כן נרקחים לעיני הלקוח. נכון לעכשיו, המותג הושק בשני סניפים של המשביר - בבאר-שבע ובסניף לב באשדוד - והצפי הוא שעד סוף שנת 2012 יפתחו עוד כ-15 נקודות מכירה בסניפי המשביר.
לדברי טל היישטיין, סמנכ"ל שיווק ופרסום ברשת המשביר לצרכן: "מחלקת הקוסמטיקה של רשת המשביר לצרכן הינה מובילה בשוק ומכאן קיבלנו החלטה להעניק לנשות ישראל חוויה ייחודית ולפתוח את הדלתות, לראשונה, לחנות קונספט של עולם היופי הגדולה בישראל – Pretty women".
החנות תיפתח בתאריכים 12-9 באפריל, בימי ב'-ד', משעה 10:00 עד 22:00 וביום ה' וערב חג משעה 09:00 עד 14:00.